Haza út

143 3 0
                                    

Mikor megkajáltunk, még egy kicsit nézelődtünk,  vett nekem egy új fekete-piros csipkés fehérneműt majd indultunk is a kijárat felé.
- Uu,  sietnem kell mindjárt indul a vonatom. - mondtam.
- Elvihetlek.
Ránézek.. Ez azt jelenti hogy kedvel,  és tudni fogja hol lakom. Hmm. Nehéz kérdés.
-Rendben. -mosolygok rá.
Válaszul ő is rám mosolyog majd indulna el,  de én megragadtam a karját,  és egy hosszú csókot adtam a szájára. Elváltam tőle,  hosszan a szemébe néztem majd kézen fogva mentünk a kocsi felé. Beszálltunk,  majd elindult,  nem is szólt hozzám... Azt hittem,  azt vártam,  hogy nekem essen és indulás előtt kicsit még szórakozunk. De nem. Csak simán elindult,  és nem is szólt hozzám.
-Van valami baj? - kérdeztem.
- Dehogyis. - mosolygott rám majd a hozzám közelebb eső kezét a combomra fektette.
**
Az út felénél járhattunk,  még mindig nem szólt semmit,  én meg csak kifelé bámultam az ablakon. Valamit mondanom kéne,  vagy csinálnom...  De mit?  Ekkor eszembe jutott már valami,  de én nem az a bevállalós fajta lány vagyok.. Bár épp a minap szexeltem egy fedett parkolóban egy vadidegennel, Szóval. Ránéztem,  ő csak az utat nézte,  még a szeme sarkából sem nézett rám. Hát akkor legyen,  majd elérem hogy rám nézzen. Kikapcsoltam a biztonsági övemet majd kibújtam a cipőmből, és a gatyámból. Ránéztem,  de még mindig nem vettem észre a szemében a vágyat. Hát oké,  levettem a bugyimat is. Kiterpesztettem a lábam majd elkezdtem simogatni a csiklomat. Próbáltam hangokat kiadni,  de még nem voltam abban a helyzetben.. Ezért a másik kezemmel elkezdtem a melleimet simogatni. Ekkor már felfigyelt. A csiklomrol áttértem a puncimra,  majd elsőnek 1 ujjamat dugtam fel,  utána kettőt , majd hármat és elkezdtem gyorsabban mozgatni magamban az ujjaimat,  na persze ilyenkor már pár nyögés elhagyta a számat. Ránéztem Ádámra,  vagy is inkabb a nadrágján kidudorodó férfiasságára. Elértem a célomat...Felöltöztem és az ablak felé fordultam és rá sem néztem a mellettem ülőre. Ekkor felnevetett. Ránéztem.
-Mi az? -mondom mosollyal az arcomon.
- Te  ezt élvezed,  ugye? -nevet fel ismét.
- Nem tudom miről beszélsz. -vágtam ártatlan arcot.
***
-Megérkeztünk.-mondta.
- Meg. -mondtam szomorkásan. - Nincs kedved feljönni?
- Már vártam ezt a kérdést. - perverz mosoly jelent meg az arcán.
Kiszálltunk a kocsiból,  nagy nehezen kinyitottam az ajtót mert közben a nyakamat csókolgatta.
- Hányadikon laksz? - kérdezte.
- 6.- vettek fel kínos mosolyt.
- Lift?
- Nincs. - mosolygok.
Hirtelen felkapott és elkezdett felfelé futni, én közben ott sikoltozok a kezében és próbálok nem leesni. Mikor felértünk lerakott,  én meg meginta kulcsokkal babráltam. Kinyílt az ajtó,  mi pedig be estünk.  Becsukta az ajtót,  felkapott ismét a kezébe.
-Merre van a háló?
Én csak bólintottam hogy balra.  #GoodNight

Ez is kész lett. Remélem tetszett. Véleményeket kérek komiba.  <3. Előre is köszi annak aki majd ír :c
Puszii. <3

| SZÜNETELVE | Kalandból Szerelem +18Where stories live. Discover now