~3~

138 6 2
                                    

Öncelikle söylemeliyim ki okuyucum biraz arttı buda beni biraz neşelendirdi yazma şevkimi arttırdı.Ama vote atarsanız çok sevinicem.Neyse sizi daha fazla bekletmeden.

Bu kız nasıl birşeydi böyle ya.Canavarın önde gideni cadı evet cadı.Ben söylenirken yanıma Gökşin geldi kızı bir süzdü ve sonra kızla aynanda çığlık attılar buda neydi böyle.Kız Gökşine bakıp sevinç çığlıkları atarken bende olayı kavramaya çalışıyordum.Birden ikiside bir birlerine bakıp sarıldılar.Noluyordu lan burda neler dönüyordu hala bir türlü anlayamıyorum.Sonra Gökşin kıza bakarak .

"Aslin gerçekten senmisin?."

dedi.Karşımdaki kızda yani adı Aslinmiş.

"Evet benim tatlım.2 sene daha gelmeyeceksin diye biliyordum.Yokluğunda neler oldu bilemessin çok şey yaşadımÇok çok değişmişsin çok güzel olmuşsun şu 6 ay içerisinde." 

lan Gökşin bu kızı nerden tanıyordu ki .Sonra tam aklıma Gökşinin bir kaç hep 3 ay tatilde İzmire babannesinin yanına yazıklarına gittiğini hatırladım sanırım ordan taşıyor olabilirler bu meymenetsizile.

"Evet 2 sene dönmeyecektim ama dayanamadım kaydımı tekrar buraya aldırdım da.Senin burada ne işin var senin İzmirde olman gerekmiyormu.Ve ayrıca değişen ben değilim sensin güzelliğine güzellik katmışsın kızım bu ne böyle ben bile afalladım."

Tam tahmin ettiğim gibiydi.İzmirden tanıyordu sahilde falan tanışmışlardır kesin derken gülümsemekten kendimi alıkoyamamıştım.Sonra Berkayın bana yönelttiği manyakmısın? şizofremisin? tahtalarınmı eksik? gülüncek ne var? olom bakışlarıyla gülümsemeyi bırakıp tekrar kızları dinlemeye başladım.

"Yapma okadarda güzel değilim.Babamın işi yüzünden şirketi buraya taşıma kararı aldı kaydımıda buraya aldırdı konuşçak çok zamanımız var ayrıca ben sana özel olarak anlatırım bunlarıda.Bu gerikafalı arkadaş kaykay sürmeyi bilmiyor anlaşılan dengesiz üzerime çıktı."

Bütün bakışların üzerimde olduğunu fark edince ne bakıyonuz bakışı attım.Sonra Gökşin konuşmaya başladı.

"Evet canım bu geri kafalı arkadaş biraz dengesizdir.Sen onun kusuruna bakma."

"Bakmamda şuna söyleyinde az dikkat etsin yoksa herkez pataklar bunu.Sen varsın diye birşey demiyorumda serseri tipide var bunda."

Espiri falanmı yapmıştı bu şimdi hiç komik değildi ama Berkayla,Gökşin katıla katıla kahka atıyordu.İkisine sizi öldürürüm bakışı attığımda ikiside yutkundu çünkü sinirlendiğimde korkunç oluyordum.

"Küçük fare ben kendimde serseri tipi görmüyorum ama sen bence oyuncağını kaybetmiş ağlayan bir çocuktan farkızsın be canım."

Tam oldu kalksın bakalım altından.

"Bana baksana sen ben senin nerden canın falan oluyorum ağzının ortasına burdan bir koydummu feleğini şaşırırsın."

Bak bak sen.Şu fareye bak sen. 

"Ne diyorsun kızım sen kız olmasan gösterirdim de ben dua et kızsın."

"He kız olduğuma şükrediyim yani o kas yığını gövdene güveniyorsan yanılıyosun.Şuracıkta öldürürüm seni."

"Bak Gökşin arkadaşın kendine çok güveniyor .Berkay kanka kızın özgüvenine hayran kaldım ya."

Öyle bir sinirlenmiştim ki Gökşin beni bu kadar sinrlendirenin ne olduğunu anlamamıştı tabi anlayamayacaktı en yakın arkadaşalarından biri olandı, Selendin.Gökişin daha fazla olay büyümesin diye.

Aşkla tutuşan kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin