2 weken later
pov Lieve
ik en Rayan zijn nu 2 weken samen, het is echt geweldig met hem.
het is vandaag zaterdag, nog 1 week en dan kerstvakantie.
eigenlijk heb ik al vakantie want ik ben gestopt met school, maar toch..
ik zit op mijn bed, ik hoor de deur bel gaan.
mijn moeder doet de deur open en ik hoor een daarna een extra paar voeten over de gang lopen.
op dat moment gaat mijn deur open, daar staat Rayan.
"heeyy" begroet ik hem vrolijk.
ik zie aan hem dat er iets is...
ik klop naast mij op mijn bed, hij komt naast me zitten.
pov Rayan
''ik moet je wat vertellen" begin ik, lieve kijkt me nieuwschierig aan.
"ik ga uit huis" vertel ik haar.
het is even stil..
"betekend dat dat je weg gaat hier?" vraagt ze.
ik knik "ja.. ik ga samen met een paar andere youtubers in een huis wonen, ongeveer anderhalf uur rijden hier vandaan" ik staar voor me uit.
"dan ga ik je wel missen" fluistert ze zacht, ik sluit haar in mijn armen.
pov Lieve
Rayan gaat weg... zo ver hier vandaan.
"wanneer ga je weg?" durf ik te vragen, ''morgen'' antwoord hij.
kon hij dat niet eerder vertellen ofzo....
"ik durfde het niet eerder te vertellen, ik wist het al voor dat ik jou kende.. maar ik probeerde het te verdringen dat ik je dan minder zou gaan zien" gaat Rayan verder.
er rolt een traan over mijn wang.
"we gaan elkaar vaak genoeg zien, dat beloof ik je'' fluistert Rayan mij toe.
de volgende dag
pov Rayan
ik heb al mijn spullen al in de auto geladen, ik zeg even gedag tegen mijn moeder.
maar dan het moeilijkste.. gedag zeggen tegen Lieve...
"ik kom je zo vaak mogelijk opzoeken, echt waar" zeg ik, ik omhels haar en laat Lieve voor enkele minuten niet los.
"je mag ook altijd langs komen he" ze knikt.
pov Lieve
ik kan niks zeggen... ik kan er alleen maar aan denken dat ik hem niet meer dagelijks kan zien, kan omhelzen, kan zoenen en gewoon met hem kan zijn..
"ik ga je wel missen" zeg ik hem met een soort gevoorseerde glimlach op mijn gezicht.
"ik jou ook" fluistert Rayan.
Rayan zoent mij, ik laat hem niet los tot dat er een beetje ongeduldig word getoeterd door een vriend van Rayan die achter het stuur zit.
Rayan kijkt hem nep boos aan, ik moet er beetje om lachen.
"nou hup ga nou maar" zeg ik hem.
Rayan geeft me nog een korte knuffel en dan stapt hij in.
pov Rayan
ik zit in de auto en kijk uit het raam naar Lieve die naast mijn moeder mij staat uit te zwaaien, ik zwaai een laatste keer en dan rijden we de straat uit..
op naar mijn nieuwe huis.
pov Lieve
ik sta naast de moeder van Rayan, ze ziet dat er een wat tranen over mijn wangen rollen.
"ik ken Rayan lang genoeg, echt meisje hij houdt van je! hij komt je hoe dan ook opzoeken" zegt ze.
ik knik "dankjewel"
even later zit ik op mijn bed, een beetje naar de muur te staren..
ik mis hem nu al..
jeej nieuw hoofdstuk!!! sorry voor de tijdsprongen.. hehe.
ik wil namelijk snel door naar waar het verhaal echt om draait dus jaaa
maar laat ff een rea achter van hoe je dit boek tot nu toe vind.
hoe actiever jullie zijn hoe meer ik ga schrijven!!!
ja joe
JE LEEST
See You Again
Fanfictiondit verhaal gaat over Lieve, een 17 jaar oud meisje. ze woont sinds een korte tijd in Mechelen samen met haar moeder. ze ontmoet er een leuke jongen genaamd Rayan maar, Lieve verhuisd weer.. wanneer ze niemand meer heeft en alles niet mee zit komt z...