"weyh,geng aspura ajak gi hang out kt mall.nk ikut ke?Kata Sarah pada kawan kawanye yng sedng berehat.Mklumlh hujung minggu.
"NAKKKKK!"mereka pun menjerit.akhirnye aspuri mereke pun ditimpa gempa bumi disebabkan jeritan itu.
"yeye,aq wassap abang aku.Xpyh nk mnjerit.Gempa bumi asrama kita nanti"kata Wani smbil menutup telinge.
"hehe,sori'Kata mereka serentak.ha semua serentak.Kawan sejati beno.
"dah,jom gi siap."Kata zulaikha as pling tertua kt dlm grup tu.
"wokey,mak cik ika"kata mereka seraya tergelak kecil.
"amboi,meh mak cik ni yng piat piat telinge kome ni" kata ika smbil memegang telinga wani dn sarah.
"aduh aduh.Ampun mak cik ika"kata sarah smbil membuat gaya ampun.
"dah dah,jom siap"kata nia yng sudh berada didalam bilik air.
"Nia,nia.Jom mandi ssme"kata Wani smbil membuat muka mintak penampar.
"erk?"kata Nia smbil membuat muka be like "what do you mean,dude?"
"kau xyh lyn sngt wani ni,die lesbian kt dorm ni"kata Sarah smbil membuat muka toya pda Wani.
"siot ah sarah,aku gurau jekot haritu."
"yelh tu"
"woi member lain dh mandi korang still bertengkar.Cam budk budk.Kata Nisa smbil mengelap rmbut yang bash.
"eh,cepatnye kau mandi"
"korang tu yng lambt.korng bergduh dkt 30 minit tau"
"ala kau ni Nisa,jngnlh marah,kite kn bae forever till hell,ye tok?"kata sarah smbil membuat muka x bersalah.
"dh dh,gi siap.busuk"kata nisa smbil menutup hidung"
"buuk busuk ni jugk lh kawan kau gi teman tandas memalam"kata wani smbl membuat muka sedih.
"tuih"
YOU ARE READING
Tunang Aku Ketua Pengawas
RomanceMengisahkan tentang seorang gadis 'innocent' dan jejaka 'cold Prince' yang selalu bertengkar tak beringat tempat dan masa.Lalu mereka dijodohkan atas kehendak ibu bapa "Kau tunang aku ?"