Szeretlek?

149 4 0
                                    

Lassan nyitom ki a szemem, azt hittem hogy már reggel van de nem. Ránézek az órára,  21.13. Átfordulok a másik oldalamra,  Ádám nagyba alszik. Felveszem a melegebb köntösömet ugyanis fáztam. Kiballagtam a napaliba.  A kanapé üres volt.  Na de jó végre elment.. Bementem a fürdőbe, majd vizet engedtem a kádba. Mire végre teli volt bele feküdtem,  fejemet hátra hajtottam.. Jó érzés volt.. Eltelt egy negyed óra,  már kezdtem fázni mivel kihűlt már a víz.. Felöltöztem egy trikoba,  és egy maci naciba,  bementem a szobámba,  lefeküdtem és már aludtam is.
***
Ádám szemszöge:
Kint ülök a pultnál és gondolkozok.. Zoé még alszik.. Talán le kéne lépnem.. Hisz csak egy kalandot akart,  én meg már itt csövülök egy ideje.. Felöltöztem,  majd kisiettem az ajtón,  le a lépcsőn.  Az ajtónál megálltam.  Nem tehetem ezt vele.. Visszasiettem,  hátha még nem késő,  szerencsére még aludt,  jól húzza a lóbőrt...
Zoé szemszöge:
Felkeltem,  kimentem a napaliba,  Ádám ott feküdt a kanapén és a telefonját nyomkodta.
-Jó reggelt. -mosolygok.
-Neked is,  álomszuszék. -mondta. - Figyi.. Öhm.. Hogy is kezdjem..
Leültem a vele szemben lévő kis fotelbe,  sejtem mit akar mondani..
-Hát.. Két választásunk van. -kezdte. - vagy haza megyek éés,  ennyi volt. -  vagy tartjuk a kapcsolatot.. Vaaagy hazamegyek pár cuccomért és visszajövök.  Jó ez már három volt.. - kezd el nevetni.
-Te melyiket szeretnéd? -mosolygok
- Nem is tudom..
Na ezen meglepődtem,  azt hittem maradni akar..
- Jó  volt veled ez a pár nap.. És..
Szívem 100al vert... Úristen - és szeretném ha még tartana.. Egy ideig. -villantja meg szívdöglesztő mosolyát.
- Örülök hogy ezt mondod. -msolygok.
Odamentem hozzá, majd ráültem.
Elkezdtünk vadul csókolni egymást... Lehúztam a gatyáját,  ő is így tett az enyémmel. Alulra kerültem. Össze vissza csokolgatta a nyakam.. Belém hatolt amire felnyögtem. Gyorsan mozogni kezdett bennem.. És.. Mikor elmentem,  azt mondtam..
-Szeretlek..

| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt