Yeni bölümü biraz geç yayınladım.Özür dilerim ama çok yoğunum hele şu iki hafta Türkiye Şampiyonam var ve benim çok ama çok iyi hazırlanmam lazım kusura bakmayın o yüzden çünkü günde iki kez çift antrenman yapıyorum her biri ikişer saat eve geldiğimde çok yorgun oluyorum yanlış birşeyler yazmaktan korkuyorum o yüzden yazmadım.Neyse multimedyada gökşin var.Daha fazla tutmıyım sizi.İyi okumalar umarım beğenirsiniz.
Vay anasını demek Aslin bizim okulda bu hem işime yarıyacak hemde birşeyler ters gidecek.Aslin çok ama çok güzel bir kız hakketmdiği acılar çekiyor.Peki peki ya Uras ona ne oldu bunları benim acil öğrenmem lazım yoksa hiçbirşeye müdahale etme şansım kalmıyacak.Eskisi gibi herşeye geç kalıcam bu yüzden işlerimi sürekli temiz yapmam lazım.Yatağımın üstüne eğildim az önce mesaj gelmişti ama bakma tenezülü duymamıştım önemli birşey olsaydı ararlardı zaten kilidi açtım ve mesajı okumaya başladım.İlaydadan gelmiş."Canım bu hafta sonu 17.yaş günümü kutlamak için bir parti vereceğim ama önce benden öğren istedim öyle resmi bir davetiye gelirse noldu bu kıza diye düşünme diye haberin olsun.Bu arada Aslinin buraya geldiğine çok şaşırdım ve sevindimde onada bir davetiye ve mesaj gönderdim.İkinizde özel davetlimsiniz gelmemek yapmayın çok darılırım."
İlayda da bizim gibi babasının İzmirde yazlığı olanlardandı.Bu yüzdende üçümüz aynı sitedeydik sürekli birlikte takılırdık ama sonraları yani 1 yıl önceden beri İlayda yazlığa gelmemeye başladı bu yüzdende biraz ipleri gevşetmiştik ama tkrar düğümlemek için yeni bir şans.Neyse ama önce benim Berkayı arayıp Urasa ne olduğunu öğrenmem lazım yoksa çatlayacaktım Çağrıdan öğrenemezdim çünkü birşeyler biliyorsa söylemezdi ama oda birşey bilmiyor gibime geliyordu.Rehberden Berkayı bulduğumda hemen aradım ama meşgule attı.Arar şimdi demeye kalmadan telefonum çalmaya başadı.
"Efendim."
dedim.
"Asıl ben efendim kızım arıyorsun açtığındada efendim diyorsun."
"Tamam kapatıyorum ben ya."
"Ya tamam dur özür dilerim biraz kaba davrandım."
"Kaba mı Berkay iyimisin dövseydin birde ben kapatıyorum sakinleşince ararsın.Oda ben sakin olursam açarım bay bay."
"Yaa gerçekten özür dilerim istemeden oldu gerçekten çok sinirliydim aşa in 10 dk ordayım."
"Ya sen nasıl bir öküzsün ya tamam."
"Hadi bekliyorum."
"Tamam dedim kaçmıyoruz ya Allah Allah."
"Tamam kızım atar yapma."
dedi ve telefonu kapttım.Aşağı indim zaten hazırdım.Hava güzel gibi gözüküyordu zaten öyle fazla biyere gitmezdik.O yüzden üstüme ince bir hırka aldım.Kapının önünde beklerlen Berkay gelmişti.
"Hadi atla."
omuzları hayır şeklinde kaldırdım hakediyordu hem biraz eğlencedende bir şey olmazdı.Hiçbirşey demeden camı açtı cama doğru uzandı ve.
"Biniyormusun yoksa binmiyormusun."
"Binmiyorum."
"Peki."
dedi.Ve arabadan indi.Yanıma doğru yaklaştı.
"Binmiyorsun he."
"He yav binmiyorum."
"Öyle mi."
dedi.Hemen çok çabuk bir hamleyle beni kucağına aldı.
"Ya ne yapıyorsun be."
