Dupa ce dormise cam 3 ore ma simțeam bine,însă ceva ma deranja in capul pieptului.Poate Derek imi cauza asta.Simteam nevoia sa il vad..nu stiu de ce dar am plecat in pădure sa il caută,însă nu l am gasit nicăieri.Il strigam,dar nimeni nu imi răspundea.
M am întors înapoi in casa.Am încercat sa nu ma mai gândesc la el,poate ca imi făcea rau prezenta lui,dar parca aveam nevoie de el.Am început sa fac orice altceva:sa citesc,dar nu dura mult căci ma plictiseam...asa ca am decis sa încerc sa trag cu arcul.-Hei Lena!Poti sa ma înveți cum sa trag cu arcul?
-Da,de ce nu.Vino aici si încerca sa te concentrezi.Ia arcul in mâna,pozițio-
neaza ti degetele aici,si încerca sa te uiți pe traiectoria sagetii,apoi...In timp ce Lena imi explica atât de detaliat tot ce trebuie sa fac,eu ma gândeam tot la el.Era ca si cum se afla in capul meu si nu puteam sa il scot.Era destul de ciudat,ca înainte nu s a întâmplat asta.Poate pentru ca am fost atât de departe unul de celălat?
-Fraya??Ma asculți?
-UH..sigur,acum pot da drumul sagetii?
-Dacă esti sigura pe tine,da.Fraya atinge sageata si ia foc,apoi ii da drumul si se îndreaptă către ținta si o nimerește drept in zona inimi.Tinta ia foc treptat.
-Fraya!!tipa nervoasa Lena in timp ce stinge focul
-Imi pare rau!Nu stiu unde imi e capul..Fraya schițează o ușoară durere pe fata
-S a întâmplat ceva?
-Nu..sunt bine.Mai bine ma duc sa fac o plimbare,imi pare rau pentru ținta.
-Stai liniștita,curat eu aici.Fraya merge către inima pădurii unde se simțea ea cel mai bine si se aseaza pe iarba proaspata.Facea mici imagini din flăcări încercând sa uite de el.
De ce nu pot oare sa uit de el?Cu fiecare respiratie simt durerea si mai tare.Nu il iubesc,asta stiu,dat parca nici nu pot trai fără el.Cu Sam e altceva,el ma întregește,nu ma consuma.Cred ca între mine si Derek exista o legătura,una spirituală din noaptea in care m a salvat...
Deodată Derek ii șoptește numele tare si apăsat.Fraya se ridica si se uita de jur-împrejur dar nu era nimeni.Atunci se aude doar atât:"Nu ma mai caută,iti fac rau...".Desi Fraya auzise asta,Derek o ademenea fără sa știe asta.
Derek?Trebuie sa il găsesc,am nevoie de el.Incerc sa ma opun,dar sentimentul e prea puternic.
Fraya fuge prin pădure încercând sa dea de el,însă Derek o tot atenționa sa plece si sa il uite ,dar tot ce făcea era in zadar pentru ca in tot acest timp el se gândea la ea.Parca o făcea intenționat.
Fraya iese printre tufișuri,il vede pe Derek si ii sare in brațe sărutându-l.
Atunci pieptul ei se aprinde atât de tare,iar inima ei se oprește ...si cade ca o frunza uscata.Nu o făcuse intenționat.-O nu..nu,nu,nu!!!!Frayaa!!!Te rog respira,imi pare asa rau!E numai vina mea,sunt un mare prost si un egoist!!Aveai dreptate!Tresteste te !!
Derek spunea toate astea cu lacrimi in ochi.Ii consumase toată energia,Ii mângâia parul mătăsos si o privea atintit.Nu știa ce sa faca.Nu știa dacă e moarta sau vie.O ridica si primul gând a fost sa o ducă la Sam.Legatura dintre ei dispăruse.Tot drumul Derek o privea si plângea regretând tot ce a facut.Cand ajunge in fata casei intra direct pe usa.Sam era pe canapea cu mâinile sub barbie.
