~6~

88 6 0
                                    

Uyandığımda bir hastane odasında olduğumu fark ettim.Etrafı inceliyordum.Kapının açıkldığını duyunca bekledim ve gözlerimi kapadım açmaya niyetim yoktu sesler tanıdıktı.Hemen seslerin arkasından bir ses daha geldi.Bir kız sesi ımmm bu Gökşindi canım kardeşim.

"Beyler haydi ama bu kadar bakmak yeter uyuyor işte durumuda iyiymiş siz gidin ben burda kalacağım."

dediğinde üç erkek sesininde.

"Hayır hanımefendi kapının önünde bekliyor olacağız hiçbir yere gittiğimiz falanda yok unut bunu."

dediklerinde.Gökşin ofladı ve sakin bir tonda.

"Tamam anlaşıldı size itiraz edemeyeceğim şimdi onu rahat bırakın da uyusun az ben içeride kalmak istiyorum."

dediğinde gözlerimi açmayı düşündüm ama vaz geçtim dört ayrı insanın sorularınıa maruuzz kalmak istemiyordum.Üç erkeğinde .

"Tamam"

diyerek odadan çıktıklarını duymuştum.Evet artık gözlerimi açmaya niyetliydim.Gözlerimi açtığımda, gözlerini benim gözlerime dikmiş iki çift gözle karşılaştım.

"İyimisin ?"

Gerçekten bilmekmi istiyorsun.Berbat bir haldeyim o üç dangalaktan biri karnımı tekmelerken diğeri bacağımı ve diğer biri sırtımı tekmelerken iyi olmamı falanmı düşünüyorlardı nasıl kurtulduğuma dair en ufak bir fikrim yok ama kurtarılmadaydım öleceğim kesindi.İçime bir ürperti geldi ve.

"Bilmiyorum."

dedim.Gerçekten bilmiyordum hiçbirşey hissetmiyordum koca bir boşluktaydım ve o boşlukta sürüklenip gidiyordum adeta.

"Berbat gözüküyorum dimi Gökşin."

"Saçmalama herzamanki gib çok güzel ve çekicisin."

Güzelmiyim yapma ama berbat olduğumu ikimizde çok iyi biliyoruz.Bunun aklı neredeydi böyle bilncimin gittiğini falanmı düşünüyordu,düşünüyorsada yanılıyor berbat olduğumun farkında olamayacak kadar aptal değilim.

"Bir berbat gözüktüğümün farkındayım tamamı ve ayrıca ben güzel falan değilim iki o üç dangalak yüzünden hayatım mahvoluyordu umrumda bile değillr dün gece nasıl kurtulduğumu hatırlamıyorum üç ailemin burda olduğumdan haberi varmı onu dahi bilmiyorum."

"Tamam tamam sinirlenme bak sen ne dersen de çok çok çok fazla güzelsim iki dün akşam o üç dangalak seni hırpalarken bz ve Uras yetişti Berkay ve Uras o üçünü öldüresiye dövdüler ve ben dahi şok oldum o kadar fazlasının dahi beklemiyordum canının nasıl ve ne kadar yandığına n ufak dahi bir fikrim yok evet berbt gözüküyorsun itiraf edebilirim.Üç evet ailenin burda olduğundan haberi yok ben babanı aradım ve üç gün bizde kalacağını söyledim nerede olduğunu sorduğunda duşta olduğunu falan söyledim işte zar zor oldu ama onu ikna edebildim.Şimdi babanı ara ve onunla konuş baban seni böyle görmesini istemiyorsan bizde kalmak için bir haftalığına izin al ve haftayada parti var onada gidecğiz haberin olsun bil istedim."

"Tamam ve bu arada vay canına nasıl bir uzun konuşmaydı o öyle şimdi bana telfonumu verde babamı arayayım."

dediğimde oturduğu yerden kalktı masanın üstünde duran hırkama yöneldi ve cbinden telefonumu aldı bana getirdi numarayı tuşladım ve telefonu kulağıma yaklaştırdım.

"Alo."

Alo."

"Efendim."

"Neredeydin sen Aslin meraktan çıldıracaktım o telefona hiç bakmadınmı sen kaç cevapsız arama var söylermisin bana."

Aşkla tutuşan kalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin