Ádám szemszöge:
Most.. Most komolyan azt mondta? Vagy esetleg csak képzelődtem?..
Egymás mellett feküdtünk, és a plafont bámultuk mindketten..
-Öhm.. -kezdte el.. De nem folytatta.
Vajon mit tegyek? Ilyen még nem fordult elő velem.. Át fordultam az oldalamra és az arcát fürkésztem.
-Figyi..nincs semmi baj. Minden oké. -nyögtem ki.
Rám nézett és sértődött fejet vágott, felállt, maga köré fonta a takarót és kiviharzott a szobából. Most mit csináltam? Valami rosszat mondtam volna? Nem értem őt.. És ettől még vonzóbb, és nem csak szexuálisan.
Felöltöztem, a szekrényben találtam egy melegítőt, és egy fehér pólót. Úgy tűnik a fürdőbe zárkózott. Neki dőlök az ajtó fél fának és várok.. Semmi..
-Minden rendben? Valami rosszat mondtam? -kérdeztem.
- Nincs semmi. -hallatszott a válasz, fura hangja volt. Kimentem a konyhába és elkezdtem palacsintát csinálni, attól mindenkinek jobb kedve lesz...
Mikor kész lettem vele, tejszínhab segítségével mosolygós arcot rajzoltam rá. Epret nem találtam, ahogy csoki szirupot se.. Milyenek ezek az egomiak. Oda ballagtam a fürdő ajtóhoz, kezemben a tányérral, de Zoé már a szobában volt, bementem, láttam ahogy felvan öltözve.
- Ezt neked csináltam. -válaszul kapok egy mosolyt. - Esetleg mész valahová?
- Kicsit kimegyek sétálni.. Kell a friss levegő. -mondta.
Nem nagyon tetszett.. De hát mit csináljak.. Mondjam meg neki hogy nem mész sehova...
-Rendben. -válaszoltam.
Rám mosolygott, kezével kinyírta a mosolygós fej egyik szemét, majd el is ment. Legalább több marad nekem.. Megettem, felkaptam a cuccaimat, írtam egy levelet, majd haza indultam.
A Levélben:
Zoé,
Nagyon tetszettek az elmúlt napok, de tényleg. Úgy gondolom most jól fog jönni neked ez a pár nap, a papír hátulján rajta van a számom, bármi van rám számíthatsz. Nem sokára meglátogatlak. Remélem nem bántottalak meg. Nem volt szándékom. És.. Én is nagyon megkedveltelek, remélem keresni fogsz.
Puszi, Ádám 💜Remélem eddig tetszik a kis történetem. Következő rész karácsonykor 😍😍 Reméljük hogy az a rész már hosszabb lesz.. Bocsi hogy ilyen rövideket írok. 😭😔💜💔De.. Lehet addigra az új sztorimat is kirakom:3 És.. Még annyit, annyira jó látni hogy egyre többen olvassátok kis szerény sztorimat,ezzel annyira boldoggá tesztek 😍😙😂 Puszii 😊😍😘💜
YOU ARE READING
| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18
RomanceNetes ismerkedésből szerelem? Elsőre furának/hihetetlennek látszik-hallatszik. De most megismerhetitek Zoé és Ádám történetét. :) -- Trágár szavak és szexuális jeleneteket előfordulhatnak benne.❗--