Dziś delikatnie inny rozdział ! + Notatka pod rozdziałem !
Droga Lauren....
Nie potrafię ci tego powiedzieć w twarz, więc stwierdziłam, że to napisze.... Od niedawna nie czuje się dobrze w sobie. Mam nadzieje, że rozumiesz co mam na myśli... Nigdy nie byłam dobra w wyrażaniu swoich uczuć, zawsze chciałam być tą twardą i nie znająca strachu jak i bólu. Przy tobie czuje się piękna i kochana ale to nie wystarcza. Kiedy się w to zagłębiłam to zrozumiałam, że nie jestem szczęśliwa w tym ciele którym jestem.... Z czasem żałuje tych wszystkich tatuaży jak i kolczyków czy innych dziwnych rzeczy na moim ciele. Znowu chciała bym być tą delikatną i kobieca Camilą ale z jednej strony tęskniła bym za tym wszystkim.... Nie potrafię tego wszystkiego ułożyć w głowie, czuje się czasami tak cholernie samotna mimo iż wiem, że mam ciebie.... Może to już urok mojej osoby lub może przekleństwo w sumie sama nie wiem.... Lecz wiem, że kocham cię nad życie i zrobiła bym wszystko, żebyś była szczęśliwa... Chciała bym żebyś mogła chodziarz przez chwile mogła mieć moje serce... Może w tedy to wszystko było by jaśniejsze, może ja sama poczuła bym się lepiej... Ta cała wczorajsza agresja w która we mnie zobaczyłaś, to jest fragment mnie nad którym nie umiem do końca zapanować....
Mam nadzieje, że to wszystko wyjaśniło ci z grubsza co się we mnie jak i ze mną dzieje....
*******************************************************************************
Witam !
Uwaga to będzie jedna z najlepszych niespodzianek jaką planuje dla was w środę ! I wiem, że nie powinienem mówić ale muszę wam jedną setną jej powiedzieć... To tak waszym zadaniem do środy jest zgadnąć jakiego opowiadania w środę będę kontynuacja i ta osoba nie wiem co dostanie ale coś dostanie hahah ! życzę wam powodzenia kochani ! <3
Miłego czytania !