pov Lieve
het is inmiddels een week later en al onze spullen staan op hun plaats, ik heb zelf een niet al te grote kamer waar een groot bed in staat.
ik ken hier niemand, ik ken hier niets. alles is nieuw...
ik zucht en plof neer op mijn bed, ik pak mijn gitaar en begin rustig wat te spelen. Ik word verstoord door mijn moeder die roept dat ik even moet komen.
snel zet ik mijn gitaar weg en loop ik de deur uit, mijn moeder staat in de keuken.
Ze kijkt in de kastjes, die zijn leeg. "lieve wil je alsjeblieft even naar de winkel?" vraagt ze.
ze geeft me een boodschappenlijst en 20 euro, ik zeg haar gedag en loop de deur uit.
ik woon nu 4 hoog dus ik moet eerst met de lift naar beneden, ik stap in de lift en druk op het knopje.
15 minuten later
na een kwartiertje zoeken heb ik een supermarktje gevonden, ik loop nieuwschierig binnen.
ik kijk op de lijst die ik mee heb gekregen van mijn moeder en loop wat rond door de winkel.
Ik pak mijn telefoon er even bij en ben er niet bij met mijn gedachten waardoor ik tegen iemand aan knal. ik schrik en laat daardoor mijn telefoon uit mijn handen vallen, snel raap ik hem op.
dan zet ik mijn aandacht op het persoon waar ik tegen aan knalde.
het is een jongen met bruin haar en hele heldere bruine ogen. Hij kijkt me met een rood hoofd aan, het blijft even stil.
ik verbreek de stilte en bied mijn excuses aan. we raken in een kort gesprek, de jongen stelt zich voor als Rayan.
Rayan is heel aardig, na dat ik heb afgerekend lopen we nog steeds al druk kletsend de winkel uit.
Rayan vraagt me waar ik heen moet, ik vertel hem waar ik woon en rayan zegt dat hij daar ook woont.
pov Rayan
Lieve woon in de zelfde flat als ik, dus we lopen samen naar huis.
ik vertel dat ik aan youtube doe, het is me grootste hobby!
"hoe heet je kanaal?" vraagt ze, ik antwoord ''unagize"
''ik zal het opzoeken" beloofd ze me.
pov Lieve
we zijn inmiddels bij huis, samen stappen we in de lift. Rayan moet er eerder uit dan ik, we wisselen snel nummers uit en dan stapt hij uit de lift.
hij is echt leuk, heel leuk.
hoofdstuk 2!!!!
jeejj, ik hoop echt dat jullie dit leuk vinden :)
laat me weten wat je er tot nu toe van vindt :)
stem als je wilt dat ik door moet gaan <3
xxx
JE LEEST
See You Again
Fanfictiondit verhaal gaat over Lieve, een 17 jaar oud meisje. ze woont sinds een korte tijd in Mechelen samen met haar moeder. ze ontmoet er een leuke jongen genaamd Rayan maar, Lieve verhuisd weer.. wanneer ze niemand meer heeft en alles niet mee zit komt z...