(Okul daki hali )
Gamze beni rahatlatmaya çalışıyordu. Bende başımla onayladım. Sınıfa doğru ilerledik .
Sınıfın kapısına kadar geldiğimizde gamze kapıyı çalıp beraber içeri girdik yeni gelen hoca sert görünümlü ve çatık kaşlarıyla bize döndü.
Hoca öğretmen olamayacak kadar yakışıklıdı , gamzenin deyimiyle de taş gibi mübarek yani.
Sonra gamze konuşmaya başladı
G; hocam geç kaldığımız için özür dileriz geçebilir miyiz."
Gamze bunları söylerken hoca bakışlarını gamze den çekip bana baktı. Yüzümün her zerresini hafızasına kazarmışçasına süzdü. Bu beni biraz rahatsız etti.
Huzursuzça kıpırdadım. O da bunu fark ettiği zaman bakışlarını benden çekti. Sonra konuştu
H: bir daha olmasın eğer olursa çok kötü şeyler olur anladınız mı beni (ikimizde başımızla anladığımızı belli ettik) güzel yerlerinize geçebilirsiniz."
Bunları söylerken bakışlarını ben den ayırmadı. Bende daha fazla bakamadım başımı eğip sırama geçtim gamzeyle. Sonra hoca konuşmasına devam etti
H: Ben aras Karahan bu sene matematik dersinize giricem şimdi herkes kendini tanırsın"
Okulun sürtüğü en arka sırada olmasına rağmen hemen kendini tanıtmaya başladı. Onun önünde de ben ve gamze oturuyoruz.
Alev: ben alev dinç 17 yaşındayım matematiğe bayılıyorum hocam" boşuna dememişler. yeni hoca onu hiç takmayıp bakışlarını bana çevirdi. neyse kalkıp kendimi tanıtmaya başladım.
B: ben ayza keskin 17 yaşındayım matematiği seviyorum. " dedim
Sonra oturdum.H: sana otur dediğimi hatırlamıyorum şimdi kalk ve sana otur demeden oturma anladın mı"
Bunları sert bir şekilde söyledi hemen kalktım ve başımla onayladım.
H: ben bir soru sorduğum zaman bana cevap ver " dediğin de korkmuştum.
Alışkın değilim birinin bana bağırmasına Benden cevap beklediğin de hemen konuşmaya başladım.
B: an-la-dım ho-cam" Bunları söylerken korktuğumu anlamıştı.
H: güzel şimdi ailen den bahset bana " bunu çok sakin söyledi. Kızdırmamak için ve istemeyerekte olsa cevap verdim.
B: annem ve babam iki yıl önce trafik kazasında kaybettim " sesimin titremesine engelleyemedim gözlerim doldu ağlamamak için dudaklarımı ısırdım. Hoca gözlerimin dolduğunu görünce o simsiyah gözlerin de bir an duygu gördüm sonra kendini hemen toparladı.
H: anladım başın sağolsun şimdi otur" dedi
Yine o sert haline geri döndü. Herkes kendini tanıştıktan sonra hoca konuşmaya başladı
H: evet tanıştığımıza göre ilk gün olduğu için ders işlemiyecem ama bu demek değil ki gürültü yapıp yada sınıftan çıkmak kesinlikle yok şimdi sessizce birşeylerle uğraşın" sözünü bitirdikten sonra öğretmen masasına oturup telefonuyla uğraşmaya başladı bende kulaklığı takıp kafamı masaya koyup yattım zaten çok yorgundum.
Ne zaman daldığımı bilmediğim uykumdan birinin dürtülmesiyle uyandım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KÜÇÜĞÜ
General FictionMasum bir küçük kız adı ayza keskin. lise öğrencisi Acımasız ve sadist ruhlu bir genç adam, Türkiye'nin en büyük mafya lideri ve herkesin de korkulu rüyası. Bazı durumlardan dolayı geçici olarak matematik öğretmenliği yapıyor..