Am văzut cum ii se închid ochii si m am panicat.Sangele se scurgea printre degete si trebuia sa fac ceva rapid.Ii scot sageata repede si ii închid rana cu cateva flame.Corpul lui era rece si asta ma îngrijora.M am uitat mai atent la el,avea parul negru,piele de culoarea untului si o geaca crem de piele.Inima ii bătea normal.Ma trezesc cu mâna lui pe o șuvița din parul meu.Am rămas nemișcată cateva clipe cu buzele întredeschise uitându ma in pământ.Mi a atins ferm obrazul si mi a ridicat bărbia spunându mi numele încet,mieros.Ii privesc ochii de un mov intens.Pe fata lui se vedea o durere.
-Mulțumesc...ca ai avut încredere in mine.Oricum nu trebuia sa ne întâlnim asa,dar Leya a fost deșteaptă.spune el ținându se de rana cu mici dureri pe fata.Te am convins cu greu sa vii la prăpastie.E ceva special la tine...
-Dacă nu ai fi rănit ti as fi tras o palma!spune Fraya cu ochii in flăcări si se ridica plecând,dar Derek o apuca de mâna.
-Stai!Nu stii viarianta mea de poveste:eram intr o noapte in care luna era cea mai mare,iar prietenul meu James se putea tranform in lup.Ne plimbam prin pădure si deodată se aude un tipat,era o fetița mică si neajutorată.O haita de coioți o înconjuraseră asa ca James s a tranformat,însă era depășit numeric...
-Si tu ce ai facut??
-Am salvat fetița...lăsându l in urma.
-Stii cine era fetița?
-Da...tu...
-Eu!?Nu pot sa cred...mi as fi amintit asta..esti sigur?
-Nu pot sa uit acei ochii speriați pe care i am văzut atunci si in prăpastie.Cand am văzut ca ai căzut mi s a oprit inima!Cand am văzut ca fata aia a venit am plecat pur si simplu.Nu puteam sa las sa ma vadă,asa ca am risca.
-Cum ai facut la fel si cu James...de ce ai mai apărut după?
-Am vrut sa vad dacă mai esti in viața...si cand am văzut am crezut ca explodez de fericire.
-Cum pot sa ma încred in cineva care te lasă balta?Cum?Esti un egoist!Asta esti,unul care se gândește doar la binele lui.
-Atunci de ce mai salvat?De ce esti acum aici??Huh?
-N-nu stiu...bine!Stiu ca nu ma minți si ca nu o vei face.Cu toate asta simt ca pot sa am încredere în tine.Nu înțeleg ce simt...ma simt ciudat.
Derek se ridica si o prinde de umeri uitându se in ochii ei.
-Nu iti voi face niciodată rau.Ti am salvat viața si tu pe a mea.Esti specială,nu pot lasă sa ti se întâmple ceva,esti mult prea firava.
-De ce ai apărut tocmai acum?De ce ai vrut sa ma vezi?
-Am avut un sentiment ciudat de cateva zile si de fiecare data cand închideam ochii isi vedeam chipul.
-De ce ai ochii mov?
-Din acea seara,de cand te am salvat atunci mi s au facut asa.
Fraya era extenuată,nu dormise de cateva ore bune asa ca se sprijină ușor de brațele lui.
-Fraya,te simți bine?
-Nu prea...spune Fraya in timp ce leșina in brațele lui.Era prea fierbinte ca sa o poată țină in brațe.
-Fraya?!Aghh!!Trezeste te !!
Derek o ia in brațe,deși nu putea sa meargă bine din cauza răni si Fraya il mai si ardea,se îndrepta cu ea spre casa.Sam ii iese in cale căutând o pe Fraya si il vede cu ea in brațe.-Fraya??O,doamne!!Ce i ai facut??Deci tu esti Derek.spune Sam nervos.
-Nimic,stai liniștit.Doar a leșinat pentru ca era prea obosita.Nu i as face rau niciodată.
-Lasă ma pe mine!Sam o ia pe Fraya in brațe si atunci apar din nou scânteile între cei doi.Ochii lui Sam se aprind si Fraya se mișcă ușor in brațele lui.Se simțea in siguranța.Derek il privea ușor gelos.
-Nu trebuia sa o iei in brațe,ai arsuri peste tot!
-Pentru ea fac orice!Ai grija sa fie bine.
-Stai liniștit,cu mine va fi bine mereu.Atunci Derek se întoarce in pădure,iar Sam o duce pe Fraya acasă,in siguranța.
-Sam..?spune ea murmurat
-Da,prințesa mea,te simți bine?
-Da,ce s a întâmplat?Unde e Derek?
-A plecat.Stai liniștita ca te voi duce acasă si te vei odihni.Nu iti face griji.
-El este bine?I ai facut ceva?
-As fi vrut eu...in schimb i ai facut cateva arsuri,dar e bine.
-Nu stiu,dar in preajma lui ma simt ciudat,parca imi consuma toată energia din corp.
-Vom discuta despre toate asta cand te vei simți in stare.
-Sam,ma bucur ca ai venit după mine.Cu tine ma simt in siguranța.Mi e frica puțin.Daca e o legătura între mine si el?
Sam strânge din dinti si o saruta pe frunte.Nu mai spune nimic.Mi era teama de asta...dacă între ei doi exista o legătura?Daca o voi pierde definitv...nu o pot lasă sa se mai vadă cu el,am impresia ca ii face rau.
Atunci Sam o strânge un pic mai tare pe Fraya in brațe semn ca nu poate sa o piarda.Ajung acasă,Sam o pune in pat si o învelește.Fraya era din nou la temperatura normala,datorită lui.Lena exersa trasul arcului in grădina,iar Leya se holba la Hiaku.Era o imagine in glob.Fraya si Derek sărutându-se.Cand coboară scările,Sam,globul se aburește si imaginea dispare.
-Alta prezicere sau..?
-N-nu...ce s a întâmplat pana la urma?
-Derek o afectează intr un fel pe Fraya.
A leșinat cand a fost cu el,iar cand am luat o in brante am simțit cum ii revine la normal pulsul si temperatura corpului.
-Deci el era pana la urma pasarea aia,stiam eu!Cam ciudat ca o afectează.
Nu imi pot da seama de ce...O sa vorbim cu Fraya cand se trezește.
-Da...ma duc pana afara la Lena sa vad ce face.
.
.
.
-Hei Lena!
-Sam!Ai gasit o ?
-Da...era cu el.
-Uhh..nasol,deci pana la urma chiar era pasarea,l am rănit rau?
-Nu!A avut noroc.ii povestește ce s a întâmplat.
-Aha,sa înțeleg ca ii face rau prezenta lui?Uh,asta da relație complicata.spune Lena făcând o fata ironica
-Lena..
-Stiu Sam,o iubești si nu vrei sa o pierzi,înțeleg ce simți.Oricum,vreau sa il cunosc si eu pe Derek asta.spune Lena in timp ce trage cu spatele cu arcul intr o ținta improvizata.
.
.
.
Fraya se trezește mai bine ca niciodat.Il caută disperata pe Sam care de abia intra pe usa,ii sare in brațe si il saruta in timp ce ies scântei între buzele lor.Sam o ridica si o învârte o data apoi o pune jos.Fraya simte ceva in capul pieptului însă refuza sa se gândească la asta.
CITEȘTI
Under the light
ParanormalFraya.O tânăra de 16 ani care se descoperă pe sine odata ce isi capata puterile si alfa cine este cu adevărat.Este o tânăra neînfricată destinată sa fie împreuna cu cel mai bun prieten al sau,Sam,care nu este ce se lasă sa fie văzut.