Da vi ankom til studiet var Marcus stadig helt færdig af grin. "HALLO vi er her stadig turtelduer! Hahahahahah!!" Han var seriøst ved at dø totalt men jeg var ligeglad. Jeg lagde mit hoved på Martinus skulder og smilede ved tanken om at han også var ligeglad fordi at vi elsker hinanden.
Vi gik ind i studiet og sagde hej til dem der skulle hjælpe os.Marcus synsvinkel
Dem der skulle hjælpe os havde åbenbart en datter med en af dem. Det var hende fra touren så da hun så mig var hun lige ved at skrige. Men hun beherskede sig og gav os bare et kram. Vi gik igang og når der blev sunget ting som "I just wanna be with you!" Så var det hende som jeg kiggede på. Hun smilte genert og overrasket tilbage. Hun havde altså det sødeste smil, så da vi havde 10 minutters pause satte jeg mig over og snakkede med hende. Hun var så sød og genert. Hendes grin var mega cute og hun var rigtig smuk. Men da hun fortalte at hun havde en tvillingesøster var jeg solgt...Hun fortalte at hun hed Hannah, at hun var 13 år og at hendes tvillingesøster hed Helene.
Jeg fik hendes snap og hendes nummer så da vi forlod studiet var jeg ganske tilfreds.
Vi tog i mod stedet hvor vi skulle spille og begyndte på den mindre opvarmning vi skulle i gang med. Vi var inde på scenen og spillede bold, dansede, sang og varmede vores stemmer op. "Har i nogensinde overvejet at vise folk at i er sådan et mega goals par?" Marcus grinede stort. Martinus og jeg kiggede uforstående på hinanden og grinede.En lille weekend senere
I dag skulle vi spille på nolbelkoncerten. (Hvor de btw var Fucking gode!)
Jeg glædede mig mega meget og var så spændt. I dag skulle Maya danse med så vi skulle ikke synge med hende. Hun var også spændt kunne selv jeg mærke selvom at Tinus var hendes. Hehe de er sgu så søde glemmer aldrig da jeg bustede dem på det der hotelværelse hvor de begge ikke havde nogen trøje på. Men altså man forstår ham da godt. Hvem ville ikke se Maya uden trøje på altså.
Og det siger jeg uden at være forelsket i hende... For Tinus ville dræbe mig.
Også da de lige var blevet kærester og de kyssede så man kunne høre det igennem døren. Haha de er sgu goals de 2!..Mayas synsvinkel
Vi er lige kommet hjem fra Sverige og jeg glæder mig til i morgen.
Smilla og jeg skal spise hos dem og så skal jeg sove der. Vi har overvejet at flytte fra Kvalfors til Trofors da det tager 40 minutter i bil at køre fra vores hus til deres. Jaer mega stakler know it! Haha ej men jeg skal også være sammen med Emma. Hun er som en lillesøster for mig.
Og så har hun lige udgivet en julesang! Hun er så cute i den video og faktisk bare altid...Glædelig 11. December, elsker jer!😍😘❤
§Oline Marie
DU LIEST GERADE
Shine bright like diamonds!💎❤ (marcusandmartinus)
FanfictionMarcus og Martinus er 2 brødre som får Mayas hjerte til at løbe løbsk! De ændrer hendes liv og hun får noget at tro på i de mørke tider.❤I finder kun ud af hvad ved at læse!✌ Højeste placering~1💎