"Geng Aspura dah ade kt sne,jom lh,nnti xde bas"kata wani selepas mengoff (?) henfonnye.
"JOM"Kata Sarah sambil berlari ke bus stop.
"cam budak budak"kata Wani.
"biaselh tu,die ckp dhlme xgi Mall,lgi lgi crush die ade"Kata Ika
"crush?"Tnya Nia pada Ika.
"Haah,kau xtau sbb kau still bru.Just geng kite jer"Kata Wani smbil duduk kesebelah nia di dalam bus.
"bgitaulh spe crush die"Kata Nia smbil membuat muka tertanya-tanya.
"Yusuf Rykal"Kata Wani smbil melihat kearah Iphonenya.
"ouhh,pandai duh die pilih crush."Kata Nia smbil membuat muka lega sbb ingt sarah suka kt Adrian.Yelh kang Sarah bermusuh ngan die.Tak ke naya.
Sedar sedar mereka telh smpai ke Mall.
"Hi korang!"Kata Sarah dngn riang smbil melihat kearah muka Yusuf.
"Hi.Amboi Sarah.Happy semacam jer"Kata Wan smbil melihat kearah Sarah.
"mne tak happy kalau yu---'"kata Wani tpi ditahan dri Sarah yng sedang menutup mulutnya sambil menunjukkan muka marah gile.
"kenape?"Kata Adam smbil melihat kearah Wani,act Adam suke kt Wani,KYAAAAAAAAAA.
"Err,xde pape"Kata Sarah smbil menunjukkan giginya yng putih bersih melepak kebabom
"WEHH,ADE COUPLE SIAK KT SINI"Kata Wan separa menjerit.
"spe spe"Kata Wani smbil melihat di sekelilingnya.
"Adrain And Nia"Kata Yusuf smbil bermain game angry bird.cam budk-budk -3-
"wahh.pkai bju sme sia"Kata Nisa smbil melihat kearah Nia dan Adrain silih berganti.
"what?"kata Nia dan Adrian smbil melihat kearah bju yng dipakai mereka.
Bju yang dipakai oleh Nia.
Baju yang dipakai oleh Adrian.
"ermm sweet,aku ngan kembar aku pun xpakai bju sme."Kata Wan smbil tersenyum penuh makna.
"Korang couple eh?"Tanya Ika pada mereka berdua.
"Mne Ade!!!!!!"Kata Adrian and Nia serentak.
"lpstu mcm mne bleh sme bju" K ata Nisa smbil mmbuat muka ingin tahu.
"kebetun je kot"Kata Nia.
"haah,kebetulan"Kata Adrian pula.
"ermm,weyh geng,sini jp,expect Nia and Adrian"Kata Wan smmbil membuat kelompok kecik.
GENG ASPURI AND ASPURA WITHOUT NIA AND ADRIAN.........
"Weyh aq rse diaorang ade hubungan.So keje kau Wani,nnti kite pgi tngok movie then kau pilih couple seat for them,klau x aq punye gitar kt umah xbleh gune"Kata Wan berbaur ugutan.
"ok,demi gitar kau aq snggup buat ape jer"Kata Wani smbil membuat muka "aq akan buat,kau bleh percaye kt aq wan".
"And one more thing,Kau pilih cite seram,sekarang tngh hot Train To Busan.Tpi untuk diaorang jer,kite pura pura msuk jer,then snyp senyp keluar and tngok cite Finding Dory,oyeahhhh"Kata Wan skli lgi.
"ok"kata mereka serentak smbil menunjuk jri ok.
"ok jom"kata Adam.
"errr,weyh jom kite tngok movie,ade cite best skrng ni."
"ok"
OK,TTBE AUTHOR NK BUAT DOUBLE UPDATE,ITUPUN SBB AUTHOR GUNE LAPTOP.SNG SIKIT KEJE,TTBE RSE MCM BUAT NOVEL LAK,HEHEHE.OK ENJOY THIS CHAP.BYEEE
LOVE,
NISA.
YOU ARE READING
Tunang Aku Ketua Pengawas
RomansaMengisahkan tentang seorang gadis 'innocent' dan jejaka 'cold Prince' yang selalu bertengkar tak beringat tempat dan masa.Lalu mereka dijodohkan atas kehendak ibu bapa "Kau tunang aku ?"