Anime Noviny, 2. vydání/2016, nejlepší čtení když máte náladu pod psa nebo pro kočku
Ať už máte doma malou Micku, Mourka, Fousíka nebo Kiru, mějte se na pozoru, nějakou dobu je tak neoslovujte a v ideálním případě se o jejich jméně vůbec nešiřte a střežte se publikování jejich fotografií na sociálních sítích i kdekoli jinde. Proč? Dočtete se následujícím článku.
Jistě znáte případy seriálů a filmů, kdy se tvůrci snaží za každou cenu vytlačit z úspěchu prvních dílů co nejvíce peněz, bez ohledu na následky. Obvykle to skončí jen znechucením diváků, chabým výdělkem a zánikem kultu, v případě Death Notu 2 však situace stihla zajít ještě dále a to již před zahájením vysílání.
Psalo se datum 11. září 2016, datum, jenž samo o sobě zavání konspirací a katastrofou. Jistá paní Ludmila Telecí, bytem v obci Hovězí, přišla na policejní stanici se stížností, že poté, co její koťátko snědlo obsah vepřové kapsy Whiskas, dostalo, podle jejího veterináře, srdeční zástavu, kvůli čemuž chtěla podat trestní oznámení na americkou společnost Mars, Inc., která tuto na první pohled neškodnou kočičí pochoutku vyrábí. Když pak ale koťátka začala dostávat srdeční zástavu po celém světě, bez ohledu na značku masa jimi konzumovaného, nastal zlom. Kromě vegetariánského hnutí WeedPeace, jenž navrhovalo úplný zákaz podávání masa všem kočkám (jejich samozvaný vůdce, Džin Marley, to okomentoval se slovy ''My jsme vám to říkali už dávno!''), si případu všiml i Interpol.
Z našich tajných zdrojů (tímto ti Alberte Snowdene děkujeme, jsi hrdina) se nám podařilo získat veškerá data o průběhu a výsledcích vyšetřování. ''Začátky byly těžké,'' vysvětloval Snowden, ''neměli jsme žádnou stopu a ani naše tajná zbraň, L, nepomohla. Když jsme se ho byli na hřbitově ptát, co si o tom myslí, neodpověděl.'' Ke štěstí vyšetřovatelů se na scéně objevil tajemný pan S (celým jménem Sidious) s informací, že jeho učeň pomáhal shánět komparsisty na výběrové řízení vytvořené za účelem sehnání herce do hlavní role v novém seriálu od studia Madhouse a něco se prý zvrtlo. ''Díky tomu jsme mohli tušit, že stopy vedou až do Japonska. Kontaktovali jsme studio Madhouse a zeptali se na to, jestli náhodou nechystají nějaký nový anime seriál, jak měli dle našich zdrojů posledních pár desítek let ve zvyku. Překvapili nás svou ochotou a bez mezinárodního soudního příkazu se svěřili s tím, že chystají hrané pokračování jejich veleúspěšného thrilleru Death Note a že už mají hotový trailer.'' Interpol se tedy rozhodl, že do Japonska vyšle svého nejlepšího špeha a cosplayera, Ťana Bezbřicha, aby obhlédl situaci okolo studia Madhouse.
''Už z jeho první zprávy přišly šokující informace. Každý den, okolo deváté hodiny ranní, vchází do jejich Tokyjské centrály Darth Vader a stráví zde tak dvě až tři hodiny. Ťan se po tomto zjištění rozhodl převléknout za Luka Skywalkera a když se jednoho dne vracel, odchytl ho a přesvědčil, že je jeho otec. Pozval ho na rodinnou debatu do nejbližší sushi restaurace, Sushi no Dushi, a Vader mu vyprávěl kromě o svádění sličných Japonek na jeho sexy hlas také o zážitcích ze studia Madhouse, '' pokračuje Snowden.
