...sora mea.Lena...tu esti?Nu!!!Nu trage!!Lena!!!Nuuuuu!Sam vorbea in somn.
Sam se trezește transpirat si răsufla greu.Isi pune mâna la frunte si aprinde lumina.Fraya se trezește din cauza tipatului si pune mâna pe umărul lui.
-Același vis?
-Da...același vis cu ea.Nu înțeleg,de ce tot o visez pe asa zisa Lena.Nu am o sora!E ciudat...nu dorm bine de 5 zile.Sam se uita la Fraya si răsufla ușor.Se pune cu capul pe umărul ei .
-Hai,culca te la loc.Sunt aici,lângă tine.
Fraya il ia in brațe pe la spate si il încolăcește cu brațele in jurul pieptului.
Încerca sa il calmeze.Nu stiu ce se întâmpla cu el.Ma îngrijorează.Daca are o sora?Daca astea se vor întâmpla?Trebuie sa am grija de Leya si de Sam.Nu o sa permit sa se mai întâmple ceva.Dupa ce Rena s a dus...acum eu trebuie sa am grija de tot.Daca nu ma descurc?Daca o pierd pe Leya.off..o sa imi ia foc capul,si la propriu si la figurat!Imi fac prea multe griji...imi fac griji maine dimineața acum sa dorm ca nu mai pot.Si globul asta,strălucește atât de tare de cand a început Sam sa viseze asta...
Era dimineața si razele soarelui intrau in camera unde dormeau cei doi.Fraya se trezește,il învelește pe Sam si iese cu globul de cristal afara.Leya dormea lângă șemineu,încă era vulpe.
Asa...sa vedem ce face globul asta "magic".E ciudat,nu vad nimic in el.E pur si simplu un glob transparent si inutil.
Fraya arunca globul pe jos si atunci apare o imagine.Se duce repede si il ia in mâna.Era Lena care isi pregătea arcul...Atunci imaginea dispare.Fraya începe sa agite globul,însă nimic.Se duce înapoi in casa dar Leya nu mai era acolo.Se panicheaza si se duce sa il trezească pe Sam.
-Sam!!Sam!!Trezeste te!!Leya a plecat si încep sa ma îngrijorez legat de visul tau stresant.Haide!!atunci Fraya ia foc la propriu.
-wow...calm.Ma trezesc.Mai ai puțin si explodezi.Calmeaza te ca nu o sa se întâmple nimic.Fraya se calmează si isi ia o pelerina roșie cu glugă .O ia înainte si Sam o urmează.Padurea era mare,cam 50 de km in lung si lat.Putea fi oriunde.Sam se oprește brusc.
-Aici am văzut o pe Lena.Eu eram aici si ea acolo si isi pregătea arcul,apoi a apărut Leya si...
-Gata,am înțeles.Ea nu e aici si nici Leya asa ca visul tau e o minciuna.Continua sa merga cam 10 minute si Fraya vede o umbra in spatele unui copac.Se oprește.Ii spune lui Sam sa stea pe loc si sa faca liniște.Se apropie ușor si vede o fata frumoasa îmbrăcată intr o geaca de piele si avea un arc cu săgeți.Atunci Faraya încremenește pentru o secunda,o zărește pe Leya si isi da seama.Lena isi pregătea arcul sa tragă.Ochii Frayei se aprind.Lena o zărește pe Leya,care nu era atenta,si ii da drumul săgeții.Atunci Sam striga cat il țin plămânii,iar Fraya fuge in fata sagetii si...o prinde.Seageata ia foc in mâna ei si se rupe in 2.Fraya isi da jos glugă si o privește dominant si serios pe Lena.Sam rămâne uimit si o studiază din cap pana in picioare.
Ochii Frayei se fac negrii si focul din mâini se stinge.Lena isi pregătește alta sageata sa tragă in Fraya însă Sam fuge in fata ei.Atunci Lena scapă arcul din mâna si începe sa plângă.-Sam...chiar tu esti?vocea ei era tremurata.Nu pot sa cred...credeam ca nu o sa te mai vad niciodată.Erai asa mic...atunci Lena fuge spre el si il ia in brațe.Sam ii răspunde la imbratiseara si pe obraz ii se scurg cateva lacrimi.Nimeni nu mai spunea nimic.
Insa Fraya era confuza.Se uita in globul de cristal si vede imaginea cu Lena si Sam care se îmbrățișeza.Atunci isi da seama ca arăta viitorul.Sau cel puțin fragmente din el.Rena avea dreptate,
chiar era de folos.Leya ii sare in brațe Frayei.Sam se oprește si ii mângâie obrazul Lenei cu degetele.-Sam!Haide se mergem acasă si sa vorbim.Am cateva întrebări pentru ea si spiritul ei de vânătoare!Fraya isi pune înapoi glugă si o ia înainte.
Lena are un moment de ezitare,isi ia arcul si săgețile si se uita disprețuitoare spre Fraya.Sam o ia de umăr si merg spre casa.
