Sabah uyanmamı sağlayan kardeşimin veya annemin sesi değil de telefonumun sanki sonsuza kada sürecekmiş gibi çalan sesiydi ,eğer arayan kişi beni uyandırmasaydı bütün gün uyuya bilirdim evet hemde bütün gün ne saçmalık dimi ama planımı çoktan biri bozmuştu.Arayan kişiye baktığımda Berkay olduğunu görünce şaşırdım sonra aklıma ona verdiğim söz gelmişti.Bu gün okulu kıracak ve ve kaykay yapacaltık ama onun olanlardan haberi dahi yoktu.Neyse telefonu açmazsam birazdan telefonun içinden çıkıp aç lan şu telefonu diye boğazımı dahi sıkabilirdi.
"Alo."
"Niye açmıyorsun lan şu telefonu illa küfür mü ettircen lan."
"Lan sabah sabah az bi dur yaa senin olanlardan haberin yok tabi ben bi giyinip evden çıkayım yarım saate elmas parkın orda buluşalım."
aynı kızlar gibi söylemiştim lan,gülmemek için kendimi zor tutuyordum.
"Tamam tamam kızlar gibi bekletme lan beni mal mal."
güldüm ve,
"Hadi kapatıorum olom."
dedim.Ve yüzüne kapatmıştım hemen bir duş alıp kurulandım.Sonra üstüme kırmızı siyah kareli gömleğimi altına mavi pantolonumu geçirdim.Ve burberry sıkınca tam olmuştum.Artık onu unutmaya karar vermiştim.Unutacaktımda yoksa biryerlerde çürüyüp gidecektim ömür boyu ona bağlıda kalamazdım.Bu düşüncelerle evden çıktım.Tam garaja gidip arabamı alacaken artık bir arabam olmadığını fark ettim kaza yapmıştım ya, araba pert olmuştu haliyle yüzümdede fazla belli olmayan bi iki çizik vardı .Olsun bu kaza manasıylada babamın anlık azından çıkan sözle porshe alacağını öğrendim sıkı araba, neyse bende elmasın oraya yürüyerek gidecektim mecburen ama aklıma taksi gelince üşendiğim için taksiye bindim.Geldim işte, Berkay da beni meraklı gözlerle izliyordu.Kodumun salağı sanki karı kız tavlıyor.Ona alay ederce bir bakış atıca tam küfür edecekken.
"Neler oldu anlat lan." dedi.
Berkay iyi çocuktu Çağrıdan sonraki en iyi kardeşlerimden Seleni sevdiğimi birtek o biliyordu.
"S..."Selenle konuştuk diyene kadar
"Yüzüne ne oldu lan."demişti.
"Anlatacağım lan bekle az lafımı bölme anlatıp bitireyim ondan sonra ne yorum yapcaksan yaparsın."
"Tamam tamam hadi başla."
"Selenle konuştuk ona herşeyi ama herşyi anlattım.Beni s*klemedi bile.Seni sevmiyorum olmaz dedi.Sonra bir anlık sinirle onu sahile götütecekken fikrimi değiştirdim ,onuda evine bıraktım.Sonra çok sinirli olduğum için arabayı çok hızlı sürüyordum birden kaza yaptım.BUM.Sonrası hastane ev ve burası işte."
"Oha.Abi benim niye haberim yoktu diyemeyeceğim belliki olaylar hızlı gelişmiş zaten, bir kaç gündür okula gelmemenin sebebi anlaşıldı.Ama bir dakika peki Çağrı bana niye haber vermedi.Aaa oda okulda yoktu."
"Tamam lan fazla kurcalama benden öğrendin işte başkasından mı öğrenseydin?."
"Haklısın."
"Tabi bu arada sana bir haberim daha var."
"Ne oldu ikinci bir şoku daha atlatamıyacağım Çağrı balkondan falanmı atlamış."dedi ve alay edercesine bir bakış attı.
"Kes lan zırvalamayı.Merak etmiyorsan anlatmam kardeşim bende."