Na tajné nahrávce bylo kromě těžkého dýchání (Vader údajně za posledních pár let přibral, k ulehčení nepomohla ani jeho ztráta ruky) slyšet i jak říká ''Luku... Po té, co mě sem Sidious poslal, oni po mě chtěli, ať jim seženu koťátka... Do jejich seriálu, jak se to jmenuje... *Vzdech*...Note... Něco... Tak nějak. Tak jsem zahájil velkou letákovou kampaň a snažil se je nalákat na konkurs. Ale bohužel, žádné koťátko se nepřihlásilo, přitom ty letáky byly tak nádherné...''
Plakát z Vaderovi kampaně:
Abychom vás dále nezdržovali ucholomným Vaderovým proslovem, pokračujeme za něj. Po dlouhé době trvání konkursu se nakonec jedno koťátko samo přihlásilo. Nikoho ani nepřekvapilo, že dokáže mluvit, představilo se jako ''šinigami'' jménem Mňauk a prohlásilo, že má rádo banány. Co ale ostatní pozastavilo, byl fakt, že jej všichni mohou vidět. Koťátko reagovalo následovně: ''Je to za trest, proklel mne mocný Ryuuk. Když mi došly banány, chodil jsem mu na jabka.''
Při natáčení traileru k Death Notu 2 bohužel došlo k nečekaným potížím. Ve scéně, kdy měl Mňauk (samozřejmě jenom jako) pomocí speciálního rituálu oživit Lighta Yagamiho, se kočičí herec natolik rozohnil, rozprskal, a rozmňoukal, až se na našem světě doopravdy objevil. ''Já se z toho hluku zjevím!'' zněla jeho první slova po náhlém ''probuzení'', načež mu Mňauk ochotně předal zápisník smrti.
Autentická fotografie Mňauka ve vysokém rozlišení:
Light byl polichocen tím, že na motivy jeho osobnosti vznikají filmy a seriály, ale jedna skutečnost ho vyvedla z míry. ''Cože? Koťátka si dovolila nechtít hrát v mém filmu? Musím se za to pomstít, já jsem přece dokonalý, já jsem modla, já jsem zákon, já jsem Kira!!!'' Poté již nebyl k zastavení a psal do deníku jedno jméno koťátka za druhým. Jména a obrázky hledal po sociálních sítích jako je Facebook, Baidu a na stránkách Sdružené Asociace Čínských Restaurací.
''Poté, co se Interpol pokusil vydat na Lighta mezinárodní zatykač, narazil na Japonskou legislativu. Údajně jsme neměli dostatečně podložené důkazy o existenci Dartha Vadera. My s jejich stanoviskem nesouhlasíme, ale jsme prakticky bezmocní. Anime průmysl je jedním z hlavních zdrojů financí Japonska a nemohou si dovolit, při dluhu přesahujícím 300% hrubého domácího produktu, o jakékoli zisky přijít. Navíc, díky tomuto incidentu začali mladí Japonci místo do koťátek více investovat do alkoholu a cigaret, což jsou další příjmy do rozpočtu,'' ukončil náš rozhovor Snowden.
Jak je vidět, studio Madhouse tato kauza nijak nepozastavila, ba naopak, naplno se vrhlo do pokračování. Dokonce se proslýchá, že Death Note 2 vzniká přímým natáčením Lighta v akci, ostatně posuďte sami, všude po Japonsku jsou nyní vidět billboardy a upoutávky, jako je tahle:
Jaké z toho plyne poučení? Dbejte na soukromí svých mazlíčků, nebudete-li, může se vám (jim) to vymstít. Těšíme se na vás opět někdy u Anime Novin.
Redaktor: Mir57683
ČTEŠ
Anime Noviny
NonfiksiSen každého Otaku byl vyplněn. V reálném světě se začaly objevovat postavy z anime a naše společnost naoCET 21 nemohla zaregovat jinak, než založením vlastních novin! Zaručujeme 100% pravost a pravdivost veškerých zpráv, protože NIKDO NÁM NEDIKTUJE...