1 week later
pov Lieve
Het is nu 3 dagen gelden dat mijn moeder is begraven, ik zit bij Rayan thuis aangezien mijn oude huis al leeg staat.
vandaag vertrek ik terug naar Nederland, terug naar mijn vader, terug naar alle ellende...
mijn trein vertrekt over een half uur, ik moet zo vertrekken.
Rayan brengt mij naar het station.
''was dit het dan?" vraag ik hem, ''hoe bedoel je'' vraagt hij me. ''nou, jij woont hier en ik helemaal in Overijssel..'"
''we gaan elkaar zien, dat beloof ik je" fluistert hij.
-------
ik zit inmiddels in de trein, over een half uurtje ben ik er..
nog steeds zijn mijn ogen waterig van het moment dat ik Rayan voor het laatst zag.
ik ben zenuwachtig, straks loopt het niet goed af als ik alleen ben... Alleen met mijn vader.
ik leg mijn hoofd tegen het raam aan en een eenzame traan rolt over mijn wang.
Ik staar een lange tijd nadenkend voor me uit, maar dan stopt de trein.
Ik ben er, ik ben in Overijssel...
die avond
na een lange omweg richting het huis van mijn vader ben ik er, voor de deur staan allemaal lege drankflessen.
er brand geen licht in het huis, ik loop heel langzaam naar de voordeur.
ik druk op de bel maar er doet niemand open...
ik rommel wat in de zak van mijn jas waar ik dan de huissleutel vind, ik open de deur.
ik druk op het licht knopje, ''hallo, is er iemand'' roep ik. Er komt geen antwoord, ik ben dus alleen..
ik stamp de trap op naar mijn oude kamer, hij is leeg op een bed na.
ik plof neer op het bed, ik kijk rond.
snel loop ik terug naar mijn deur en draai die op slot.
dan plof ik terug neer op mijn bed en voel ik dat mijn ogen langzaam dichtzakken.
de volgende ochtend
Ik word wakker van mijn telefoon die geluid maakt, ik heb berichten van Rayan.
rayan: heey, hoe is t daar? x
Lieve: mehh.. het huis stinkt naar drank en mijn vader is nergens te bekennen..
Rayan: hij is vast in slaap gevallen bij de bar ofzo, hehe
Lieve: dat zal ja,
Rayan: nog 2 maanden en dan kom je gewoon bij mij wonen okey?
Lieve: Yaasshhhh x
----------------------------
ik til mijn benen uit bed en sla de deken van me af, het ik koud en guur in de kamer.
Ik trek een trui aan die ik van Rayan heb mee gesmokkeld.
ik draai de deur van het slot en loop de trap af.
mijn vader is er niet, wel vreemd...
jeeejj weer een hoofdstukkk heheh
ik heb echt een krot verhaal sorry daarvoor,
vote & comment <3
ja joe
JE LEEST
See You Again
Fanfictiondit verhaal gaat over Lieve, een 17 jaar oud meisje. ze woont sinds een korte tijd in Mechelen samen met haar moeder. ze ontmoet er een leuke jongen genaamd Rayan maar, Lieve verhuisd weer.. wanneer ze niemand meer heeft en alles niet mee zit komt z...