"Seni arabaya bindiriyorum."
dedi.Arabaya bindiğimizde hiç konuşmamıştık arabbayı park gibi bir yere sürdü arabadan indiğinde bende arkasından indim.
"Bak sen arkamdan gelmeye karar vermiş küçük hanım."
diye mırıldandı sesimi çıkarmadım bir banka oturduğunda bende arkasında oturdum.
"Özür dilerim."
dedi.
"Bende."
"Neyse sorun ne Gökşin?"
"Uras"
"Uras mı?"
"Evet onun için endişeleniyorum Berkay ruh gibi ortalıkta geziniyor bir kaç gündür ayrıca hiç yapmadığı şeyler yapıyor.Ve ben bunun sebebini senin bildiğine adım gibi eminim."
"Şüpelerinde haklıs bebek ama bunu sana ben açıklayamam o isterse açıklar bu onun sorunu ve eminim ki e kısa sürede sanada anlatır ama o zamana kadar bana bunla ilgili lütfen birşey sorma."
"Peki."
demekle yetindim.Tabiki bu işin peşini bırakmayacaktım.OF çok üşüdüm kolarımı ovalarkn Berkay bunu fark etmeli ki deri ceketini çıkarıp üstüme yerleştirdi.Tam ağzımı açtım ki.
"Benim bu tür üşümüyorum yalanlarına karnım tok küçük hanım."
dedi v göz kırptı tam bi kuru odun yaaa.
*
1 saaten beri parkta koşuyordum park denilirse yani ağaçların arasında koşu alanları işte.Çok yorulmuştum en yakın yerde durup oturmam gerekiyordu.Evet orda bir bank var off lanet olsun yine o kızmı neyse salla ya çekicem artık dırdırını yapçak birşey yok.Yoksa şuracıkta ölürüm.
"Oturabilirmiyim."
bir yere dalmış olmalı sanırsam oda koşuyormuş benim gibi yorulmuş ve oturmuş ama niye koşarken görmedim ki aman neyse be banane.
"Heyy kime diyorum oturabilirmiyim."
"Ha ?"
"Sen iyimisin 2 dakkadan beri oturabilirmiyim diyorum ses seda yok."
"Otur,bana sorma gereği ne diye soruyorsun ki."
"Çünkü geçen bana bağırdığın için olabilirmi yine öyle bir tepki vermenden korktum."
biraz gülümsedi sanırsam bir sorunu vardı.
"Bir sorun mu var?"
"Yok yaa neyse ben geçen gün olanlar yüzünden senden özür dilerim çok fazla tepki gösterdim.Canım sıkkındı emin ol ki kafam çok karışıktı."
"Önem yok.Bende özür dilerim aslında bende fazla tepki göstedim.Koşmayı seviyorsun sanırsam."
"Evet koşarken rahatlıyorum huzur buluyorum."
"Bende.Bu arada ben Uras."
"Biliyorum Gökşin söylemişti bende Aslin."
"Bende bilyorum o gece Gökşin adını söylediğinde duymuştum."
"Kötü bir tanışma oldu."
"Evet."
"Neyse benim koşmam lazım görüşürüz."
"Görüşürüz."
Aslında iyi birine benziyordu ama güçlü gözükmem için artık kozlar benim elimdeydi ve ben kötü rolü oynamayı seçmiştim.Herşeye ramen kötü ama arkaşaşlarımı bir istisna olabirdi.
ARKADAŞLAR KISA BR BÖLÜM OLDU AMA ANTRENMANA YETİŞMEM LAZIM BENİM İKİNCİ ANTRENMAMNIM BU O YÜZDEN AMA TELAFİ EDİCEM EMİN OLUN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla tutuşan kalpler
RomanceBazı hayatlar vardır onlardan çalıp yaşamak istediğin,ama bilmessindir ki o hayatlarda da bir kirlilik vardır,ya kusursuz bir hayat varmıdır bizim kitabımızda ? Peki aşk göründüğü gibi üç harfilimidir? Ya taşıdığı duyguların harflerini belirleyebili...