(Arkadaşlar özür dilerim bir süre ortalıkta yoktum halletmem gerekenler vardı hepinicen çok özür dilerim.Okuyucular artmış buna çok sevindim ama VOTE verirseniz daha mutlu olurum gercekten hepinizi seviyorum.Multimediada Aslin var<3333333 neyse sizi daha fazla tutmıyım iyi okumalar yorum yaparsanız sevinirim çok sey istedim ama lütfen daha mutlu olup yazma şevki gelio umarım beğenirsiniz.)
ASLİNİN AĞZINDAN;
Ayy bu çocuk ciddi ciddi benden özür falanmı diledi yaa gerçekten şaşırttı hayatımda böyle odun görmedim bide kızları kırmazmış kırdığı ilk kız ben oldum heralde neyse banane yaa özür diledimi diledi problem kalktı ama ona gıcık olduğumu değiştirmezz bu değilmi.Neyse yaa koşmaya devam etsem iyi olacak yoksa bir yere takılıp düşecem demeye kalmadan düştüüm işteee.
"AHH!"
"Biryerin acımadı yaa güzelllim."
ayy bu salaklarda kim ben size gösteririm şimdi hem ben nerden sizin güzeliniz oluyorum lan.Gece gece belamısınız lan.Elimi cebime götürdüm her ihtimale karşı yanımda taşıdığım çok küçük bir çakı vardı ama oda ne yanıma almamışmıydım.Allah kahretsin!!!.
"Sana diyoruz güzelim birşeyin yok yaaa."
"Ben sizin nereden güzeliniz oluyorum bee gidin başımdan belanızımı arıyorunuz."
"EZGİNN!"
diyerek güldüler.Salaklar ayy bunlara bulaşımaz bunlar hem serseri hemde sarhoşş.
"Bırakın gideyim.Lütfen."
"Noldu güzelim az önce bir afralar bir tafralar ama daha dur canım oyun yeni başlıyor."
oyunmu ne oyunu hiç kimse yokmu yani tabiki olmıyacak gecenin bir yarısı ormanın ortasında koşmaya yeltenirsen kimse olmaz.Ah salak kafam ah yinede belki insan vardır diye etrafıma baktım ama bu üç dangalaktan başka kimse yoktu.
"İMDARTTTT!!!!!!!"
"Boşına uğraşma güzelim bizi seni kimse elimizden kurtaramaz."
Allahım sen yardım et yarabbim.
*
BERKAYIN AĞZINDAN;
ona göz kırpmıştım ve o büyük ir ihtimalle kuru bir odun olduğumu düşünüyordu.Bu aklıma gelince hınzırca gülümsedim.
"Ne gülüyorsun be bak gülmee."
daha çok ülerken ağzımın ortasında şaplayan bir ses duydum insan bu kdarmı sçık olur ya ama onu bu yüzden seviyordum.Ağzımın ortasına bir tane çakmıştı.Gülmeye devam ederken.Tekrar elini kaldırmıştı ki elini havada yakalayıp ani bir hızlı hareketle onu kendime yaklaştırdım.
"Napıyordun bee.. Bırakk beni!!!"
diye çığırınca.Yan banktan bir amca.
"Noldu kızım bir sorunmu var nu hergele birşeymi yaptı sana yaptıysa hiç çekinmeden söyle ağzının ortasına bir tane pazlatıyım bastonla."
amca yaa sen ne çıktın öyle heh tam oldu ikinci bir ağzımın patlatılmasına dayanamazdım.Hem bu amca neden bu kadar hızlı konuşmuştu ki neyse ya banane.
"Yok amca ne rahatsız etmesii şakalşıyoruz biz onla."
"Sen sus hergele ben kızıma sordum he kızım bir sorunmu var."
"Yok amca o benim erkek arkaşım sadece şakalaşıyoruz biz onla."
amca gözlüklerinin üstünden Gökşine bakıp tekrar konuşmaya başladı heh tekrar başlıyoruz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla tutuşan kalpler
RomanceBazı hayatlar vardır onlardan çalıp yaşamak istediğin,ama bilmessindir ki o hayatlarda da bir kirlilik vardır,ya kusursuz bir hayat varmıdır bizim kitabımızda ? Peki aşk göründüğü gibi üç harfilimidir? Ya taşıdığı duyguların harflerini belirleyebili...