🔱Schimbare🔱

16 2 0
                                    

Ma simțeam diferit..auzeama cum toți 
vorbeau despre mine.Ma simțeam bârfită.Voiam sa ma ridic din pat si sa le dau foc...stai ,ce tot zic?sunt familia mea...ceva nu e inregula cu mine.

-Se trezește...spune Sam
-Hei,Fraya!?
-Hei...stați liniștiti ca nu va dau foc.desi asta tot imi macină gândul.
-Fraya,du-te un pic afara sa iei o gura de aer.
-Nu!!Adică ma duc ...

Fraya iese afara si Închide usa după ea,însă in casa se discuta adevarata problema.Daca un Dementor te a marcat dar nu ti a luat sufletul atunci vei inebunii si vei ajunge la sinucidere .

-Deci...sa va aud,idei?spune Sam îngrijorat
-Ultima data cand s a întâmplat asta...nu s a sfârșit tocmai bine.
-Adică?
-Ultima fata care a pățit asta a rămas asa si niciodată nu a mai fost ea,pana ce s a ...
-...s a ce?
-S a sinucis!adauga Leya.
-Nu nu ,asta nu se va întâmpla!
-Unde e Fraya,Leya?
-Am trimis o puțin afara..
-Poftim???Ai lăsat o singura?
-Nu ma pot conecta la ce gândește...

Rena iese repede pe usa ,însă Fraya dispăruse.Sam da cu pumnul il tocul ușii ,isi ia geaca si pleacă sa o caute.Leya se transforma in vulpe si se duce cu el .

-O vom aduce,promit!sper sa imi țin promisiunea.
-Sper...adauga Rena speriata
.
.
.
Nu înțeleg ce e cu mine...nu sunt eu asta.Sunt puternica si nu o sa fac ceva ce o sa regret.Mai ales familiei mele.Trebuie sa ma imipiedic sa le fac rau.Daca o sa le fac ceva nu o sa imi iert asta toată viața.Nu e prea târziu...

Fraya nu era deloc bine.Era îmbrăcată intr o rochie mov închis.Isi rupsese mânecile ,iar pe mâini se zgâriase cu cioburi din gheata.Mainile ii luaseră foc.Ochii ei erau negrii ,dar totodata focul din ea riposta.Mergea apăsat in zăpada si ardea totul in jur.Copacii erau in flăcări.Scena arată ca un masacru.Avea un pumnal cu ea.Locul unde se îndrepta era inima pădurii.Padurea ii șoptea sa se oprească ,însă nu asculta.
Sam mergea grăbit,aproape ca fugea si o striga apăsat si parca plângea cu fiecare cuvânt.Leya fugea de colo-colo.Ii luase urma , mirosul sângelui a facut o atenta.Se oprise brusc si zarise pete de sânge pe zăpada.Sam vede si el si cade in genunchi.Era devastat,ii treceau in gând lucruri oribile.Plangea.
S a ridicat,si a șters lacrimile si a continuat.Oprise focul din jur.Ii reveniseră puteril.Fraya ajunsese .Isi făcuse un cerc de foc imens ca nimeni sa nu o întrerupă.
Sam era departe.Fraya se pregătea sa isi scoată pumnalul.Sam fugea si se lua după urmele si parfumul pielii ei.

-Stai ,Fraya !!!Nu face asta?
-Sam...stai departe de mine...nu vreau sa iti fac rau.
-Nu vreau eu sa iti faci rau ,ȚIE!!
-Sam...nu ma mai recunosc...nu voi mai fi eu niciodată...
-Arunca pumnalul!Nu fi o copila!!
-Pleacă!spune Fraya cu o voce demonica.Pleaca pana nu e prea târziu.Saaam!!
-Nu am sa plec niciodată...Sem intra in cercul de foc.A reușit sa il stingă.Si se lasă in voia sortii.
-Sam...imi pare rau...
Fraya Închide ochii,ridica pumnalul si...Sam sare si o saruta.Leya ii ia pumnalul din mâna.Ochii Frayei se fac din nou roșii si ai lui Sam albăstrui.Fraya il strânge in brațe si nu ii mai da drumul preț de cateva secunde.Lacrimile ei erau evaporate de obrajii ei îmbujorați.Inca se sărutau.Vantul bătea puternic.Lumina dintre ei era una Dumnezeiască.Era
atat de frumoasa încât nu puteai sa te uiți ,dar iti doreai.Sam ii ia capul si il pune pe piept.O mângâie si o săruta pe frunte in timp ce lacrimile lui ii udau parul.Se uita la mâinile ei si vede tăieturile.Isi da seama ca de acolo venea sângele.Ii tine ambele brațe in mâinile lui si le întoarce pe toate părțile.O privește in ochi si o mai ia odată in brațe."Sam...te iubesc!"Era de-ajuns ca a spus asta.Sam era fericit ca era bine.O ia pe Fraya si se întorc acasă.Leye ii urmează.Rena era înnebunită,nu mai avea răbdare.Simtea ca totul e bine...dar nu credea.Cand,usa se deschide si in prag apar cei doi si vulpea ,Rena răsufla ușurata.

-O Doamne!Ce bine..Fraya,Draga mea,esti bine?
-Acum da,dar înainte simțeam ca cineva era in mine si nu ma lasa sa il dau afara.Sam m a ajutat...
-Sam,iti mulțumesc ca ti ai ținut promisiunea.
-Pentru ea,mut munții si soarele.Fraya zâmbește dulce
-Fraya!Leya o ia in brațe pe Fraya si zâmbesc amândouă
-Fraya,haide sa iti curat rănile.
-Sam iti mulțumesc ca esti mereu aici!
-Cat voi fi eu aici ,tu vei fi mereu sub protecția mea.

Leya ii aduce un lighean cu apa calduta si o cârpa.Sam ii suflecă mânecile.
Înmoaie cârpa in apa si începe sa ii curețe rănile.Fraya scanceste un pic la fiecare atingere.Sam era foarte grijuliu cu ea.Tresarea de fiecare data cand Fraya simțea durere.

-Sam?...
-Da?
-Nu mi ai spus ca ti au revenit puterile.
-De unde ti ai dat seama?
-Ai stins focul din jurul meu.
-Ah...nu imi dădusem seama..
-Puteai sa te arzi...ai riscat pentru mine.Nu o mai face!
-Bine.
-Vorbesc serios!
-Sigur Fray-Fray.
Fraya il lovește pe Sam in umăr.
-Chiar vorbesc serios..
Sam ii bandajeaza brațele de la încheieturi pana la coate si ii săruta ambele mâini deodată.Fraya ii zâmbește si il ia de mâna,sunt intrerupti de plânsul lui Leya.Fraya se ridica din pat si se duce la ea.

-Leya?Esti bine?
-Nu...spune Leya plângând.Simt durere.Cand moare un spirit ,toate spiritele ii simt durerea si e groaznic...de abia respir.
-Si cand trec toate astea?
-N-nu stiu...sper cat mai repede...
-Rena,ai ceva pentru ea?
-S ar putea sa am ceva...stai sa vad dacă mai este.Este o licoare care te face sa dormi si nu mai simți durerea.
-Atunci caut o ...ca simt ca leșin de durere...
Rena aduce o Sticluța mică,transpa-
renta cu un lichid verde in ea.
-Ia!Bea l pe tot.Sper ca e suficient.
Leya il bea si cade lata.Sam o prinde si o duce in pat.Totul era bine.Fraya si Sam stăteau pe pervazul casei.Fraya stătea cu capul pe umărul lui Sam.Se juca cu mici flame ,iar Sam i le stingea.
Sam ii face un trandafir din gheata si il pune in palme,dar se topește din cauza căldurii Frayei.Se purtau ca doi copii ce erau.Erau doi liceeni speciali ce isi trăiau viața cu bune si rele.Se aveau unul pe altul,doar erau suflete pereche.

-Sam?De ce ai fost de la bun început cel mai bun prieten al meu?
-Pentru ca am simțit ceva la tine.Stiam ca esti o fata specială si nu am vrut sa pierd ocazia sa te cunosc.Te am plecat din prima suflare.Parfumul sa ce trandafiri imi ametise mintea.Cand ai trecut pe lângă mine prima data in clasa a cincea ,parul tau mi a atins obrazul.Parca cea mai fina picătura de ploaie.
-wow...Sam ,este minunat ceea ce spui.
Nimeni nu mi a mai spus ceva la fel de frumos.Nu pot explica se simt acum.
-Parul tau o face.
-S a aprins din nou ,nu?
-Da.Sam rade si o apropie de el ținând o in brațe. Fraya se atinge ușor ca o pisica de el.Iarna era pe sfârșite...

Under the lightUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum