Lassan nyitottam ki a szememet, egyedül voltam a szobámban, fel vettem kisköntösömet majd kicsoszogtam az előszobába, ruhák voltak össze vissza dobálva, mosolyogtam mert eszembe jutott milyen jó volt az este. Tovább mentem a napaliba ami egybe nyílt a konyhával. Megláttam Ádámot aki háttal nekem készített valamit. Oda mentem a pulthoz, majd leültem.
- Jóreggelt. -mondtam egy ásítás kíséretében.
- Oh, jó reggelt. Cica. - megpördült. - készítettem kávét és tojás rántottát. Remélem szereted.
Megint az a mosoly. Miért???
- Nagyon aranyos tőled. - mosolygok, majd oda megyek hozzá, kezem össze kulcsolom a nyaka körül, míg ő megfogta a derekamat, és feltett a pultra. Persze eközben ment a csók csatánk. Kikötötte köntösömet és úgy puszilgatta hasamat...Már majdnem elérkezett a várva várt részre , de ekkor kopogtak az ajtón. Gyorsan felültem, majd le pattantam a pultrol, és összekötöttem a köntösömet.
- Vársz valakit? - néz rám kérdően Ádám.
- Nem..
Oda sétáltam az ajtóhoz és lassan kinyitottam, a szívem 200al vert. Dani állt előttem. Mikor már nyitva volt --teljesen-- az ajtó, rám mosolygott majd.. Hirtelen megcsókolt. Bűzlőtt az alkoholtól. Eltoltam magamtól és egy jó nagyot bevertem neki, ugyanis elkezdett vérezni az orra.
- Ki ez? - nézett Ádám Danira lekezelően.
- Az exem..
- Kérlek, Z. Beszéljük meg.. - Dani már a földön fetrengett. És... Sírt. Ránéztem Ádámra. Ő vállat vonott.
Bevonszoltuk a nappaliba és a kanapéra dobtuk. Erre ő már horkolt is.
- És most? - kérdezte Ádám.
- Fogalmam sincs...
Megreggeliztunk, felöltöztünk, majd vártunk.
Bent feküdtünk az ágyon és a Vámpírnaplók sorozat új részét néztük meg...(SPOILER)
- Ne. Neee. - ordibálok.- Alaric megölte Damont. Ne már. Tudom hogy úgysem hal meg.. De.. Basszus. A legjobb pár volt.
- Hát én a Matt - Tyler párost szerettem. -mondta.
Felé fordultam..
- Egy nagyon fontos kérdést kell feltennem. - elhallgatok... -
Stelena vagy Delena? - nézek rá komolyan.
-Delena. Hát persze hogy Delena. Stefannak Caroline-nál a helye. Bár Caroline-nak pedig Klaus-nál... De nah. - mondta.
Komolyan nézek rá majd hirtelen ráugrok.
-Imádlak !!- kezdem el csókolgatni.
Először a száját, majd a nyakát... És igy haladtam lefele. Hirtelen felkapott és már én voltam alul. Ruhák már nem voltak rajtunk.. Valahogy lekerültek.. Észre se vettem... Nagyba gondolkozom hogy mikor vette le a ruháimat és hirtelen belém hatolt. Tipikus.
- Nem unod mi? - mondtam nevetve. Válaszul csak egy szexi mosolyt kaptam. #YouWillKillMeWithYourSmileRemélem tetszik eddig a sztori.
Hibákért bocsánatot kérek.. Csak nap végén szoktam részeket írni..
Puszii <3
KAMU SEDANG MEMBACA
| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18
RomansaNetes ismerkedésből szerelem? Elsőre furának/hihetetlennek látszik-hallatszik. De most megismerhetitek Zoé és Ádám történetét. :) -- Trágár szavak és szexuális jeleneteket előfordulhatnak benne.❗--