1 ~ Kezdetek

81 9 0
                                    

Reggel Taehyung hihetetlenül kellemesen kelt. Lezúgott az ágyról, pont a sebhelyére, ami borzalmasan megfájdult.

Fájdalmasan szisszent fel és kómásan sétált be a fürdőbe, szemeit alig bírva nyitvatartani.
Megnyitotta a vizet és felébredés gyanánt az arcára fröcskölt egy pár cseppet.
Nem lett tőle sokkal éberebb, inkább csak átkozta magát, amiért ilyen kegyetlen módszer jutott az eszébe.

Visszatérve a J-hope-al és Jimin-nel közös szobájába, felvett egy szürke melegítő nadrágot és egy sima, fehér pólót.

Nem akarta felébreszteni a másik két fiút, mégis sikerült neki.

-Te meg mit csinálsz? - fordult át másik oldalára Jimin nyöszörögve. Sosem szerette igazán a korán kelést.

-Bocsánat, csak átestem Hobi cipőjén - tápászkodott fel V a földről térdét fájlalva.

-Megint mit csináltam? - ült fel az említett cipő tulajdonosa a szemeit dörzsölve.

-Hyungok! - rontott be a szobába egy izgatott maknae. - Kelés van! Ugye emlékeztek a tervre?!

-Jungkookie...tudod te hány óra? - húzta a fejére a takarót Jimin, nem szándékozva felkelni.

-Igen! Pontosan ezért jöttem be! - bólogatott hevesen Kook és elindult a beburkolózott hyungja felé.

-Szerintem az nem jó...ötlet - sóhajtott J-hope, de késő, a legfiatalabb már lerántotta a takarót az álomszuszékról és hideg lábait megfogva kezdte el húzni.

-Nem érdekel ki vagy és milyen indokod volt erre, de most meghalsz! - kiáltotta Jimin és miután felállt a földről Jungkook után eredt egy párnával a kezében - Állj meg te kis Arany Maknae! Mindjárt Hulla Maknae leszel!

V és J-hope csak nevetve figyelték, ahogy a zajos páros felveri az egész dormot. Ők már tudták, nem ajánlott felébreszteni a legalacsonyabbat.

Így történt, hogy Jeon Jeong Guk reggeli meglepetés bulija csődbe ment.

-Oké, felköszöntöttük a hyungot, meg odaadtuk az ál-ajándékokat, de még hiányzik valami! - súgta Taehyung-nak Kookie, mikor pihenőt tartottak a táncpróbák között.

-Mire gondolsz? - nézett a fekete hajúra Tae. Próbálta figyelmét elterelni a ma estéről, de ezen még a tánc sem segített, pedig máskor az mindig elterelte a gondolatait.

-Kéne egy bulit csinálni. Még megmaradtak a reggel fel nem használt konfettik és lufik. Csak meg kéne hívni pár embert - vonta meg a vállát Jungkook.

-Hm. Nem is olyan rossz ötlet! Írd fel kikre gondolsz - borzolta össze a haját V, majd ivott egy kortyot a kezében tartott palackból.

-Jungkook-ah! Gyere egy picit! - szólította a legidősebb a maknaet.

-Máris! - futott oda Kook és beszélgetni kezdett hevesen gesztikulálva Jin-nel.

V pedig leült a tükör elé és gondolkodott. Nem akarta, mégis, emlékképek jutottak az eszébe...

-TaeTae! Kelj már fel! Hasadra süt a Lepan! - ugrott rá testvérére a sötétbarna hajú fiú vigyorogva.

-A Lepan is elmehet a fenébe...! Kell annak ilyen korán felkelnie! - morgolódott a kisebbik és a fejére húzta a paplanát.

-Tae! A Lepan szent és séthetetlen! Belőle nyerjük az energiánkat! Ha nem lenne a Lepan, mi sem léteznénk.

-De hyung! Léteznénk. Csak nem lenne szárnyunk.

Who you? (K-pop ff) /SZÜNETEL/Where stories live. Discover now