Bab 9

3.9K 218 0
                                    

Astaka Seri Meranti

"Apa yang kite nk bincang ni huh?"Aku baru rancang nak tidur.Ei kaco ah mamat ni.

"Mama aku nak jumpe kau."Die jawab tanpa memandang kearah aku.Asyik pandang fon jer.Baik pandang aku.Opss.HAHHA.

"Ha?!Mama aku x bagitahu pape pun."Aku menunjukkan riak terkejut.Yelah takde pun mama call aku bakal mertua nk jenguk.Eh?Gatai no hang Nia.

"Mane aku tahu.Yang mama aku bagitau pun die nak jumpe kau then mama aku hantar gambar and biodata kau."Die mencebik.Ei sikit sikit mencebik.Urgh.Annoying bodo mamat ni

Yah Nia ni mmng dpn parents memang macam bidadari syurga top 1 tapi dengan member astafirullahalazim.Hanya tuhan yang tahu -3- HHAHAHAH

"Nantilah aku tanye mama and papa aku."

Hmm aku takut lah jugak.Bakal mertua en?Aku takut kang depa tengok aku terus lari tak nak menantu cenggini HAHA.

"Hurm nnti family aku datang,aku inform kat kau.Bak nombor."Die terus ambik fon aku.Amboi kau buat nacam harta bende sendiri eh.Abis rosak Iphone kau.Kurang asam ayam,eh?

"Ha tuh aku dh save no aku.Nah."Die terus bagi fon die.Ade password pulak.Ape kebangang mamat sewel ni.Bagi fon kat aku tapi x bukak password.Wth?

"Password mane rabbit."Ye.Aku panggil die rabbit sbb Sarah ckp die ni atlet sekolah.Rabbit kan lari laju.

"Kau rase?"Dia senyum sinis kat aku.Eh engkau.Main rase rase pulak.Nak rase penumbuk aku ke pakcik.

"Eh cepatlah lahanot.Aku nak gi gosok baju tuk esok lah.Ei."Aku tunjuk penumbuk kat die Ha nak sangat en.

"AdrianWisy."Die mengeluh.Ha.ingat senang kau nk main main ngan Dania Ariana Syafirah binti Adam Aqashah.

"Dah,nah.Duduk dengan kau lelame hbis aku xleh tido."Aku terus gi bangunan aspuri.Sorang jer aku cari,WANI.My baebi.MUAHAHA.

"Woi,kau buat ape tu!"Aku terus baring kat sebelah die.Nasib ah spe jatuh.Katil ni mne muat due orang.

"Eh lahanat ni.Aku tengah masak.Nak join?"Wanie buat loya buruk.Pikir lawak lah.

"Tapi kau tengah tengah main fon."Aku blur.

"Eh kang kate bodoh marah minah ni."Wani cakap separa berbisik tapi aku still boleh dengar.

"APE KAU CAKAP WANI?!BODOH?!"Aku terus baling bantal kat die.

"Ala.Sorry ah.HAHA."Kepala lembu kau sori.Sori naik lori lah.



"Hoi.Ape party x ajak sia."Terdengar jeritan yang hampir ngan kitaorang.Yer kami tau.Tu Sarah jerit.Macam budak budak jer die tu.Cer tengok Nisa.Cool jer.

"Party pe siot.Tengah fight ni."Aku menjawab and aku terus baling bantal kat muke Wani mse die tengah blur blur tu.AND YES KENE!

"Sial lh mu Nia."Ayok mencarut.Bagitau pak cik jaga.Eh?

"MUAHAHHAAHAHAHAHHAHHAHSHHA."Ye aku memang jahat.

"Eh korang ni."Ika mai kat kitaorang.Aku dah rasa aura kekejaman Ika kat keliling die.

"ADUH ADUH IKA.WOU TERCABUT TELINGA AKU MI WOI."Ye yang seperti yang aku sangka eh tak memang aku pasti yang die piat telinga aku dengan Wani.

"Dahh.Pukul 6 dah.Jom gi mandi."Nisa dengan muka cool die pergi ambil tuala dia and masuk bilik air sambil tangan kat dalam poket seluar.Betapa swagnya budak ni.

"Yay.Nisa hero ku."Wani terus peluk Nisa.And then Nisa terus tolak sampai terpeleot die kat lantai.Dan kami pun berHHAHAHAHAHHAHAHHA kat situ.

"Jahat sia kome."Die terus gi dalam kubikel bilik air.

Haih.Wani Wani.

Yey dah update.Best tak?For silent reader thanks sbb bace even x vote :') and thanks sape yng vote.Thank you.Kamsahamida.Xie Xie

Love
Nisa

Tunang Aku Ketua PengawasWhere stories live. Discover now