Arasın ağzından devam;B:gell" sınıfa iki kişi girdi.
Biri nedensizce dikkatimi çekti. Sarışın koskocaman mavi gözleri vardı.
Arya keskin (Avrin lavingne )
O hiç konuşmadı. Nedensizce sesini merak ettim.
Gamze (Barbara palvin )
Sonra kumral kız konuşmaya başladı.
Kumral kız : geç kaldığımız için özür dileriz geçebilir miyiz" diye sordu.
Bakışlarımı kumral kızdan çektim. Mavişe baktım. Yüzünü ne kadar inceledim bilmiyorum ama sanki unutmamak için mi bilmiyorum. Çok masum ve meleklere benziyor. Onu izlemek bana nedensizce içimi huzur kalıyordu. Benim bakmam dan rahatsız olmuş gibi kıpırdadı. Sonra bakışlarımı ondan çektim. Konuşmaya başladım
B: bir daha olmasın eğer olursa çok kötü şeyler olur anladınız mı beni (bunları söyledikten sonra ikisi de başıyla anladığını belli etti ) güzel yerlerinize geçin" dedim.
Bunları söylerken mavişe baktım. Bana bakmadan başını eğip arkadaşı ile yerine geçti. Sonra ben konuşmaya devam ettim.
B:ben aras Karahan bu sene matematik dersinize giricem şimdi herkes kendini tanırsın" deyip sınıfa baktım..
Mavişin arkasında ki kız hemen kalkıp kendini tanıtmaya başladı.
Ö: ben alev dinç 17 yaşındayım matematiğe bayılıyorum hocam"
Onu hiç takmayıp bakışlarımı mavişe çevirdim. Anlamış olacak ki kalkıp kendini tanıtmaya başladı.
Maviş: ben ayza keskin 17 yaşındayım matematiği seviyorum " Diyip oturdu.
Demek mavişin adı ayzamış güzel isim ve Sesi çok güzeldi. Bu sesi ömür boyu dinlerim. Ama hemen oturması sinirlenmeme sebep oldu neden sinirlendim bilmiyorum. Hemen konuşmaya başladım.
B: sana otur dediğimi hatırlamıyorum şimdi kalk ve sana otur demeden oturma anladın mı" bunu çok sert söylemiştim.
Bana bir taraftan huzur verirken, diğer taraftan da beni sinirlendirmeyi de başarıyordu Bu kız benim dengemi bozuyor. Sözlerim den sonra hemen kalkıp beni başıyla onayladı. Ve bu beni yine sinirlendirdi. Ben sesini duymak için sinirli bir şekilde konuşmaya başladım.
B: ben bir soru sorduğum zaman bana cevap ver" bir süre bekledi.
Tedirgin olduğunu fark ettim.
Sonra benim cevap beklediği mi fark edince konuşmaya başladı.A: an-la-dım ho-cam" kekelemesi ile korktuğunu anladım bu beni genel de mutlu ederken şimdi ise onun korkması beni rahatsız etti. Ama sesime yansıtmadım. Duygularımı gizlemekte oldukça iyiyimdir. Sonra konuşmaya başladım.
B: güzel şimdi ailen den bahset bana" dedim.
Hiç kullanmadığım, bir ses tonuyla konuştum. Hemen cevap verdi
A: annem ve babam iki yıl önce trafik kazasında kaybettim"dedi
Bunları söylerken sesi titredi.
Gözleri dolduğunu gördüm
Onu öyle görünce acıma değil de sanki içimde birşeyler koptu. Kendimi toparlayıp, sert bir şeklinde konuşmaya başladım.B: anladım başın sağolsun şimdi otur." dedim bunları düz ses tonuyla konuştum.
Herkes kendini tanıttıktan sonra konuşmaya başladım
B: evet tanıştığımıza göre ilk gün olduğu için ders işlemiyecem ama bu demek değil ki gürültü yapıp yada sınıftan çıkmak kesinlikle yok şimdi sessizce birşeylerle uğraşın" dedim.
Ve öğretmen masasına oturup telefonumla uğraşmaya başladım
Gözüm istemsizce mavişe kaydı. Sınıftaki herkes fotoğraf çekip veya sohbet ederken. Maviş ise başını masaya koyup uyudu. Sonra bakışlarımı ondan çektim.Telefonum çaldı arayan kardeşimdi. Gerçek kardeşim değil ama onu çok seviyorum. Adı mert
Hemen cevap verdimM:alo kardeşim benim" gevşek hiç takmayıp sert sesimle
B:ne var " dedim
M: bende iyiyim abi sorduğun için teşekkür ederim hiç değişmemişsin" dedi
B:bırak gevezeliği de ne zaman geliyorsun"
M: uçak biletini aldım yarın kardeşine kavuşursun. Akşam hasret gideririz artık " yemin ederim yavşak bu çocuk sinirlenmiyeyim diyorum ama yine bir şekilde sinirlendiriyor. Ne yapıcam benn bu çocukla.
B:kes sesini geldiğinde hasret gideririm ben senle merak etme " dedim sesim de açıkça tehdit vardı
M:ah bu kadar özlediğini bilmiyordum neyse hadi yarın görüşürüz yakışıklım" başımı yukarıya kaldırıp sabır çektim. Bu çocuk akıllanmaz kesinlikle
B: Lan yarın cenazenin çıkmasını istemiyorsan kes sesini "
M: tamam abi kızma sustum "
Hemen telefonu suratına kapattım. Mert hep böyledi Gevezedi. Benden iki yaş küçük tür. Sinirli ve sadist halide vardır. Birine işkence ettiği zaman eğlenceli hale getiriyor. Ama onu gerçekten seviyorum
Mert kaya (Vini Uehara )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYANIN KÜÇÜĞÜ
General FictionMasum bir küçük kız adı ayza keskin. lise öğrencisi Acımasız ve sadist ruhlu bir genç adam, Türkiye'nin en büyük mafya lideri ve herkesin de korkulu rüyası. Bazı durumlardan dolayı geçici olarak matematik öğretmenliği yapıyor..