Naši životi su krhki kao kule od stakle.
Dovoljan je samo jedan mali titraj da se sve raspade.Budi me buka u 4 sata poslije ponoći. Čujem zvuk loma stakla. 'Divno, stigla je kući.'-s tom pomisli završim razmišlanje o buci koju proizvodi moja predivna (pomisih to sa ogromnom dozom sarkazma) djevojka. Snovi su vec stizali,kad se ponovo začuo lom. Ovaj put sam ipak reagirao. Ustao sam se i krenuo prema kuhinji.
'Sigurno je ponovo pobacala sve tanjure po podu . Trebao bi zaključavati ormariće sa posuđem ili se preplatiti u trvornicu posuđa' - gunjđao sam dok sam silazio niz stepenice.
Prišavši kuhinji čuo sam kako su vanjska vrata lupnila.
'Promaja'-pomislio sam i nastavio.Došao sam do vrata kuhinje, provirio ,pa zatim potrčao do nje.
Ležala je na podu, u lokvi krvi. Kuhinjski nož bio je zaboden u njen abdomen, a drugi u njeno srce. Provjerio sam joj puls ,pa se zaderao : " ALEHANDRA ZOVI HITNU!!! JAGER ZOVI HITNU!!!!! ODMAAAAAH!!!"-posluga je spavala na prvom katu ,pa su zasigurno ga i čuli. Alehandra je prva utrčala , vrisnula , pa uzela telefon i nazvala. A ja? Ja sam sjedio pokraj nje , micao kosu s njenog lica i pokušao je maknuti od krvi koja je sad bila sve veća i veća. Hitne još nije bilo. Činilo se kao satima.
"Alehandra , doniste alkohol, ručnike i zavoje!"
'Barem mogu nož iz abdomena izvadit'
Nisam ni stigao djelovat,a hitna je već bila tu.
"Molim vas gospodine odmaknite se."-rekao je bolničar i odmah se prihvatio posla.
Dok su pokušavali oživjeti njeno bezživotno tijelo , ja sam koračao nervozno oko stola.
"Žao mi je gospodine,ali vaša žena je ... mrtva"- okolišao je ,ali njegove riječi su zapekle, zabolile i na kraju me slomile.
Nisam dao da diraju njeno tijelo više, uzeo sam ga i odnio u svoju sobu, pokrio je i čekao mrtvozornika.
Suze su stizale,a njene kovrče budile su u meni sjećanja na dan kad sam je upoznao u onom baru, kad je još imala plavu kosu, kad ....
Mobitel mi je zavibrirao u džepu. Izvadio sam ga i pročitao sljedeće:
Nož za hladno srce njeno,
hladno poput kamena.
Krv za bratsku krv koju je zatrovala.
A metak za njenu dušu , koju ni jedno živo biće nije posjedovalo do tvog dolaska. Kad se dva brata zaljube u jednu djevojku, djevojka strada od jednog od braće, a potom i braća od braće stradaju. Sudbina kleta otkrila je prije tebe i nje , dan njene smrti i ubojicu njenu. Baš kao što sam i ja izgubio ljubav svog života, tako ćeš i ti. Ona je naplatila dug. Sada je račun čist. Samo šteta što je njeno srce posjedovao onaj , zbog kojeg je to srce i prestalo kucati.