"Tamam lan hadi anlat."
der demez arkamızdan bir kız sesi
"Gençlik bu kadar konuştuğunuz yeter gelinde size kaykayımla gününüzü göstereyim." diyerek yanımıza gelen Gökşine baktım.Anlaşılan neşesi bugün yerindeydi Çünkü o sadece mutlu olduğu günler kaykay yapar ne ilginç ama.Şaşkın şaşkın Berkayın Gökşine olan bakışlarını görünce bir kahkaha attım çünkü gülünmeyecek gibi değildi.Hemen Berkaya dödüm ve.
"İşte tamda kastetmek istediğimde buydu."
dedim ve onu şaşkınlığıyla baş başa bıraktım.
Berkay neredeyse ağlayacaktı çünkü Gökşin ona haber vermeden gitmişti.Onun yıkılacağını bildiği için, bir birlerini çok farklı bir çekimle bağlıydılar fakat hiçbir zaman sevgili olmadılar.
*
Berkay onu görünce gözleri doldu sert çocuk onun yanında birden yumuşıyı veriyordu.Tıpkı eskisi gibi.O gittiğinden beri hiç bir kıza Gökşine baktığı gibi bakmamıştı.Mavi gözlerinden gelen bir damla yaşı sildi ve ona doğru koşan kıza sım sıkı sarıldı kokusunu buram buram içine çekti onu çok ama çok özlemişti.
*
"Se-sen ."
"Evet be-benim Berkay."
Berkay Gökşine eskisi gibi gülümsüyordu.Eskisi gibimi olacaktık artık.Ama ama artık benim bir zamanlar gönlümü kaptırdığım Selen yoktu artık hayatımda ,artık ona bir yenge gözüyle bakacaktım bu ne kadar acı olursa olsun.Hepsi nasılsa bir gün geçecekti .Yoksa geçmezmiydi?.
"Lan kıskandım."
"Gel lan gel.buraya asas" üf gene şu lakabı söylemişti "asas" bana Gökşin tarafından takılan lakaptı ve herkez bana böyle seslenirdi.Gökşinle sarıldıktan sonra.Kaymaya başlamıştık bile birden birisinin çığlığıyla duraksadım buda neydi böyle,kafama aldığım sert bir darbeyle neye uğaradığımı şaşırdım bu da neyin nesiydi böyle.
"Pislik ya ayy hayatımda böyle bir danglak görmedim ben ya hadsiz." ne diyor lan bu kız diye Berkaya bir bakış attığımda kafama inen bir darbeyi daha karşılaşmıştım.Yere doğru baktığımda yerde duran sayfaları yıtılmış büzüşmüş mahvolmuş bir kitap gördüm.Sanırım kayarken bir kıza takılmışım dengesini kaybedip okuldu kitabı yere düşmüş ve bende üstünden geçmişim bunların hiç birini farkında olmadan yapmıştım ne hoş kızın bana olan kızgın bakışlarını görünce gülmemek için kendimi zor tutum kız hala söyleniyordu.
"Ukala,zübbe."
Giyimine bakılırsa soylu bir aileni çocuğuydu aynı ben gibi yani Uras Hatem gibi güzel ve çekici bir yüzü vardı mavi gözleri ve sarı sarı bukleleri bu nasıl bir kızdı ya.
ACABA URASIN DUYGULARI DEĞİŞİYORMU NEYSE BUNLARI BİRDAHAKİ BÖLÜMDE GÖRECEĞİZ OKUMA ORANI AZ AMA OLSUN BEN YİNEDE YAYINLIYORUM OKUYANLARIM YORUMLARINI BEKLİYORUM ONA GÖRE BENDE BÖLÜM YAZAYIM DİMİ BÖLÜMLERİMİ ZEVKLE YAZIYORUM BU HAFTADA YAZAMADIĞIM İÇİN ÖZÜR DİLRİM BÜTÜN SINAVLAR BU HAFTAYA TOPLANMIŞTI NEYSE UMARIM BEĞNİRSİNİZ SİZİ ÇOK SEVİYORUM.... *-* BU ARADA BELKİ YARIN YENİ BÖLÜMÜ YAYINLAYABİLİRİM.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkla tutuşan kalpler
RomanceBazı hayatlar vardır onlardan çalıp yaşamak istediğin,ama bilmessindir ki o hayatlarda da bir kirlilik vardır,ya kusursuz bir hayat varmıdır bizim kitabımızda ? Peki aşk göründüğü gibi üç harfilimidir? Ya taşıdığı duyguların harflerini belirleyebili...