Izabel könnyedén megtalálta a dolgozó szobát, ösztönösen kereste Jacket.
A szobába belépve látta Jacket, ahogy könyvet olvas. Ő csak ránézett a könyv árnyékából és tudta, hogy mit akar.
- Gondolom, feladatott kaptál a kiváltságostól.
- A kiváltságostól? Ő kicsoda?
- Másként az üvegfal. Egy természetfeletti lény, aki megválogatja a társalgó személyeit. Én csak így szoktam fogalmazni. – mondta kuncogva Jack
- Nekem úgy tűnt mintha egy kérdez, felelek gép lett volna. De igen azt akarom tudni, hogy kik az ellenségeink és ki a bukott család.
- Gyere, menjünk el ebédelni és utána meg tudsz mindent, amit még nem tudsz.
A konyhába leérve már mindenki étkezett. Izabelnek feltűnt, hogy Jordan nincs sehol. Jack intett és leültek az egyik asztalhoz. Izabel körbetekintett az étkezdében és ismert mindenkit, csak nem tudta, hogy kik ök. .Étkezés alatt nem szóltak egymáshoz, egészen addig, míg Jackkel a nagyterembe nem értek.
- Remélem, még emlékszel, reggel mit meséltem itt. – mutatott Jack a nagy falra.
- Igen szó volt a Szibilláról, és arról hogy ide tartozok.
- Igen, most már többet is tudsz, mint reggel megmondtam. De felhívom figyelmedet, hogy mindent tudsz már, és lassan eszedbe fog jutni.
- De hogy felejthetem el ilyen sok mindent? – kérdezte Izi.
- Azt misem tudjuk, de erre megkapod a válaszokat nem sokára. De most elmesélem, kik ellen is harcolunk főként, hogy kik az ősi ellenségeink. A legfontosabb, amit tudnod kell, hogy a szellemszörnyek ellen harcolunk. Tudom furcsa megnevezés. De ha ez nem lenne, elég őket a természetfeletti lények egyike vezeti Neu.
Izabelnek egy ismerős név hangzott el. Gondolkodott, de nem tudta ki is lehet az a személy.
- Az lehet, hogy én ismerem Neut. –kérdezte Izabel.
- Izabel, nem ismerek olyat, aki túlélte volna a találkozást vele, sőt még azt se tudjuk, hogyan néz ki. – komor tekintettel vizsgálta Izabelt.
A nyugalmas beszélgetést Melissa zavarta meg.
- Kérlek, gyertek a vének egy döntést hoztak, és nem fogtok örülni neki!
Szó nélkül mindenki elindult a tanácsterembe. Izabel keze elkezdet remegni a lábai egyre nehezebbek lettek. Csak azon tudott gondolkodni, hogy hogyan jöhetett rá a tanács, hogy megtalálta a nyakéket. A tanácsterembe érve Izabel körbe nézett mindenki ott volt. Látszódott mindenkin a feszültség. Izabel háta mögül ki lépet Jack és a tanács elé járult.
- Legidősebb bölcseink milyen hírekkel hívtatok össze minket?
A vének egyike felállt és mindenkit végig nézett. És mély dübörgő hangon megszólalt.
- Elérkezett a tettek ideje. A bukott családról hírt kaptunk. Az emberek világában látták a két legfiatalabb gyermeküket. Megszegték ismét ősi szabályainkat és felfedtek egy szellemszörnyet. Drasztikus lépéseket kell alkalmaznunk. A hibákért felelősséget kell vállalniuk, ki irtanunk ezeket a gyökereket köreinkből. Így meg marad a harmóniánk. Utasít lak most titeket, hogy keressétek meg őket és öljétek meg a Jonss család utolsó három tagját!
ESTÁS LEYENDO
Alia Koghnabb- Tükör Világ
FantasíaIzabel Monre egy különös helyen ébred, mindenki ismeri őt de ő semmire nem emlékszik. Kiderül hogy egy felettébb izgalmas életet tudhat maga mögött .A jövő kiszámíthatatlan az emberek számára , de a senkik számára megoldható. Nincs lehetetlen, csak...