Jeg smuttede ind i stuen til Martinus og satte mig på hans skød. han kyssede mig på min skulder og sang "Bite that tatoo on your shoulder" sådan rigtig langsomt.
Marcus synsvinkel
Jeg gik ind af den åbne dør og grinede "Hun havde da godt nok travlt hva?" Stine grinede og nikkede. Jeg gik hen til hende og sagde "Jeg vil gerne spørge dig om noget er det okay?" Hun nikkede og kiggede undersøgende på mig. "Ehm nu har vi jo kysset og alt det der men, må jeg godt kalde dig min nu?" Hun kiggede alvorligt på mig "Jeg ved ikke rigtig altsåååå..." I det sekund hun sagde det blev jeg f*cking bange indtil hun sagde "Selvfølgelig må du da det!" Jeg smilede et lettet smil og hun kastede sig i armene på mig og jeg svingede hende rundt så hun svang sine ben rundt om livet på mig. Jeg bar hende op på mit værelse og smed hende ned i min seng. Hun trak min trøje over hovedet på mig og lod sine fingre glide hen over min ret veltrænede mave hvis jeg selv skal sige det. Hun smilede, tog fat i min nakke og trak mig ned til hendes læber. Martinus og Maya var sikkert ikke gået så langt anden gang de kyssede eller vent, var det ikke den gang jeg kunne høre dem kysse igennem døren hvor jeg var sammen med Marie? Nej ikke det navn ud af hovedet med det jeg er sammen med Stine nu. Hendes bløde, jordbær smagende læber ramte mine og min mave lavede fyrværkeri og det var lidt ligesom om at der var brændende stjernkastere i min mave! Jeg fandt ud af hvad det var imens at vi kyssede. Lykke! Eller forelskelse ville mange sikkert kalde det. Jeg lod min tunge møde hendes stille og blidt imens at hendes hænder stadig løb hen over min mave og min nakke. Mine hænder lå på hendes talje og aede hendes hår. Lige pludselig bankede det på døren og 2 grinende personer snakkede ude foran døren. "Tror du at den ene har slugt den anden?" kunne jeg høre Tinus drillende stemme sige. Maya flækkede lidt efter af grin og jeg kiggede ind i Stines dybe mørkebrune øjne.
Stines synsvinkel
Jeg kunne høre dem stå og tage pis på os ude foran døren, og i det sekund kom jeg til at tænke på alle de ting Maya havde fortalt mig om hende og Tinus's forhold. Jeg bad Marcus om at tage sin trøje på igen og så råbte jeg til dem "Hvad vil i?" Der blev helt stille og så svarede Maya "Må vi godt komme ind da?" Jeg og Marcus begyndte at grine over hendes forbavsede og forsigtige stemme. Lidt efter gik døren op og jeg som lå på Marcus mave begyndte bare at grine. De kom ind og vi blev enige om at spille FIFA par mod par!
Heyyy!! Håber at i har haft en fed ferie og at i har hygget jer! Sidste kapitel i 1'eren af historien om Maya, Martinus, Marcus, Stine og alle de andre.... Når i skal finde nye kapitler skal i derfor lede efter bogen med titlen "Never let you go, Never let me down!" Kig på billedet øverst!
Ses alle jer fantastiske læsere!!!❤❤💎💎💖💖💜💜😂😂😱😱😍😍§Oline Marie
YOU ARE READING
Shine bright like diamonds!💎❤ (marcusandmartinus)
FanfictionMarcus og Martinus er 2 brødre som får Mayas hjerte til at løbe løbsk! De ændrer hendes liv og hun får noget at tro på i de mørke tider.❤I finder kun ud af hvad ved at læse!✌ Højeste placering~1💎