.
.
.
•Fraya?Crezi ca e o idee buna sa o aduci acasă?
•Nu iti face griji Leya,nu iti va face rau cat sunt eu aici!Si in plus,e sora lui Sam,nu o vad ca pe un pericol.
•Sper sa ai dreptate...Fraya intra in casa.Este urmată de Sam si Lena.Isi pune pelerina in cui si ii cere Lenei arcul.Aceasta ezita un pic si isi da ochii peste cap.Fraya ii smulge arcul și i-l pune in cui.Se aseaza cu toții pe canapea.Nimeni nu spunea nimic,asa ca Fraya sparge gheata.
-Pai...Lena,in primul rând vreau sa te întreb de ce voiai sa tragi cu Săgeata in Leya si in mine?
-Leya...cine e Leya?
-Vulpea!E un spirit al pădurii,si tu voiai sa o omori.Mi se pare normal!
-Nu stiam...in primul rând nu voiam sa trang in tine,doar voiam sa te sperii puțin.spune ea cu o voce aroganta
-Ei bine,vesti proaste,nu ai reușit!
-De cat timp esti asa,adică ai puteri?
-De vreo 4 luni.Si tu esti asa?
-Am puterile vântului...le am de ceva vreme,pădurea mi a soptit tot ce stiu pana acum...apropo frumos globul Hiaku.
-Hiaku?
-Da...iti spune viitorul dar nu este precis.Il poti schimba sau poti sa il lași asa.Sunt si consecințe...
-Da,sa trecem peste asta.Spune mi despre tine.
-Pai...trag cu arcul de cand ma știu,la vârsta de 7 ani o familie m a adoptat si m a despărțit de Sam...însă au fost buni cu mine,deși ma credeau ciudata si singuratica.Arcul imi este prieten si sunt fără mila cand il am!
-Am înțeles..esti specială si neînțeleasă.
Eu trebuie se fac o echipa cu toți gardienii elementelor.Ce zici,crezi ca ai putea face asta?
-Nu stiu!De obicei lucrez singura,dar nu pot sa mai stau departe de Sam.Am fost despărțiți 15 ani...
-Înțeleg...va las sa vorbiți.Si apropo,dacă iti trebuie ceva imi spui si te voi ajuta.Nu sunt chiar atât de rea pe cat par.Fraya ii zâmbește sincer si pleacă afara.
.
.
-Lena...ma bucur enorm ca esti aici!Aproape ca nu mi se pare real...
-Sam,ma uit la tine si vad ochii mamei...dar sunt cam reci...
-Sunt gardian al gheții...si ai cunoscut o pe mama?spune Sam cu lacrimi im ochi
-Nu...însă am avut viziuni cu ea.Sunt cam neclare însă pentru mine înseamnă mult.Te am visat cateva seri la rând si imi tot strigai numele.Sam,
crezi ca sunt făcută pentru asta,sa fiu gardia?Am trecut prin toate astea singura...nu am avut pe nimeni.
-Ma ai pe mine acum!Si eu cred in tine si in ce poti,o sa fi un gardian minunat!Te iubesc surioara!
-Si eu te iubesc!Ia-ma in brațe!Sam o ia in brate si o strânge tare.In palma lui Sam apare o frunza si la Lena apare un fulg.Asta însemna legătura de sânge dintre cei doi.Isi povestesc in continuare lucruri mărunte ce ii fac sa plângă si sa se bucure in același timp pentu ca s au reunit si nu mai sunt singuri.Fraya ii vede de pe geam si in sufletul ei exista o mică neîncredere.
O sa stau cu ochii pe ea,chiar dacă este sora lui Sam,nu am maxima încredere in ea.Sper sa ma înțeleg cu ea si sa o fac sa vrea sa fie gardian al padurii.
Ceva rau o sa se întâmple si o sa am nevoie de toți pentru a trece peste ce va urma...Hiaku se umple de o ceata neagra ce o nelinisteste pe Fraya.Insa o ignora si continua sa ii privească pe cei doi care râdeau si se simțeau bine.Fraya nu era geloasa,era doar îngrijorată.Il iubește pe Sam si nu voia sa fie rănit.Leya era transformată,se uita totuși un pic cam furios la Lena,de data asta Leya nu era calma deloc.Desi părea ca este pașnica,
defapt nu se simțea deloc ea însăși.Nu o prea accepta pe Lena.Mi se pare normal ca nu vrei pe cineva care voia sa te omoare.Fraya încerca sa o împace cu faptul ca trebuie sa faca echipa si trebuie ca fiecare gardian sa accepte.I a promis ca va tine totul sub control,Lena nu va încalca prioritățile si regulile Frayei.
CITEȘTI
Under the light
ParanormalFraya.O tânăra de 16 ani care se descoperă pe sine odata ce isi capata puterile si alfa cine este cu adevărat.Este o tânăra neînfricată destinată sa fie împreuna cu cel mai bun prieten al sau,Sam,care nu este ce se lasă sa fie văzut.