3.bölüm

47.2K 1.3K 403
                                    

Arasın ağzından

Acımasız ve sadist ruhluyum. Türkiye'nin en büyük mafya lideri Aras Karahan Herkesin korkulu rüyasıyım. Hiç kimse benim sözümün üstüne söz söyleyemez. Asla ihanet edemez
ihanet edenlerin de azraili oldum olmaya da devam edicem.

Türkiye'nin çeşitli yerlerinden bana ait zindanlar var. Zindanların hepsinin ayrı ayrı özellikleri vardır ve zindana girenler için asla çıkış yoktur. Beni tanıyan herkes çok iyi bilir.

Birine işkence etmek bana ayrı bir haz verir. Bugüne kadar işkenceler ile anılırım.

15 yaşımda annemi ve babamı kaybettim.

Bu hayatta 20 senelik yardımcımız melek sutan beni hiç yalnız bırakmadı. Hayatımdaki tek kadın ve ben onu çok seviyorum. Annem yerine koydum. Diğer kadınları ise ihtiyaç olarak kullanıyorum. Çünkü kadınların masum ve saf olduklarına inanmıyorum.

Bir süreliğine kimliğimi gizlemek için geçici olarak matematik öğretmenliği yapıyorum.

Ateş kolejide yarın başlıyorum. Bugün şirketteki, bar daki ve yer altındaki işleri yoluna koydum. Şimdi ise yatağımda kendimi uykuya teslim ettim......



Sabah alarmın iğrenç sesiyle uyandım. Kalkıp banyoya gittim ayılmak için duşa gidim. Duştan çıkıp simsiyah takım elbise giydim. Kapının çalışmasıyla kapıya döndüm. Sert sesimi kullanarak "gell" dedim. İçeriye etek giydiğine bin şahit lazım şeklinde giyinen hizmetçi geldi.

H: aras beyyy kahvaltıı hazırrr haber vermek için geldimmm."
Söylerken uzatması beni çok sinirlendiriyor. Tatlı olduğunu düşünüyor ama kesinlikle yanılıyor. Hemen tersleyip odadan çıkmasını söyledim. Titreyerek odadan çıktı.

Aşağıya indim melek teyze  kahvaltı hazırlıyordu. Beni görünce güler yüzle konuşmaya başladı

M: Günaydın oğlum kahvaltı hazır geç otur"

B: günaydın " Diyip yerime oturdum bir şeyler yedim. Saate baktım 08:10' du. Kalkıp okula gitmek için yola çıktım. Okul dan içeri girdim. 5dk kaldı sınıfa girdim. Herkes kalktılar.

B: günaydın (sınıftakiler sağol dediler) oturun"
5dk sonra kapı tıklandığında

B: gell"

MAFYANIN KÜÇÜĞÜ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin