S radostí oznamujeme, že Miloš náš dar v podobě limitované sběratelské edice Becherovky přijal, našeho šéfredaktora omilostnil, a tudíž se Mir57 mohl ihned chopit příležitosti odhalovat pravdu. Tentokrát pro zdroj inspirace zabrousil na novinky.cz (viz obrázek níže). Nezdá se vám na těchto článcích nic podezřelého? Pak jste oproti našemu šéfredaktorovi nezdravě málo podezřívaví, protože opak je pravdou. Všechny spolu úzce souvisí, jak se dočtete v jeho nové reportáži. Žel, tentokrát nenalezl novou postavu z anime v našem světě, přesto si myslíme, že byste o tom vy, naši čtenáři, měli vědět, protože se to týká i vás! Proto jsme se jeho článek, původně určen pro náš sesterský zpravodajský server, rozhodli publikovat i zde.
4.12.2016
Zprávy TV Noha, televize, která vás nakopne.StarDance: Když hvězdy padají. Česká televize nabízí konečné řešení světové otázky.
Je známým faktem (zdroj se mi teď nechce hledat, pozn. redaktora), že se elity snaží množství lidí na planetě snížit na "ovladatelné minimum" a to všemi možnými prostředky, ať už nemocemi "ze zkumavky", geneticky modifikovanými psi podávaných ve stravě čínským dětem či injekcemi způsobujícími autismus.
Pozn.: autismus (choroba) - Autismus je virové onemocnění, šířící se převážně očkováním, nezanedbatelný podíl na nákaze má však i hra Pokémon GO. Je smrtelná v 98% případů a její příznaky se objevují prakticky ihned. Virus napadá mozkové buňky, ve kterých se usadí a pak z nich řídí dle své potřeby tok neurotransmiterů (konkrétně dopaminu, serotoninu a noradrenalinu - hormonů, které jsou zodpovědné za řízení emocí). Díky této schopností je vir autismu schopný jak potlačit pud sebezáchovy jedince, tak v něm vzbuzovat těžko potlačitelné nutkání skočit pod auto. Nezávislá vědecká studie z Ruska tvrdí, že autismus žije v symbióze s americkými vědci. V každém větším evropském či severoamerickém městě mají svou tajnou pobočku ve sklepení místní nemocnice a kdykoli někdo prokazatelně zemře na autismus, je odvezen nejdříve tam, kde mu nahradí původní nakažený mozek umělým, přičemž vir vyextrahují pro další použití. Pokud pociťujete příznaky, doporučujeme se nechat přivázat k lůžku v nejbližší psychiatrické léčebně. (Zdroj: Sluníčkův Slovník Naučný)
Jak tedy můžeme vidět, vynalézavost elit nezná mezí, když jde o snížení populace. Přední teolog a sexuolog z hnutí Harém Klisna, Jaroslav Zvěřina, dokonce tvrdí, že za existenci tak nemravné věci, jako je sex, nemůže nikdo jiný, než Ilumináti, kteří jeho vynalezením chtěli dosáhnout snížení populace. Jak to celé funguje? Poprosili jsme ho o to, aby svůj názor obhájil. Z pravdy a následného uvědomění si mnoha let života ve lži, k jemuž nás jeho prohlášení dovedlo, nám leze mráz po zádech do dnes!
ČTEŠ
Anime Noviny
Non-FictionSen každého Otaku byl vyplněn. V reálném světě se začaly objevovat postavy z anime a naše společnost naoCET 21 nemohla zaregovat jinak, než založením vlastních novin! Zaručujeme 100% pravost a pravdivost veškerých zpráv, protože NIKDO NÁM NEDIKTUJE...