A Parkolóban ;)

173 5 0
                                    

Mikor már úgy érezte teljesen ki szívta a nyakam, áttért a számra, amit erősen megharapott.
-Au. -nyögtem ki de különösebben nem fájt.. Megfogta a két lábamat, én a dereka köré fontam őket és igy folytattuk a csók csatát. Lassan elkezdte lehámozni rólam a topomat, vele együtt a melltartómat is. Mind a kettő a földre hullott, ő meg a számról át is tért a melleimre. Míg az egyiket szívta a másikat a kezével kényesztette, én a haját huzogattam a jó érzéstől. Mikor már a mellbimbóim megkeményedtek, talpra állított, és az alhasamig végig puszilgatott, bele kapaszkodott a nadrágomba majd egy gyors mozdulattal a bugyimmal együtt lehúzta. És elkezdett kényeztetni... Éreztem hogy mindjárt elmegyek, majd egyszerre egy hirtelene mozdulattal feldugta a 3 ujját. És már el is mentem... Mikor észre vette hogy elérte hatását fölém magasodott. Megvillantotta szexi mosolyát és csak bámult.. Egyszer - kétszer elment egy kocsi de a testével eltakart.. Mivel még rajta voltak a ruhái. Nem sokáig. Most én jöttem, levettem a pólóját, és elhajitottam. Kidolgozott teste isteni volt. Végig húztam a kezem rajta majd a nyelvemet is ugyanabban a vonalban. Majd kikapcsoltam az övét és elővettem hatalmas szerszámát. Felnézek rá..
-Woow.
Erre ő csak elkezdett röhögni.
Én erre megfogtam.. Erősen.. Férfiasságát majd a számba tettem és szopni kezdtem. Egyre gyorsabban. Ő is 'besegített' ugyanis átvette a hatalmat a fejemen. Hallottam ahogy egyre nagyobbakat nyög, már nem kell sok és el érem a célom. Ám gyorsan felkapott mielőtt elment volna és belém nyomta óriási péniszét. Egy hatalmasat felnyögtem.. Visszhangzott.. Erre ő nevetett.. Lökött még pár erősett.. Némelyik fájdalmas volt.. Majd éreztem ahogy elmegy. Bennem. És nem használt gumit. Ránéztem a 'megöllek' fejemmel erre ő megcsókolt.. Majd leengedett.
- Huuhh. Jó vagy, cica.
- Seggfej. Nem használtunk cottont!!
-Na és? Ilyen az izgalmas szex. - mondta és már mindketten majdnem fel voltunk öltözve....
- De legalább nem jött a kocsi tulajdonosa.. -mondtam.
-Hát.. Ez a kicsike az enyém. -vigyorodott el.
- De Fasz vagy! Akkor mért nem csináltuk benne?!
- És az mitől lenne izgalmas?
- Hányszor fogsz még ezzel jönni? -mondtam unott hangon.
- Nyugi. Inkább menjünk kajálni egyet. De.. Téged is megehetlek.. - megint bevetette olvasztó mosolyát.
- Ahj.. -mondtam és elkezdtem a lift felé sétálni. #Perfeckt

Más lett volna a cím.. De valahogy nem engedte :(( Na mindegy.. Remélem tetszeni fog.
Puszii <3

| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18Where stories live. Discover now