Bölüm şarkısı:Hold Back The River-James Bay...
Sabah annemin 18.yüzyıldanı kalma tahta sağuna terliği ile uyandım.
"Ya manyak mısın?...ne ahhh hay-"dedim acı içinde.
"Sus kız kalktı üzerini giyin babanın seninle konuşacakları var ayrıca abin geldi kalkta bir görün bahtsız bebeğim."dedi ardından hüzünlü bir şekilde odadan çıktı ne olmuştu ki şimdi.
Yatağımdan hızlıca çıktıktan sonra kısa bir duş aldım ardından, üzerime bir kot geçirdikten sonra çalan telefonunla odama geri döndüm.
-"Alo Doğa"
-"Efendim Çağla bu arada sanada günaydın."
-"Aynen tatlım aynen bak ne diyeceğim bu akşam boş musun.?"
- "Olaya göre değişir."
-"Okulun şu yakışıklı çocuğu Mert varya onun barında parti varmış tüm herkes davetli bizde gidelim mi?"
-"Ne zaman alışverişe çıkıyoruz."
-"İşte beklediğim cevap 1saate herzaman ki yerde buluşalım bebek."
-"Öptüm bb."
Dedikten sonra telefonumu kapattım hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı maşa yapmaya karar verdim.Ardından üzerime daha şık birşeyler giyerek koşarak aşağı indim tabi abimin geldiğini unuttuğumdan onu karşımda görünce çığlığı basmam bir oldu.
"Abiiii..."diye üzerine atladım oda gülerek bana sarıldıktan sonra beni kolunun altına aldı ve saçlarımı karıştırdı.
"Seni bile özledim manyak kız."dediğinde ona bir şaplak attım ve gıdıklanmaya başladım abimin acayip tiki vardır.
"Bile derken abi şimdi görürsün sen."dedim ve gıdıklamaya devam ettim.
"B-ben seni var ya... dur tamam dur abisinin güzeli.der demez kendimi baş aşağı buldum abim 1.95 bende 1.75tim yani aramızdaki 20cn boy farkıyla kendimi havada asılı bulmuştum beynime fazla kan gitmesiyle dememem gereken birşey dedim.
"Bırak orospu-"dediğim an abim tarafındanm olmayan götüm yerle buluştuğunda acı dolu bir çığlık attım.
"Piç ku-"diyemeden bir tekme daha yedim.
"Abi özür dilerim gerçekten"dediğimde durdu ve beni yavaşça yerden kaldırdı ardından annemin sesi ile neye uğraşımızı şaşırdık.
"Eşşek sıpaları babanız sizi kahvaltıda bekliyor siz burda dövüşüyorsunuz köpekler sizi."diye bağırdığında koşarak salona gittim ve sofradaki yerimi aldım babam bize dik dik bakarken abimde yerine oturunca konuşmaya başladı.
"Ahh herkes burda olduğuna göre ... Kızım doğa senin hayatınla ilgili önemli bir karar verdik.Bak kızım ne olursa olsun bizi hiçbir şekilde yargılama ve bize asla sırt çevirme ama herşey senin iyiliğin için seni çok sevdiğimizi unutma.Bu nasıl söylenir bilmiyoruz ama .....seni evlendirmeye karar verdik birtanem"dediği tam o anda gülme krizine girdim ardından babamın surat ifadesiyle olanları kestirmeye çalıştım.
"Şaka falan mı yapıyorsun baba hatırlatırım bu gün 1nisan değil "dedim dalgacı tavrımla.
"Önce babanla doğru konuşmayın öğren şaka falan yapmıyorum piyasanın önemli şirketlerinden biriyle birleşmeye karar verdik hem bu sayede kazancımız artıcak hemde senin evliliğin sayesinde ailemiz adına önmeli bir yatırım olucak."dediğinde birden ayağa kalktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
18.Yaş Günü(+18)
JugendliteraturBir insanın 18.yaş günü ne kadar kötü olabilir ki...