To ja, Jolanta.

65 0 0
                                    

-Uderz mnie babciu, chce być twoim mopsem - jęczy Jolasia - Zerżnij mnie na stole pełnego sosu czosnkowego, chce targać się w cottage cheese i spermie z gumi jagód, chce prażyć swoje cycuszki w słońcu aż moje sutki będą strzelały jak popcorn. Chce żebyś mnie wyjebała wazonem w pizdę, w moją ciasną norę wiewióra. Wsadź mi ogórki w miejsca w których ogórek nie powinienem się znajdować. Zrób to suczko, szmateksie, ty duży podłużny psie na baterie. Czekałam na górnej wierzy z łonem długości mount ewe rest aż twój podłużny śledź przeleci moje gały oczne. Chce być ruda, różowa, czarna a nawet biała gdy będę goliła twoje nogi na przystanku. Błagam cię, kurwa, błagam. Błagam na kolanach z wypiętymi pośladkami w stronę słońca. Proszę cię, usłysz mój krzyk rozpaczy, nędzy, rozkoszy zrób mi dobrze aż zemdleję. Moje wary sromowe klaszczą jak pingwiny w Madagaskarze. Leże teraz na podłodze, rozpalona i oblana wodą. Zliż ze mnie moją cnotę, moje majteczki z futrem Lwa czekają na ciebie. Rozpierdol mnie napompowana ruro, podepcz mnie i zrób ze mnie szmatę jaką jestem. Chce skakać na poduszce aż moje wypełnione cycki silikonem zaczną ingerować w atomy. Mam zeza ale mogę zlizać bitą śmietanę z twoich owłosionych nóg w każdej pozycji, z każdym skrzywionym krajobrazem zobaczę twoje martwe zmarszczone pośladki. Penetruj mnie, penetruj. Nie powstrzymuj się, błagam leć na całość zboku, podły krakersie, kochanku z rumianku zrobiony.. Pieść moje  gruczoły, spuchnięte balony aż wyjdzie mi substancja. Ty i ja, nago na łące puszczając bąki. Takie me marzenie, taka ma wola niech spadnie z nieba miłości głodna pszczoła. Niech twoje żądło wbije się w moją bańkę. KURWA ! KURWA ! KURWA ! JA ! JA ! JA ! Tracę rozum, tracę zmysły gdy widzę jak wstaje kutas obwisły. Ale babciu? Ty nie masz kutasa? WHAT THE FUCK?! Bitch, fuck? BULDOZER?!??! THE FUCK?!!? NIE MASZ KUTASA CZEMU WHAT THE FUCK GRANNY BABCIA? WHERE IS YOUR OPASKA NA SKRZYDEŁKA? OMG FUCK TO PEWNIE WILK !!! WILK KURWA RZEKŁAM TO WILK !!!!!!!!1 FUCK?!! BALLS ?!?! FUCK BALLS ?!?!?! WHAT TO FUCK?!?!?  AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!! UCIEKAM, BIEGNĘ I BŁAGAM O POMOC I SZUKAM WIBRATORA KTÓRY OCALI MOJĄ SZPARĘ OD TEJ KLĘSKI ALE NIE ZA PÓŹNO ON WBIJA SIĘ KŁAMI W MOJĄ PIZDĘ A JA KRZYCZĘ I ZĘBAMI GRYZĘ KABLE. WTEDY PRZECHODZI PRĄD PO MOIM CIELE A JA SIĘ FAJCZE. JESTEM SUKĄ W OGNIU.  W sumie to nie, zmieniłam zdanie. To ja, Jolanta. 

Jolanta powiedziała swój wiersz a cała klasa milczała. 

-Kochanie moje, wiesz że to twój finałowy egzamin prawda? Niedługo kończy się szkoła.. Ty zmierzysz się z wielkim światem i pójdziesz do pracy być może na studia.. Każdy przygotowywał się do tego sprawdzianu całe życie, ty też powinnaś.. A DAŁAŚ MI NA TACY TAKIE GÓWNO ?! CO TY SOBIE MYŚLISZ GÓWNIARO? ŻE CI TO ZALICZĘ?

