Taehyung eltévedt. Ezen nincs mit szépíteni, fogalma sem volt, hogy hol van.
Nagyot sóhajtott és az ismeretlen sikátorban körbenézett. Sehol senki. El akart indulni a bátyjához, úgy tervezte már egy óra körül ott lesz, de ebbe beleszólt valami. Az a valami pedig Taehyung tájékozódási képessége volt, amire soha életében nem hagyatkozott volna, ha nem muszáj. Most pedig nagyon nem akart taxit hívni, mert azzal csak nagyobb feltűnést okozna, mintha a tömegközlekedést választaná.
-Pedig esküdni mernék, hogy itt van az az utca - morgolódott magában, miközben egy városi térképet tartott a kezében, amit az egyik metróállomáson vett egy újságosnál. - Na nee!! - kiáltotta el magát és törökülésben leült a földre, karjait maga előtt keresztbe fonva. Nem volt jó kedve, nagyon nem.
-Eltévedtél? - kérdezte valaki mögötte, mire hátrahajtva fejét, megpillantott egy idős nénit, fejjel lefelé.
-Igen, de maga kicsoda? - vonta fel a szemöldökét, még mindig fordítva bambulva.
-SooHyun vagyok. Segíthetek valamiben? - mosolygott rá kedvesen, mire Taehyung felugrott álló helyzetbe, így immár normáisan látta az alacsony, vékony nénit.
-Hát, ezt az utcát keresném - sétált oda óvatosan a fiú SooHyun-hoz. Igazából maga sem tudta miért, mégis egy rossz érzés kerítette hatalmába. A néni szemébe akart nézni, hogy kiolvassa ellenség vagy barát, ám a szemüvege miatt nem tudott semmit sem megállapítani. Már ezt is furcsállta, de nem tulajdonított neki nagyobb figyelmet.
-Oh, fiam. Ez a város másik végében van! Hát, hogy kerültél te ilyen messzire? - nevetett fel az idős hölgy rekedtes hangján, mire Taehyung csak a tarkóját vakargatta. Hupsz, úgy tűnik fejjel lefelé tartotta a térképet...
-Tényleg? Mostmár értem miért voltak olyan furák, az utcák nevei! Köszönöm szépen a segítséget - hajolt meg illedelmesen a híresség, aki pár órával ezelőtt hagyta maga után a népszerűséget.
-Ugyan, semmiség volt. De tudod mit, elkísérlek, hogy véletlenül se kószálj el.
-Köszönöm, de igazán nem kell. Oda találok egyedül is - legyintett Taehyung, megpróbálva tisztelettudóan lerázni az asszonyt - Különben is, már késő van, inkább menjen aludni, hogy kipihenten ébredjen.
-Ne aggódj, pont azért sétálgatok itt magányosan, mert nem tudtam álomra hunyni szemeimet. Na gyere - inett SooHyun és lassacskán elindult a sötét sikátor vége felé. Taehyung feladta a meggyőzést és a néni után kezdett baktatni. Végülis, mi baj lehet, ha egy kedves idős hölgy elkíséri?
-Miért ilyen kedves hozzám? - csúszott ki a kérdés a fiú száján, amit a néni egy mosollyal konstatált.
-Hasonlítasz az unokámra. És egy ilyen teremtésnek, mint te, nem szabadna egyedül lófrálnia ilyen későn.
Taehyung izmai megfeszültek, amint SooHyun kimondta azt a bizonyos szót. Adrenalin szintje megugrott, szívének dobogását a fülében érezte.
Tudja ki ő?
Hallott már az olyan emberekről, akik hisznek a földönkívüliekben és olyanokról is, akik meg voltak győzödve, hogy egy bizonyos személy nem is ember, hanem idegen, ezért megtámadták vagy megölték kikre azt hitték, nem földiek.-Miért vágsz ilyen riadt arcot, drágám? - kérdezte az asszony egy barátságos mosollyal.
-Ön tudja, ki vagyok? - nézett le a nénire Taehyung és reménykedett, csak a furcsa szójárása miatt mondott ilyeneket.
-Hát persze. Ki ne ismerné itt a BTS énekesét, V-t? - tárta szét kezeit a ráncos arcú nő, mire a fiú szívéről egy hatalmas kő esett le.
ESTÁS LEYENDO
Who you? (K-pop ff) /SZÜNETEL/
FanficMi van ha léteznek a földönkívüliek? Ha a mesék az angyalokról, nem is olyan valóságalaptalanok? Kim Taehyung, művésznevén V, pontosan tudja, hogy ezek a teremtmények léteznek. Hisz ő is egy közülük. És most elérkezett az idő, meg kell találnia tov...