Ádám szemszöge :
Sok idő eltelt azóta hogy beszéltünk egymással, pontosan 5 hónap. Hiányzik. Nagyon. Nem tudom mit rontottam el... Egy ideig próbálkoztam, de nem akartam erőltetni. Ez volt 2 hónapja.. Azóta.. Semmi. Az én hibám lenne...? Vagy.. Tudom. Azóta.. Nem voltam senkivel. És ilyen még nem volt velem. Lehet meg kéne látogatnom. Hát ha az úgy működne... Minden tök jó volt. Meg van írok neki sms-t. Hát ha...
Á: Szia.. Rég beszéltünk.. Minden rendben? Csak egy szabadba kerül és lekopok.. De.. Kérlek válaszolj. 💔
És most várunk... Eltelt 10 perc én meg mint egy segg csak ülök es várom hogy rezzegjen az a szar. De hiába.. Lehet hogy dolga van nem értem miért agyalok ennyit rajta.. Kimentem a szobámból és a konyha felé vettem az irányt. Kinyitottam a hűtőt, lássuk mi van; sör, sör és egy kicsike sör. Remek. Akkor ma is pizzát eszünk. Megnézem a pénztárcámat hogy mennyim van.. 10ezer.. Csak? Bazdki.. Hiba volt felmondanom. Hogy fizetem majd a lakbért.. Oh basszus. Hát akkor nézünk valamilyen munkát...Oh ez jónak tűnik, jól fizet, és megy a régi pincér állásomhoz.. Na és hol is van ez... Esztergom. Lefagytam.. De csak két mp erejéig. Ez szuper. Jo fizető állás. És ott lakik Zoé is! Már csak valamilyen albérlet kéne....
3 hét múlva :
Vígan szállok ki a bérelt teherautóból amiben a cuccaim vannak. Találtam egy jó kis lakást, amit még meg is engedhetek magamnak. Az első évet a szüleim fizették ki.. Igen, gazdag szüleim vannak... És én vagyok anyuci pici fia.. Na mindegy. Pár haverral hamar be rendeztük a lakást. Egész otthonos lett. 'A bejártati ajtótol egy szűk kis folyosó vezet a nappaliba, ami egybe nyíl egy kisebb konyhával. Balra, egy fürdő, jobbra, pedig egy hálószoba. ' Már is beleszerettem.. Megittunk a haverokkal pár sört, majd elmentek. Egyedül maradtam az új házamban. Kicsit szokatlan volt, így kimentem egy kicsit sétálni. Már kezdett sötétedni. Igy haza felé vettem az irányt.. Mikor át sétáltam egy parkban, nyávogásra lettem figyelmes. Megálltam, és egy édes kis fehér -vörös cica bújt a labamhoz. Nem volt nagy.. De nem is volt kicsi. Viszont nagyon sovány volt, és a bundája sem volt túl ápolt. Felvettem.
-Hát Szia. - mondom neki és simogattom mire ő heves dorombolásba kezd.. Olyan aranyos volt. És látszik hogy nincs gazdija, vagy nem törődik vele. Így úgy döntöttem haza viszem.
*Másnap*
Mangó, így neveztem el a cicát aki máris jobban nézett ki miután megetettem és megfürdettem. Jól kijöttünk. Mivel már az első nap mellettem aludt. Úgy éreztem kedvel engem.
- Cica cicc. -hívom a kis drágámat. Ő oda fut hozzám és beleült az ölembe. Egy puszit nyomtam a feje búbjára. - Most el kell mennem dolgozni.. De. - kezdtem, közben simogattam a pofiját- Nem sokára vissza jövök. Ígérem. Megöleltem, majd elindultam dolgozni. Fájt otthagyni... Már is a szívemhez nőtt..
*Munkahelyen*
- Ez itt a konyha, te ott leszel. -mutatt a sarokban lévő mosogatohoz. Elsápadtam.. tomi.. Azt hiszem.. Mondta volna tovább de közbe vágtam.
-Most komoly? -fakadok ki. - Hisz pincér vagyok.
- Ha jó vagy.. Ki érdemled majd azt is. -mondta butis hangon majd folytatta a körbe vezetést. Kapja be. Mosogatni fogok.. Ch..... Mikor végeztünk, elindultam a sarokom felé.....
És végre vége. Ah. Alig vártam. Már most nem csípem ezt a Tomi gyereket.. De. Jól fizető állás. Kifogom bírni. Valahogy.. Elköszöntem a többiektől majd haza indultam. Egy ismerős alak jött velem szembe..
- Zoé? -kérdem bizonytalanul. A Nő megtorpan. Akkor gondolom ő az.. Közelebb megyek.. Ő volt az. Végig mértem.. Azt hittem el ájulok..
-T..te.. -próbáltam kimondani a kérdésem de nem ment.
- Igen. Terhes vagyok. - Mondja ki az a Nő akibe szerelmes lettem, az a Nő aki nem jelentkezett hónapokon át..Tádá. Meglepi.. És ez már 599 szavas. Elő -Karácsonyi ajándék, csak nektek. <3 Na de a kövi tényleg karácsonykor jön. 😜😘
YOU ARE READING
| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18
RomanceNetes ismerkedésből szerelem? Elsőre furának/hihetetlennek látszik-hallatszik. De most megismerhetitek Zoé és Ádám történetét. :) -- Trágár szavak és szexuális jeleneteket előfordulhatnak benne.❗--