~1~

334 6 1
                                    

Öncelikle arkadaşlar bu benim ilk hikayem umarım bğenirsiniz :) 

bu hikayede kahramanlarımız Uras,Çağrı,Gökşin,Selen vs. aşk ,nefret,intikam herşey olacak kendi aralarındaki sorunlar kavgalar tek istedileri birbirlerine sahip olabilmek bakalım birbirlerine kavuşacalar mı?

'sana arabayı yavaş sür dedim.'

bu kız beni niye anlamıyor onu sevdiğimi söylüyorum .Sana deliler gibi aşığım diyorum bni niye anlamıyor? hala daha arabayı yavaş sür diyor.

'Uras,sana arabayı yavaş sür diyorum korkuyorum anlamıyormusun sen! beni sevdiğini söylüyorsun ama beni dinlemiyorsun beni birazcık sevseydin arabayı yavaş sürerdin!'

sesi biriki oktav yüksek çıkmıştı ama aldırmıyordum onu deniz kıyısına götürecektim adam gibi herşeyi anlamasını bekliyordum bıkmıştım hemde fazlasıyla.Arabayı delice sürüyordum hız limitini çoktan aşmıştık.Ama ne farkeder ki  o beni sevmediğini söylüyordu en yakın arkadaşıma aşık olduğunu onu çok sevdiğini söylüyordu.Ona döndüm.

'Beni hiçmi sevmedin he söyle bana SELEN !'

sesi çıkmıyordu birkaç saniye sonra bana döndü ve sadece;

'Önüne bak öldüreceksin bizi.'

demekle yetindi.Napıyordum ben onu istemediği birşeye zorlayamazdım değilimi onu istemediği hiçbir şeye zorlayamazdım onu nekadar çok sevsemde o benim en yakın arkadaşımın,kardeşimin sevgilisiydi kardeşime bunu yapamazdım.Arabayı hemen ters yöne çevirdim ve onu aldığım yere geri götürdüm tam arabadan inecektiki bana döndü. 

'Uras sarhoşsun lütfen bu geceyi unutalım olurmu sende bende çünkü ikimizinde canı yanabilir'

dedi.Bana bunları söylerken masmavi gözlerinden korku aktığını görebliyorum bana bunu neden yaptığı hakkında onu sorgulamaya hakkım yoktu o susuzdu diyemem ama saftı.Bu gece ne yapmıştım ben neyse.Bana bakıyordu bense önüme arabadan artık tamaen  inmişti ve kapıyı kapattığı gibi hızlıca arbayı sürmeye başladım.Aklım farklı yerlerdeydi sesizliğimi telefonumun sesi bozmuştu Mine arıyordu benim saf sarışın cadoloz kardeşim tam telefonu açtım ve arabamın taklalar attığını far ettim kazamı ypmıştım evet sanırım kaza yapmıştım.Gözlerimi açtığımda bi hastane odasındaydım soluma bakmaya çalışsamda boynum acıyordu.Sesler duydum galiba kapının önünden geliyordu bir kadın sesiyle bir adam sesi hiçte yabancı gelmiyordu birden kapı açıldı ve gelenin annem ve babam olduğunu anladım annem uyandığımı fark eddince hemen yanıma gelip ellerimi öpmeye başladı.

"0ğlum!"Oğlum benim." 

"Tamam.Tamam anne birşeyim yok meraklanma"

"Neyine birşey yok oğlum nasıl meraklamnmıyım söyle bakıyım bana nasıl oldu."

"Hatırlamıyorum! nasıl oldu bende bilmiyorum inana ki "

Okadrda mal değilim heralde Selene onu sevdiğimi söyledim beni reddetti kavga ettik onu aldığım yere bıraktım aklım karışıktı bir baheyemi girdim diyecektim çok saçma bana götüyle bile gülerlerdi.Gerçi niye gülsünlerki boşver kendi içimde saklamak en doğrusu zaten onu unutma kararı aldım.Annem bana bağrıyordu.

"OĞLUM!"

"Heyyy!kime diyorum ben."

"Efendim anne pardon dalmışım."

"Aaaa sen bence fazla dalma bak bir dalışın hayatına mal olucaktı zaten."

Bunlar beni hiç anlamıyordu off off.

"Haklısın anneciğim haklısın."

"Bak kim geldi.Seni görmeye."

Anneme soru sorar bi edyla bakış attım ardından bir kaç saniye sonra.

"Kim?"dedim.

"Kim olucak  Çağrıyla hanım efendi sevgilisi neydi o kızın adı heh hatırladım Selen gelmiş ziyarete."

bir bunlar eksikti diye mırıldandım.Annem hemen.

"Birşeymi dedin oğlum dedi."

"Yoo bişi dedemedim."

annem hemen Allah Allah diye söylendi hadi Çağrıyı anladımda Selen ne bokuma gelmişti.Sanki çok umrundayımda aman be neyse banane gelene git denilmez sinsice sırttım.Çağrı odaya girer girmez önce geçmiş oldun dedi sonrada

"Seni bensiz hiç bir cehenneme göndermem.Bensiz gideceğinimi zannetin." dedi ve kapıdan içeri giren kişi onu aynen gençlik diye onayladı.Aaaa bu Gökşindi.Onu en son 6 ay önce görmüştüm ve Amerikaya gitmişti 2 sene dönmiyecek diye biliyordum ne farkederki en yakın kız kardeşlerimdendi ona ihtiyacım fazlasıyla vardı ona herşeyimi anlatabiliyordum hemde herşeyimi oda bana onun kı benim erkek oluşum hiçbirşeyi engellemiyordu.Gökşin hemen .

"Lan bi geberemedin gitti adam gibi ölüceksen ol yoksa seni ben öldürücem" dedi ve kahka attı.

Ulan bu kız resmen deli.En azından duygusuz değil.birkaç saat sonra artık hastanden çıkmıştım kazayı çok hafif sıyrıklarla atlattığım için annem eve gitmemde ısrarcı olmuş doktoru ikna etmişti.10 yaşında küçük çocuk muamelesi görüyordum ama hiçte rahatsız değildim ilgiyi seviyordum.Evimize girdiğimde ohh bee diye iç çektim bi düzeliyim sadece onu istiyordum.Sonrası Gökşinde geldiğine göre barlar sokağında bar bar gezer veya nebilim bi oklar yapardık.Ohaaa lan saat 11 olmuş ne çabuk neyse uyku iyice bastırdı bunları yarın düşünrüm artık.

ilk hikayem olduğu için fazla okunmuyo biliyorum ama umarım ilginize çeker ve beğenirsiniz bazen her gün bazense haftada iki güün veya bir kere yazabilirim maksat mutlu olun ve okuyun vote meraklısı değilim atarsanızda tabiki mutlu olurum.:.D

Aşkla tutuşan kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin