«Martinus og jeg er på vej op på hans værelse...»
«Jeg er lidt skræmt ved tanken om at han måske ikke kan tilgive mig..»
«Jeg fortryder ALT!»
«At jeg løb og gik i panik og ikke fortalte ham at jeg følte det samme..»
«At han var min drømmeprins og jeg havde drømt om så mange gange at han ville spørge mig om jeg ville være hans kæreste! Og håbet på at det ville blive virkeligt!»
«Og så da min drøm gik i opfyldelse så.. så løber jeg bare min vej og efterlader en fortabt Martinus!»"Martinus?"
"Jaer?"
"Jeg er altså virkelig ked af det o.. og kan slet ikke forstå hvordan at jeg bare kunne løbe min vej...." Sagde Maya og snøftede en gang.
"Jeg blev rigtig forvirret og såret over at du bare løb..."svarede Martinus.
Maya kiggede over på Martinus og sagde
"Hør jeg har drømt om lige siden at jeg hørte jeres musik for første gang at du ville spørge mig om jeg ville være din kæreste. Og så da det skete gik jeg lidt i panik fordi at jeg ikke kunne forstå hvordan at det kunne være sandt eller muligt! Undskyld.. for ALT!"
Martinus kiggede over på Maya og hans blik sagde alt...
Han begyndte at tale og de ord der kom ud var himmelske "Maya du smelter mig og jeg ved ikke lige hvordan jeg skal tackle det!"
Martinus gik over og satte sig ved siden af Maya.
"Martinus jeg kan lide dig og..."
Mere nåede Maya ikke at sige før at Martinus trykkede sine læber blidt mod hendes.
«Årh han kysser mig!!» tænkte Maya og var totalt i himmelen! Det var magisk og de vidste det begge. At de var 'meant to be'!
Da deres læber slap hinanden smilede deres øjne om muligt mere end deres smil på læben.
"Maya vil du være min?"
Martinus havde sat sig med front imod hende og smilte til hende.
Maya smilede lidt genert tilbage og svarede "Ja Martinus det vil jeg rigtig gerne!"
Han smilte, de krammede og så sagde Martinus " jeg tror at det skulle have været omvendt? At man spørger først og så kysser man!" Maya grinede og kyssede ham på læberne for det her var starten på deres forhold og det skulle nok gå godt!Taaaak fordi at i er så søde og læse min historie! Og håber at i kan lide den! Sorry til jer Mac Lovers for at han ikke er med i dette kapitel💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
Shine bright like diamonds!💎❤ (marcusandmartinus)
FanficMarcus og Martinus er 2 brødre som får Mayas hjerte til at løbe løbsk! De ændrer hendes liv og hun får noget at tro på i de mørke tider.❤I finder kun ud af hvad ved at læse!✌ Højeste placering~1💎