"Er vi der snart?" Det var Marcus der med sin barnlige og utålmodige sjæl ikke orkede at køre bil mere.
Jeg begyndte at grine over hans utålmodighed. Martinus lå og sov. Han så rigtig sød ud, også når han sov.
Endelig var vi i lufthavnen hvor vi skulle flyve med privatfly til Oslo. Vi vækkede Martinus og gik ind i flyet.
Da vi ankom til Oslo lufthavn stod der en masse fans og ventede på dem. De spurgte alle sammen drengene hvem jeg var.
"Hvem er hun Marcus?" Spurgte tre af fansene.
"Hun er en af vores nye dansere." Svarede Marcus og smilte til dem.
Man forstod godt at pigerne de smeltede bare ved synet af ham.
Martinus kom over og spurgte om vi ikke skulle gå ud til den bil vi skulle køre med.
Så gik Marcus, Martinus, Kjell-Erik og jeg ud til bilen hvor Jon deres manager holdt og ventede.
Så gik turen i mod det hotel vi skulle bo på. En halv time efter ankom vi til hotellet og fik tildelt vores værelser. Kjell-Erik og Jon skulle dele og så skulle Martinus, Marcus og jeg dele. "Der er 2 senge på hvert værelse men det klarer i nok." Sagde Kjell Erik og blinkede til Martinus og mig. Derefter gik han ind på ham og Jons værelse.
Da vi havde pakket kufferterne ud og havde skiftet tøj skulle vi ud og køre igen for drengene skulle være med i et interview.Det var til bladet Julia hvor jeg sad bag kameraet sammen Kjell-Erik.
"Hvordan går det så med jentene gutta?" Spurgte en af interviewerne.
"Jette bra e vil sige..." Sagde Martinus.
"Uuuhhh hvorfor det?" Spurgte hun igen.
"Vi har begge har en kjæreste." Svarede Marcus.
"Oj begge?" Spurgte hun så.
"Ja!" Svarede drengene i kor.
"Hvad heter de og hvor lenge har i vært sammen?" Spurgte en af de andre
"E vil ikke sige men spørre Martinus." Svarede Marcus
Martinus tøvede ikke et sekund "Ho heter Maya, vi har vært sammen i 2 uker og ho siter lige der!"
Interviewerne kiggede allesammen over på mig og spurgte om jeg ikke ville være med i interviewet. Jeg rødmede, nikkede og satte mig ved siden af Martinus. Han lagde en arm om skulderen på mig og kyssede mig på kinden. Jeg smilte til interviewerne som alle bare sad og sagde "aaawwww!" ligesom Marcus!
Undervejs i interviewet lægger en af dem mærke til at Martinus har gibs på armen. "Hva har du laget med armen din Martinus?"
Martinus fortæller at han har brækket håndleddet og så begynder Marcus at forklare.
" Vi spiller fotball og så falt han lige ned på håndleddet sit."
"Hvor var du Maya?" Spurgte intervieweren nysgerrigt.
Maya svarede hurtigt og ærligt "Jeg var hos en veninde men så snart Marcus ringede og fortalte mig det tog jeg der ud."
Intervieweren nikkede og fortsatte med at stille spørgsmål.
Lidt senere skulle de lave en challenge der hedder 'Never have I ever'.
Det går ud på at du har et kort hvor der på den ene side står 'I have' og på den anden 'I have never' du skal så vise dit svar med kortet ud fra spørgsmålet.'"Never have I ever' kjysset nogen?" Sagde intervieweren og så var vi igang.
Hihihi onde mig! Mere i morgen!😂😱😈 her er 10 facts om mig😜💖💎😍 sangvideoen vil blive lagt ud når jeg IKKE hoster, har ondt i halsen og er hæs som ind i h...
ESTÁS LEYENDO
Shine bright like diamonds!💎❤ (marcusandmartinus)
FanficMarcus og Martinus er 2 brødre som får Mayas hjerte til at løbe løbsk! De ændrer hendes liv og hun får noget at tro på i de mørke tider.❤I finder kun ud af hvad ved at læse!✌ Højeste placering~1💎