Sanırım yazmayalı baya zaman oldu bende başladığım işe geri dönmem gerektiğini düşündüm ve aklımda birşeyler varken devam ediyim dedim önceki yazdıklarımı okudum sanırım bazı hatalar yapmışım artık yapmayı pek düşünmüyorum yani zevk için yazıyorum öyle çok büyük hedeflerim yok ve şu yedi ay içinde biraz daha da olgunlaştım galiba hatta bir akşam hikayenin finalini bile düşündüm buna başlarken finali düşünmemiştim çünkü akışıyla birlikte finalide Düşünürüm demiştim ama finali yazdıklarıma göre karar verseydim sizde neler olabileceğini tahmin eder sıkılırdınız şimdiyse final tamamen aklımda evet fazla söze gerek yok geri döndüm ve mutlu olursunuz umarım keyifli okumalar :)
→URAS'tan←
Aslin'i orda öylece gördüğümde korkuştum gerçekten çünkü o bir kızdı ve karşımda kim olursa olsun böyle korkardım.Bir kadın ne kadar güçlü görünsede aslında bazı yönden okadar çok güçsüzlerdir ki onları öyle görmek her erkeği yada pardon her vicdanlı erkeği korkutur,alışmışsınızdır onları öyle görmeye ve onları güçsüz,çaresiz görmek sizi her harukalde korkutur.Onu öylece yerde yatarken gördüğümde önce korkmuştum ama sonra o üç şerefsizi başında ona istemediği şeyleri yaparken gördüğüm de sinirlerim tepeme çıkmıştı ve aynı zamanda kontrolden de çıkmıştım.Sonra tabi bide Berkaylar gelmişti sahi onların orada ne işi vardı ya.
"Berkay sana bişi sorcam."
"Sor kardeşim."
"Sizin orda ne işiniz vardı."
"Uzun hikaye ama tesadüfen oradan geçiyoduk ve Aslin'in sesini duyunca geldik işte gerisini biliyosun zaten de senin orda ne işin vardı?"
"Ben koşuya çıkmıştım sonra onla karşılaştım biraz konuştuk sonra o gitmesi gerektiğini söyledi gitti.Çığlıkları duyunca da yetiştim işte."
"Hım."
O susunca gaza biraz daha bastım Çağrı o üç şerefsizin nerde olduğunu öğrenmişti zaten o öğrenmese ben öğrenirdim bir sözüme bakardı ve yerlerini öğrenmem yarım saatimi alırdı neyse ki bana gerek kalmadan Çağrının aklına gelip öğrenmişti.İşimize gelmişti nede olsa, Çağrının dediği adrese geldiğimizde bir küfür geveledim ağzımda, ne bekliyordum ki düzgün biyerde olmalarınımı kırık dökük bir binanın içine girdiğimde içerden bir kızın sesleri geliyordu sanırım ağzı kapatılmıştı zaten zar zor duyuluyordu sesler piçler öldürürüm lan ben bunları şerefsizlere bak sen bunları öldürme zamanı çoktan gelmişti de geçiyordu bile Berkaya dönüp,
"Öldürcem lan ben bunları."
dedim kısık bir sesle.Çağrı hiç zaman kaybetmeden içeri daldığında Allahtan yetişmiştik ,şerefsizler,kız iç çamaşırlarıylaydı tecavüz edeceklerdi he olum bak bu iki oluyor lan bir kıza daha dokunamanıza asla izin vermem size yapıcaklarımdan korkun.Kapıdan içeri girdiğimizde sadece birtanesi bizi fark etmişti, zaten tek bir yumruğumla yere yığılmıştı diğerleri fark edene kadar zaten Berkayla,Çağrı onlara yumrularını geçirmişti,yere yatırıp dövmeye başladığımızda biri çakısını çıkarmıştı ve Çağrı'nın koluna bir çizik atmıştı Çağrı onun kafasına dirseğiyle vurduğunda bayılmıştı dangalak diğerlinide aynı işlemleri yaparak bayıltmıştık ama tabiki bir kaç yumruk bizde yemiştik öylece durup dövülmeyi beklerlermiydi sanki.Berkayla Çağrı üç dangalağı bağlarlarken bende kıza döndüm.
"Şişşt."
"Tamam sakin ol."
"Bak burdayım sana yardım edicem."
dediğimde birazcık rahatlamıştı onu biraz kendime çektiğimde kafasını göğüsüme yasladı ve sessizce ağlamaya başladı.
"Şişt tamam sakinleş biraz ödeticem onlara."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla tutuşan kalpler
RomanceBazı hayatlar vardır onlardan çalıp yaşamak istediğin,ama bilmessindir ki o hayatlarda da bir kirlilik vardır,ya kusursuz bir hayat varmıdır bizim kitabımızda ? Peki aşk göründüğü gibi üç harfilimidir? Ya taşıdığı duyguların harflerini belirleyebili...