-Sam!!!
-FRAYA...ce i ai facut din nou!!Huh??Lena si Leya coboară scările si se duc direct la Faraya.O iau in brațe si o pun in fata focului.Era rece ca gheata.Sam ii trage un pumn si Derek cade la pământ.
-Ce a fost in capul tau?Tu chiar vrei sa te omor!!
-Lasă ma pe mine,Fraya nu mai respira!Cand a auzit asta s a dus direct la ea.
-Leya,stii ce trebuie sa faci?
-Nu mai respira...Nu imi dau seama ce se întâmpla.Nu mai pot vorbi cu ea telepatic.
-E rece...de ce e rece??
-DEREK!!I a luat puterile!Cum a facut si cu James!!
-Leya,nu i am luat puterile.Am încercat sa o îndepărteze de mine,dar sentimentele mele erau prea puternice si nu am putut sa o opresc.Imi pare rau..Derek avea lacrimi in ochi .Salvati o va rog!
-Fraya,micuța mea flama,rezista!Leya,Cunoști pe cineva care ne poate ajuta?
-Da..."Alesul"!Dar e greu de gasit,se arată numai celui care are mare nevoie de el.Lena!
-Da!
-Du te si încerca sa dai de ea.Este o nimfa.Cautati in codrul de la marginea cascadei.Aveti grija!
-O vom găsi!Derek vine cu mine!Lena isi ia arcul si pleacă împreuna cu Derek.-Leya...te rog spune mi ca nu e prea târziu.
-Sam,concertează te si respira adânc.Pune ti mâna pe pieptul ei si încerca se te conectezi la ea.Tu esti o parte din ea.Aminteste ti ce simți pentru ea.Ochii lui Sam se aprind,mana lui strălucește sub pieptul ei firav.Atunci o respiratie adânca apare.Pe fata lui Sam apare un zâmbet,dar dispare repede.-Nu înțeleg...respira dar nu s a trezit.
-Cred ca legătura dintre cei doi a dispărut,dar ceva nu o lasă pe Fraya sa se trezească.Derek nu i a luat puterile.Se încălzește foarte repede.Atinge o din nou.
Sam o saruta.iar scânteile apar.Nu isi pierdu se puterile.
-Trebuie sa aflu ce s a întâmplat înainte de asta.Leya ii pune mama pe frunte si caută printre amintirile Frayei.
-Ai aflat?
-Da...s au sărutat.Stiu ce s a întâmplat!Sam se uita puțin confuz.Leya caută ceva intr o carte.
-Am gasit!Cand Derek a salvat o pe Fraya in acea seara s a format o legătura:«Cand un spirit al păduri salvează un gardian si viceversa între cei doi se formează o legătura de sânge ce va fi dezlegata doar printr un sărut.Daca acesta nu este din dragoste pura,cel ce nu iubește va fi blestemat.»
-Derek o iubeste,dar ea nu...si cum desfacem blestemul?
-Doar o nimfa poate...sper ca Lena si Derek sa o fi gasit o deja.Pana atunci trebuie sa o ducem pe Fraya in inima pădurii.
-A duc eu.Sper ca Derek sa supraviețuiască cu sora mea,uneori poate fi un pic agresiva.
-Un pic?Hai ia o in brațe si sa mergem.
Of Fraya!De ce mereu ti se intmpla tie toate aste??Sam o ridica si o tine strâns la piept.Se uita la ea si o saruta pe frunte,Leya ia Hiaku cu ea si pleacă amândoi.
Lena si Derek merg prin pădure,la 2 metri distanță unul de celălat.
CITEȘTI
Under the light
ParanormalFraya.O tânăra de 16 ani care se descoperă pe sine odata ce isi capata puterile si alfa cine este cu adevărat.Este o tânăra neînfricată destinată sa fie împreuna cu cel mai bun prieten al sau,Sam,care nu este ce se lasă sa fie văzut.