Bab 10

3.5K 223 4
                                    

"Family aku nak datang petang ni."Adrian pusingkan badan die ke belakang iaitu tempat duduk Nia.Tanpa menberi SALAM dan TEGURAN.Ayat skema tuih.

"Ha?"Aku yang blur blur tu tanye kat die balik.

"Family aku datang petang nilah pekak."Dengan tanpa perasaan die cakap camtu kat aku.

Hancur hancur aku.

"HA?!"MAMA.DIE.NAK.DATANG.SINI.JUMPA.AKU.OH.MY.AYAM.Terus tersembur air mineral yang aku tengah minum.

"Oh shit.Kau ni dah kenape sia.Habis muke aku eii."Dan yer.aku tersembur tepat tepat kat muka die.Ok.MALU SIOT SEMUE PANDANG.

"Sorry."Itu sahaja seya mampu katakan.Kalau kau tengok muke die tadi mase mencarut sumpah rase macam nak tangkap gambar then hantar kat ig.HAHAHAHA.Title die 'Budak Hot plus Ketua Pengawas SMKRA muka macam ayam makan cacing dah mati.

Aku tahan gelak dari tadi.

Ok.Tahan.

Ok.

HAHAHHAHHAHAHAH.ok aku dah gelak.

"Kau ni pesal ttbe gelak."Adrian lap muke die dengan kemeja.Ei tak kotor ke.

"Muke kau mase mencarut tadi sumpah cam babun kat zoo taiping sia.HAHAHHAHA."Aku gelak balik.

"WADUH,TOLONG AKU!"Siapakah yang bersuara di sana?Ok si abang Wani.

"Nape sia."Yusuf tanye balik.

"Aku tak kuat tengok couple dihujung sana.Aduh.Sweet tahap gaban."Aku benci kau Wan.

"Watdepish."Yer aku cakap camtu kat Wan.

"Sweet pebende sia kome."Yey Adrian backup.

Eh kau dah kenape Nia.

Waduh.

"Alelele backup gf nampak."Adam menokok tambah.

"Sebelum aku cakap kat Wani yang kau suke die.Baik kau diam Pemadam."Fuh ayat Ad.Ok wait.ADAM SUKE WANI.Like seriously?!

"WEYH.Kau suke Wani?"Aku tanye kat Adam.

"Haah.Die suke adik aku."Wan jawab.Pfft bakal abang ipar jawab tho.

"WAH" Aku nganga.Aku kiut ok nganga.

"I ship I ship."SORRY ADAM.

"HAHAH".

TTBE.....

HI readers.Nisa act nak slow update.Nisa tengok vote sikit sangat.Nisa pun manusia yang perlu sokongan beb.Bukan kura kura.Nisa rase mood down tho nak hapdet.ANYWAY thanks read and jadikan book ni #358 in Romance.

Love
Nisa

Promote time

Voishenote by novelawawa cite ni best tho.Sumpah best.Tpi ending die asyik suspen jer.Xpuas hati eden HAHHAHA.

Soulmate Forever by sis4na but before bace this novel bace Ketua Pengawas Vs Tunang by sis4na Nisa jamin novel ni best sbb Nisa dah bace and novel ni yang bagi inspirasi kat Nisa for do my novel.Mungkin akan ade sikit same klau Nisa takde idea.Tpi xdelh sme mane.Ubah sikit siap lah.

Fake love by tfwhyjimincute ipah nyer novel.Super best HOHO.

Yitu saja.Sper nak nisa promote leh hantar message or komen kat bawah💕💕💕

Tunang Aku Ketua PengawasWhere stories live. Discover now