Chapter 2

943 96 0
                                    

Tzuyu pov

Dah 6 tahun aku hidup tanpa adanya Jungkook. Kami pun jarang message kerana kerja yang terlalu banyak. Walaupun begitu,perasaanku terhadap Jungkook tetap sama dan tidak pernah berubah. Sekarang aku sudah berumur 17 tahun. Aku bersekolah di Gangnam High School. Sekarang aku sudah mempunyai banyak rakan. Nama rakan-rakanku ialah Nayeon,Jungyeon,Sana,Mina,Momo,Dahyun,Chaeyoung dan Jihyo. Di sekolah biasanya kami digelar Twice dan kami adalah queenka di sekolah kami tapi kami tidak pernah bersikap kejam. Cuma kami akan bersikap dingin kepada lelaki yang sangat nakal. Agak-agaknya Jungkook masih ingat ke kat aku. Setelah lama mengelamun aku pun baru teringat yang aku masih belum menyiapkan kerja sekolah yang diberi oleh guruku.
------------------------------------------------------
Tzuyu pov

"Tzuyu". Aku terdengar nama ku dijerit oleh seseorang iaitu Nayeon. Aku pun segera ke Nayeon. "Tzuyu,kau dah dengar ke berita pasal ada budak baru yang nak masuk ke kelas kita.....katanya lelaki"kata Nayeon sambil menunjukkan gigi rabbitnya. "Entahlah"jawabku ku selamba. Tiba-tiba loceng berbunyi aku pun segera ke kelas...begitu juga dengan Nayeon. Aku pun mengambil tempat dudukku iaitu bersebelahan dengan Minggu. Sebenarnya,aku sepatutnya duduk di sebelah Chaeyoung tetapi Mr. Kim telah menukar tempat dudukku iaitu bersebelahan dengan Chaeyoung. "Selamat pagi"kata Mingyu. "Selamat pagi"kataku pula. Mr. Kim masuk ke dalam kelas. Tapi ada sesuatu yang lain,Mr. Kim seperti membawa seseorang bersamanya. "Baiklah kamu boleh masuk dan memperkenalkan diri kamu. Murid itu pun masuk dan mula memperkenalkan dirinya. "Anyeonghaseyo,Jeon Jungkook inmida...saya harap kamu boleh memberikan tunjuk ajar". Aku terkejut apabila mendengar nama itu. Aku pun cuba memandang murid baharu itu....dan rupanya Jungkook ialah murid baharu itu. Semua murid perempuan menjerit kerana Jungkook terlalu tampan. "Baiklah diam,Jungkook kamu boleh duduk di tempat kosong itu dan sebelahnya juga kosong"kata Mr. Kim. Jungkook pun menganggukan kepalanya.
---------------------------------------------------------------
Jungkook POV

Aku sudah pulang ke Korea. Aku ingin memberitahu Tzuyu apabila aku pulang dari sekolah. Aku bersekolah di Gangnam High School. Apabila aku memperkenalkan diri ku,semua murid menjerit seperti histeria. Agaknya aku ni terlalu hensem kot. Mata ku tertangkap kepada seorang perempuan dan wajahnya seperti wajahnya yang sangat ku kenal. Apabila aku tenungnya lama barulah aku ingat wajah itu. Itu Tzuyu. Yeah Tzuyu sama sekolah denganku. Sudah 6 tahun kami tidak pernah berjumpa. Aku harap dia masih mengingatiku.

Friendship love [Tzukook Fanfic]Where stories live. Discover now