Rzycie Jolasi

2.9K 21 16
                                    


Jolasia była ciężkim dzieckiem do ogarnięcia. Już jako mała dziewczynka fascynowała się dżigi dżigi. Codziennie w nocy zamiast bajki na dobranoc, oglądała prywatne pornole ojca które chował za szafką.To było jej pasją. Często gęsto rozrywała brutalnie lalką ubrania, i bawiła się jej prywatnymi miejscami. Ale dlaczego? Bo to ją fascynowało i bardzo ciekawiło. Raz w przedszkolu, nauczycielka kazała dzieciom opowiedzieć o swoim hobby. Jaś opowiadał o motorach, Stefan o grzejnikach a Jolasia opowiadała jak bardzo kocha się ruchać i pokazała różne zdjęcia pornograficzne. Nauczyciele byli bardzo zaniepokojeni zachowaniem Jolasi. Ale ona miała to gdzieś i robiła to co jej się podoba mimo zakazom rodziców i nauczycielek. Wiele psychologów próbowało jej pomóc ale na marne. Dzisiaj Jolasia ma 17 lat i jest blond sławną suczą w szkole. Każdy ją kocha i prawie z każdym to robiła. Ale pewnego dnia, jej cały świat wybiegł do góry nogami. 

                                                                                   ***

-JOLANTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WSTAWIAJ KURWIU MAŁY JPRDL DO SZKOŁY SIĘ SPÓŹNISZ - Drze się Matka paląca dżojnta robiąc naleśniki.

-MATKA NO CZEKAJ NO JPRDL 

- NIE CZEKAJ TYLKO JUŻ KURWIU MAŁY

-Jprdl nienawidzę życia nikt mnie nie kocha !!1! -krzyczy Jolasia pisząc posta na fejsie że życie jest hard.

Jolanta ubrała krótką mini i inne seksi ubrania i poszła sobie do szkoły. Poszła se na autobus i w ogóle fajnie było. ALE NAGLE STAŁO SIĘ COŚ CZEGO SIĘ NIE SPODZIEWAŁA. 

- O BOŻE TO HARI STAJLS !!! - krzyczy Jolasia w autbosie

-O boże toja - odpowiedział i usiadł obok niej

- OMG OBCIONGNE CJI PLS 

- ok XD - powiedział i spojrzał na nią wzrokiem który był mega hot

Jolasia wiedziała że to miłość od pierwszego wejrzenia. Poczuła to w sercu również jak w cipce. Po długiej rozmowie jaką przeprowadziła z Harym w autobsie w końcu wysiedli. Hary zaprowadził ją do jakieś chatki w lesie. Jolasia była podekscytowana bo nigdy nie robiła tego z gwiazdą. Rozebrała się i położyła się na stole. Myślała że jest Hary sam, lecz jednak się myliła. 

-COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ?! ŁO KURFA CZY TO DŻASTIN BIBER ?!?! - krzyczy podekscytowana 

-No toja lol - powiedział

-OMG TRUJKONCIK BENDZIE 

-no XD

Jolasia zrobiła dobrze haremu i dżastinowi. Obydwaj byli zadowoleni. Przy okazji okazało się że będzie chodziła z nimi do szkoły. NIESAMOWITE. Jak pójdzie dobrze i Jolasia dobrze to rozegra - stanie się sławna. 

Jolasia po ciężkim dniu w szkole i po ciężkim ruchaniu się w końcu wróciła do domu i położyła się spać. Po dwuh godzinach dopiero zasnęła. Zbyt bardzo się jarała. 

_______________________________________________________________________________

Siema byczis :* To ja Grazia. Ogólnie wiem że zajebiste opowiadanie <3 Mi zawsze wszystko wychodzi zajebiście no heloł. Czeka was więcej niespodzianek w dalszych rozdziałach. pa <3 OCENIAJCIE. To wiele dla mnie znaczy. Piszcie komentarze <33




Sekretne RZYCIE JolasiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz