Hei, oameni buni, minunaţi şi perfecţi!
Ştiu că e o placă veche, daaar... dacă aţi ajuns până aici, înseamnă că v-a plăcut povestioara mea atât de mult încât nu aţi vrut să renunţaţi sau v-a fost prea ruşine să o faceţi!
He he he! Glumesc. De fapt...
V-a fost prea frică de mine că o să vin şi o să vă caut cu mătura mea fermecată! :))
Ce să vă spun eu ca să înţelegeţi cât de fericită m-aţi făcut? Nu sunt cuvinte care să exprime tot ceea ce simt în momentele astea.
Am dus prima mea poveste până la capăt, asta deşi atunci când m-am apucat să o scriu, nici prin cap nu îmi trecea că cineva se va apuca să îmi citească mie aberaţiile – cum le numeam la vremea respectivă. Poate doar soțul meu, care, oricum, nu avea ce să se facă și mă asculta când îi citeam fiecare nou capitol.
Am intrat pe Wattpad ca şi cititoare, îmi descoperisem o nouă pasiune, şi anume cărţile, iar atunci când am văzut eu o gamă atât de variată pe această platformă... mi-am zis „ WOW! Aici e de tine, fato! "
Cu timpul, ce m-am gândit eu... „ Dacă alţii pot, eu de ce nu aş putea? "
Şi aşa a luat naştere Elena. Sărmana, prin câte a trecut! Mai întâi le-am povestit unor caiete viaţa ei, ca abia mai apoi să îmi fac curaj să v-o spun şi vouă. Nu a avut şi ea gram de intimitate. :) Acum sunt fericită că am făcut-o şi că nu am abandonat.
Cu unii am socializat mai mult, cu unii mai puţin, iar cu alţii deloc, dar sunt mândră că am avut ocazia să cunosc persoane minunate cu care am legat prietenii virtuale, dar care vor dăinui în timp.
Vă promit, fetelor!
Vă iubesc pe toţi! Fiecare îşi are locul lui special şi important în sufletul meu!
Prin intermediul paginilor pe care le-am scris aţi putut să cunoaşteţi şi Berbecuţul înnăscut din spatele tastelor. Vă voi spune şi cum: prin frământările Elenei, dar mai mult prin caracterul lui Raul. Sunt impulsivă, agitată, glumeaţă, dar şi o perfecţionistă ireal de dedicată.
Am dorit să închei într-o notă veselă şi ştiu că v-am lăsat cu o întrebare la finalul Epilogului. Aşa că o să vă răspund, asta ca să nu îmi furaţi mătura şi să o folosiţi voi pe mine.
Va urma o nouă poveste, deşi nu mi-am dorit să continui cu scrisul. Dar m-am înţeles eu cu dragele mele teroriste?!
Nope ;)
No way, José!
Aşadar, cum spuneam, va urma o nouă poveste, iar cei care aţi citit cu atenţie Epilogul şi o să vedeţi şi coperta noii poveşti – pe care o voi posta foarte, foarte curând – mizez pe faptul că vă veţi da seama despre cine va fi vorba.
Indiciu: va avea legătură cu această poveste :)
Ați ghicit?! N-ați ghicit?!
Acestea fiind spuse, vă aştept cu mare drag, asta în cazul în care vă veţi dori, să ne citim cu bine şi la următorul proiect „HRĂNEŞTE-MĂ CU IUBIRE", povestea lui Rafael, la care voi începe să lucrez după ce voi reveni din vacanţa mult prea aşteptată, asta pe la jumătatea lunii ianuarie.
Până atunci, eu vă doresc să aveţi parte de Sărbători Magice alături de cei dragi, iar Anul Nou să vă aducă ceea ce v-aţi dorit de la cel de care ne vom despărţi în curând!
Vă iubesc, oameni minunaţi! Vă mulţumesc din tot sufletul că mi-aţi fost alături! V-aş îmbrăţişa pe toţi deodată!
CITEȘTI
A DOUA ȘANSĂ
Romansa❝ Când viața devine dură și te lovește din plin, atunci știi că a venit vremea să alegi. Doar că nu întotdeauna alegerile sunt cele corecte; ele te pot ajuta să îți continui drumul sau, dimpotrivă, te pot dirija pe căi care nu fac nimic altceva decâ...