Listen to my heartbeat

883 36 26
                                    

Da hans fingre nåede min nakke pressede vi blidt hinandens kroppe i mod hinanden.
Jeg kunne mærke hans bløde læber ramme mine, hans varme i mod min og vores fælles kærlighed.
Vi kyssede og det var 'for real'. Hans ene hånd strøg hen over min numse. Så strejfede den anden mit bryst.,(altså oven på sports-bh'en og shortsene!)
Jeg lod min ene hånd ligge på hans kind og den anden skiftevis rode i hans hår og nusse ham i nakken.
Da vi havde kysset i nok 2 minutter bankede det på døren.
"Øhm er i snart færdige?" Det var Marcus som for en gang skyld var blevet lidt forlegen. Han havde nok hørt dem kysse igennem døren.
"Jaer 2 minutter." svarede Martinus og vendte igen sin opmærksomhed imod Maya.
Han gav hende et lille kys på munden og hviskede "Fortsættelse følger senere!"
Maya lo kort og trak t-shirten hen over hovedet.
Martinus var hurtig så han var omtrent færdig på samme tid som Maya.
Da de kom ned i stuen var det kun Marie som sad der.
"Må jeg lige tale med Maya alene?" Spurgte hun sødt.
Martinus nikkede, gav Maya et kys på kinden og smuttede ud af hoveddøren.
"Hva så?" spurgte Maya og smilte.
"Ja hva så?" Sagde Marie og fortsatte "i er vist rimelig forelskede hva?" Hun grinede og sagde så "tillykke, han har haft brug for det. Jeg har kendt dem siden at de var 11 og Martinus har altid været glad og sådan, men han er lyst rigtig meget op på grund af dig. Hvilket jeg godt forstår for Maya du er virkelig også fantastisk!"
Maya smilede genert og sagde "tusind tak Marie du er virkelig sød!"
De krammede og gik derefter ud til drengene og spillede fodbold.
Martinus og jeg var sammen, og Marie og Marcus var sammen.
Martinus og Maya vandt med 2 mål men det var nok også lidt fordi at de ikke vidste hvad Maya kunne fordi at hun jo var helt ny i byen.
"Hva du ikke har vundet i dag Martinus!" Sagde Marcus og hentydede til at han både havde vundet kampen, fået Maya som kæreste og havde fået sit første kys.
Derefter gik de hjem. Maya skulle jo hjem og tage tøj på og gøre sig klar før at hende og hendes moster Smilla skulle over og spise hos drengene.
Da Maya havde været i bad tog hun en hvid kjole på, hvide adidas sko, cowboy jakke med blonder, satte håret lidt op, en masse fingerringe, hendes armbåndsur, hendes navne halskæde og et par hvide blomster øreringe på.

Da Maya havde været i bad tog hun en hvid kjole på, hvide adidas sko, cowboy jakke med blonder, satte håret lidt op, en masse fingerringe, hendes armbåndsur, hendes navne halskæde og et par hvide blomster øreringe på

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Hun stod og kiggede på hendes outfit inde i spejlet.
¤pling!
Hun havde fået en besked fra Martinus.
Ms=Martinus My=Maya

MsHey søde hvad siger du til at sove hos mig i dag? Marie kommer også og skal sove hos Marcus!💘 Og vi er alene hjemme fordi at når din moster er taget hjem så skal de til et eller andet med Emma.💖

MySelvfølgelig vil jeg det! Har lige spurgt og må godt.💘 Pakker tøj osv nu.💖 ses om lidt søde💕

MsSes søde💕

Klokken blev 18:00 og de skulle over hos drengene og spise.
Da Smilla og jeg ankom var det Marcus der åbnede.
Han fik et kram og vi fik ind i stuen.
Der så vi Martinus sidde og hjælpe Emma med et eller andet.

Martinus synsvinkel
Da jeg så Maya ind sprang mit hjerte et slag eller to over.
Hun var så smuk og rigtig fin i kjole.
Jeg havde jo kun set hende i fodboldtøj og jeans og t-shirts.
Jeg rejste mig op og gik over og gav hende et kram. Vi have snakket om ikke at være for tydelige om at vi var kærester over for mine forældre og hendes moster endnu da vi ikke ville virke for useriøse.
Da vi skulle spise sad jeg ved siden af Maya og min far Kjell-Erik.
Undervejs i måltidet hviskede min far til mig "Er det så Marcus eller dig der har noget med hende??"
Jeg hviskede tilbage "Vi får se far. Man behøver ikke at vide alting!"

Mayas synsvinkel
Jeg sad imellem Emma og Martinus da vi spiste. Marcus sad over for mig imellem Smilla og hans mor Gerd-Anne.
Da vi havde spist gik vi op på Marcus værelse.
"Hvad skal vi lave?" Spurgte Marcus.
"FIFA?" Spurgte jeg.
Martinus og Marcus stirrede på mig som om at jeg var sindssyg.
"Er du sikker?!" spurgte Martinus.
Jeg grinede "ja jeg er rigtig dårlig til det men det er mega sjovt!"
Drengene grinede og vi spillede FIFA.
Pludselig var klokken 19:30 og min moster tog hjem og Marie kom.
Lidt efter hun kom skiftede jeg til noget mere afslappet👇

Vi besluttede os for at sætte os i stuen og lege s, p eller k

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Vi besluttede os for at sætte os i stuen og lege s, p eller k.
"Jeg starter!" Var Marcus hurtig til at sige.
"Ookaaaay... Martinus s, p eller k?"
"S!" Svarede Martinus.
"Hehe okay hvad er det bedste med Maya eller rettere sagt hvad er hun bedst til?" Sagde Marcus og grinede.
Både Martinus og jeg rødmede vildt meget men han var nu sej nok til at svare " Jeg faldt for hendes personlighed og smil og hendes fantastiske kysse evner er kun et plus!"
"Hah Marie s, p eller k?"
"K!" Svarede hun.
"Haha okay kys Marcus i 15 sekunder!" Svarede Martinus.
Marie og Marcus lænede sig ind imod hinanden og kyssede eller rettere sagt de snavede i 25 sekunder i stedet for 15...
Da de var færdige med at lege s, p eller k og var på vej til at gå i seng kom jeg i tanke om at jeg havde glemt nattøj og bind til menstruation.
"Tinus??"
"Ja søde hvad er der?"
"Ehm 2 ting.. 1 jeg har glemt nattøj og 2 jeg har......"
"Du har hvad kom nu søde det er okay?"
"Ehm jamen det er flovt Martinus?"
Han kom ind på værelset ude fra badeværelset og stillede sig bag mig "hvad er det Maya, jeg griner ikke eller noget?"
"Bind... Jeg har glemt menstruationsbind..."
Jeg vendte mig om. "Det finder jeg om lidt er du okay?" Han gik over og krammede mig. Jeg lagde mit hoved på hans bryst og svarede stille "ja mange tak."
"Det var da ikke så slemt at fortælle mig vel?" Spurgte han stadig med armene omkring mig.
"Nej jeg har det meget bedre nu da du ved det."
Han slap mig og gik over til sit skab. Han åbnede en skuffe og fandt en lidt stor t-shirt til mig "er den okay at sove i tror du?" spurgte han mig.
"Ja den er perfekt!" Svarede jeg og i mens at han fandt et bind til mig skiftede jeg til den store trøje.
Da han kom tilbage med et bind i hånden gav jeg ham et stort kram "Tak!" Sagde jeg og gik ud på badeværelset for at skifte bind og børste tænder.
Bagefter gik jeg ind på værelset igen.
Martinus stod i var mave og kiggede ud af vinduet.
Jeg gik hen og krammede ham bagfra.
Han vendte sig om og kyssede mig.
Jeg trak mig "skal vi ikke lægge os til at sove?"
"Jo det må vi hellere." Svarede han sødt.
Vi lagde os hen i sengen. Jeg lå med hovedet på hans bryst og kunne høre hans hjerte banke. Han havde hans arme omkring mig da han begynder at tale "Hey søde?..."

Wooow 1234 ord!!!!😱😱❤❤
Tak fordi at i læser med!
Hvad synes i om at jeg skifter synsvinkel og skriver mere i første person?💖💖

Shine bright like diamonds!💎❤ (marcusandmartinus) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora