A 'Nagy Beszélgetés'

163 3 0
                                    

Megrendeltük az ételünket , majd leültünk egy asztalhoz.
- Mesélj valamit,  Cica. - az utolsó szót el húzva mondta.. Tipikus.
- Mire vagy kíváncsi?  Baba. - mentem bele a 'játékba'.
-Hmm.. Hát.  Miért akartál egy idegennel szexelni? - mondta,  a mellettünk lévő asztalnál ülő házaspár- gondolom én - rendesen megbámult,  mire én  csak mosolyogtam.
-Szakítás... - mondtam olyan semmilyen hangon és piszkáltam a sült krumplival egy másik sült krumplit. (Xd) 
- Hmm.. Bosszú szex.  A kedvencem. És miért szakítottatok? Persze nekem ezzel semmi problémám .- mondtam és ismét azzal a hülye,  szexi mosolyával jött.
- Gondolom megunt. De nincs kedvem erről beszélni. Veled mivan,  bárki ír neked és te már ott is vagy hogy megdugd az illetőt? -nevettem fel. De az arca olyan volt mintha megbántottam volna. - Bocsi,  nem volt szép... - mondtam komolyan.
- Bevetted,  minek nézel te? - kezdett el röhögni..
-Barom. - hozzá vágtam egy sült krumplit.
- Na és.. Van melód? - kérdezte.
- Nincs. Neked?
- Van.  Étteremben dolgozom.
- Hemm.  Nem néztem volna ki belőled. - nevettem fel.
- Miért minek néztél?
- Nem is tudom.. Autó szerelő. -mondtam.
- Ch.. - nevetett ki.
- Na jó  inkább menjünk.
- Na és hova akarsz menni?  Hercegnő?
- Mik ezek a becenevek?
- Ha nem árulod el a neved,  még  is hogyan szolítsalak? - nevetett fel.
- Bazdki. Nem is mondtam még el? Bocsi. - már én is nevettem. - Zoé vagyok. Te? - kérdeztem.
- Ádám.
És még a neve is szexi. #IReallyLikeYou

Ennyi lenne ez a rész,  remélem  tetszett.
Puszii <3

| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18Where stories live. Discover now