E sâmbăta dimineața.Nu am dormit toata noaptea,am stat si m am uitat la
Hiaku cu speranța ca va apărea cel de care ne temeam toți.Imi luase foc tot parul,iar ochii mei portocalii aproape ca se închideau.Eram pe veranda in leagănul din lemn si aproape ca adormisem.Sam iese din casa și ma vede adormita in leagă.Aproape ca imi căzuse globul din mâini,dar Sam il prinde.Ma ia in brațe si ma duce pe canapea.Simteam scânteile dintre mine si el gadilandu mi pielea.Ma saruta pe frunte si il vad ducându se cu Lena in camera de sus.Am adormit pentru cateva secunde,dar o sclipire orbitoare ma trezește.Era globul,in el era reflecta un băiat înalt,saten,cu ochii mov.Ma apropii încet de el si cand il iau in mâna am o viziune cu el si imi spune"Ai grija!"si imi întinde mâna.Atunci scap globul si imi revin.Ma gândesc cateva clipe la asta,ma holbez pe fereastra si încerc sa imi dau seama cine e.Afara începuse o furtuna groaznica.Ploua neîncetat,iar crengile copacilor erau mișcate brusc de vântul puternic.O pasare se ciocnește de geam si atunci ma sperii si fug afara..Fraya iese afara,dar pasarea nu mai era.Se uita in jur,furtuna se întețea si nu stiu ce i a venit ca a început sa mearga prin pădure.Picaturile de ploaie ii plesneau pielea.Ochii erau aprinși si parul ei ud sclipea.Cauta pasarea.Ajunge la marginea unei prăpastii si se uita in jur.Isi da seama ca am mers in zadar,si ca pasarea zburase demult.Era obosita si nu mai gândea bine.Vantul bată asa de puternic încât ea se dezechilibrează si era cu spatele la prăpastie.Baiatul cu ochii mov apare in fata ei:
-Ai grija!ii întinde mâna însă ea cade si se prinde de o creanga.
-Ahh!!Ajuta ma!!!Atunci Lena apare si se uita la ea,in timp ce Fraya de abia se mai ținea.
-Lena!??Ajuta ma,te rog!!Lena se da in spate.Creanga de care se ținea Fraya s e rupe, iar aceasta cădea in prăpastie.Atunci Lena isi folosește puterile si controlează furtuna,si o ridica pe Fraya înapoi pe pământ.Fraya răsufla usurata.
-Lena...am crezut ca vei pleca si ma vei lasă sa cad.spune Fraya printre picăturile de ploaie.
-Sa te las sa cazi?Nu as fi facut asta..imi esti prietena,esti prietena lui Sam,tu ai fost cea care m a adus in casa,chiar dacă nu ma cunoșteai.Ai avut încredere,si asta contează cel mai mult!Fraya ii zâmbește mulțumitor,însa era confuza.
-L ai văzut si pe el?Pe băiatul cu ochii mov?
-Ce băiat?Fraya,ma plimbam prin pădure pentru ca imi place sa stau afara cand e furtuna si atunci te am auzit strigând.Cand am ajuns nu era nimeni...Fraya isi da parul după ureche.Lena ii întinde mâna si o ridica.Isi folosește puterea sa înlăture picăturile de ploaie de deasupra lor.Lena o ia de umeri si merg împreuna spre casa.Fraya se uita in urma si privește spre prăpastie,vede imaginea cu băiatul saten,se uita o clipa apoi isi întoarce privirea.Ajung in casa,iar Sam aștepta pe canapea îngrijorat.
-Fraya!!Lena!!Ce s a întâmplat?
-Am mers prin pădure,si am alunecat intr o prăpastie...dacă nu era Lena cădem...Iti mulțumesc Lena!
-Nu ai pentru ce.Am fost la locul potrivit.
-Te simți bine acum,ce te a apucat sa ieși pe furtuna asta?
-Era "El".
-Care "El"?
-Băiatul cu ochii mov din Hiaku.Inainte sa ies din casa am văzut niște imagini in el,in fata prăpastie a aprut si mi a întins mâna,dar după am cazut si...am văzut o pe Lena.
-Lena...dacă nu ai fi fost tu...Fraya..
-Sa nu ne gândim la ceva ce nu s a întâmplat,Ok?Ma duc sa ma schimb.
-Vezi ca am sus niște haine care s ar putea sa iti placa.Fraya se aseaza lângă foc.Sam se aseaza lângă ea si ii atinge o șuvița uda din par.Fraya isi pune mâna in foc si ia o flacare si si o da prin par uscandu l.
Sam ia o pătura si o învelește.-Ma bucur ca esti aici.Nu imi pot închipui cum ar fi sa te pierd...ai avut noroc de data asta.
-Sam,stai liniștit.Voi fi bine mereu,nu stiu ce m a apucat,o sa aflu cine e tipul acela.Era ciudat...felul in care se uita la mine,ochii aceia mov aprinși.
Leya intra si ea pe usa .-Buna!Ce am pierdut?
-Pai..atunci Fraya începe sa ii povestească tot cap-coada.Leya rămâne socata.Se aseaza pe scaune si începe sa ii povestească.
-Băiatul acela e Derek,este un spirit al pădurii.Se poate transforma in orice animal dorește. Este întunecat si periculos.Nimeni nu are încredere in el,se zice ca a omorât un spirit al naturii doar ca sa ii ia puterea.
-Dar a vrut sa ma ajute...nu înțeleg.Atunci cred ca pasarea aia pe care am văzut o era el?
-Are o mare putere de convingere si ademenire.Azi e asa,maine e altfel.
-Crezi ca el m a convins sa merg spre prăpastie?
Atunci Leya vede pe geam pasarea si isi da seama ca este el.O vede pe Lena coborând scările si ii spunea ia repede arcul si sa tragă.Lena isi ia arcul si trage in pase.Aceasta se prăbușește.-Ce ati facut?!Farya alerga afara si vede doar o dara de sânge ce ducea spre padure.Atunci se întoarce in casa.
-Putea sa fie el!De ce i ai zis sa tragă??
-Nu înțelegi cât de periculos e?Te a facut sa cazi in prăpastie,chiar nu înțelegi?
-Nu tragem cu sagetii in cine vrem,ok?Pana nu il cunosc nu trag concluzii.Ma duc afara,oricum s a oprit furtuna si dacă pasarea e moarta o sa o ai pe conștiința domisoara "Spirit al pădurii".Leya se simte vinovata si se aseaza pe canapea.Stia ca Fraya are dreptate si ca a greșit.Lena nu avea nimic,era obișnuita,oricum nu era vina ei.Fraya iese pe usa,iar Sam striga la ea.
-Fraya,stai!Esti obosita,e o pasare,nu e nimeni altcineva.Vino înăuntru si calmează te.
-Sam!Du te in casa si explica i Leyei ca "nu orice zboară,trebuie omorât".Sam intra înapoi in casa dezamăgit de reacția ei.Off..sper doar sa nu fie el...imi pare rau ca am țipat la ea însă cum a reacționat nu a fost deloc corect.Petele de sânge se continua aproape un km.Cat sânge poate sa aibe o pasare?
Petele se termina după un copac.Fraya se apropie ușor si vede o balta de sânge unde se afla..."el" cu o sageata înfiptă in abdomen.Ochii ii erau aproape închiși.Mumrura ceva neclar.
-Stai cu mine!spune Fraya aprinzan du si ochii si ținându-i o mâna pe rana si una pe obraz.Atunci ochii lui se închid...
CITEȘTI
Under the light
ParanormalFraya.O tânăra de 16 ani care se descoperă pe sine odata ce isi capata puterile si alfa cine este cu adevărat.Este o tânăra neînfricată destinată sa fie împreuna cu cel mai bun prieten al sau,Sam,care nu este ce se lasă sa fie văzut.