-Nie jestem lesbijką proszę pani. Nie może mnie pani zaliczyć - powiedziała Jolcia

-PAŁA SZMATO 

-No właśnie o tym mówię nie ma pani pały.

-SIADAJ I MNIE NIE WKURWIAJ !!!!! 

-No dobrze ale tylko dlatego że panią lubię w miarę - Jolancia siada nauczycielce na kolanach

-KURWOOO -wypierdala jej gonga w mordę

Nie mylicie się kochani. Jolanta po wróceniu z krainy koksu postanowiła popracować nad sobą a tak właśnie wyglądały finałowe egzaminy w jej szkole. Jolanta nie zdała z żadnego przedmiotu ale wykorzystała swoje walory (cycki i cipę) do dostania się do HOGWARTU. Tak kochani, Jolasia będzie studiowała prawo w HOGWARTCIE. 

-HOGWART DZIEŃ 1 : JAZDA KURWA JAZDA -

Jolasia wstała i była bardzo podekscytowana gdyż dzisiaj czekają ją zakupy shopping i ostra przeprowadzka move out w ciepłe i zimne jednocześnie kraje (HOGWART). Jolasia wstała, ogoliła się i ubrała jak szmata jak zwykle i zeszła na dół. 

-SIEMA MATKA CO TAM? 

-KURWaaaaaaAAAAAAA NAJEBANA JESTEM NIE KONTAKTUJE WHAT TY FAK WANT JEBANA ŹDZIRO?!

-OMG MUM ?! THE FUCK?! DZISIAJ JEST MÓJ BIG DAY W BIG WORLD?!? WYPROWADZAM SIĘ NA HOGWARTU BĘDĘ STUDIOWAŁA TAM PRAWO. 

-JAK TY KURWA GŁUPIA JESTEŚ CO TY DO MNIE PIERDOLISZ DZIECKO

-JAPIERDOLE JAK ZWYKLE MNIE NIE WSPIERASZ

-WYPIERDALAJ LADACZNICO I PRZYNIEŚ MI WINIACZA MUSZĘ SIĘ USPOKOIĆ PO ROZMOWIE Z TOBĄ

Jolasia z płaczem wybiegła z domu i poszła na zakupy. Kupiła najważniejsze rzeczy czyli:

Różdżkę taką różową z diamencikiem i futerkiem 

Kamasturę 

Różową ogromną księgę zaklęć

Rurę do striptizu 

Wróciła do domu, spakowała się, wsiadła do swojej limuzyny i wyjechała. Nie pożegnała się z matką bo ona w tym czasie utknęła w pralce i sąsiad jej pomagał się wydostać. Po 8 minutach jazdy zauważyła ogromny zamek i bramę z napisem "HOGWART". Jolasia wysiadła z limuzyny, wzięła swoje rzeczy things i zaczęła kierować się w stronę HOGWARTU. 

Weszła i poczuła się troszeczkę nieswojo gdyż każdy był ubrany w jakieś czarne szmaty a Jolanta ubrana w różowe mini, diamenciki i takie tam gówienka. Szybko zaczęła się kierować w stronę tłumu bo wtf gdzie niby ma iść lol. Weszła, usiadła i zaczęła słuchać dyrektorki.

Dyrektorka, podeszła do mikrofonu, stuknęła w mikrofon i zaczęła rapować z muzą w tle:

BOY TOY NAMED VOLD USED TO LIVE IN HOGWART

BIG WOND, DEALER POŁSZYN HE DIDN'T HAVE A NOSE

ALE ZROBIŁ SHOTA DUMBELDOROWI KTÓRY MIESZKAŁ W TYM PAŁAC

ALE POŁKNĄŁ ON KILLER MCDONALDS I MIESZKAŁ W PALICE 

IT'S NOT REALLL REALLL REALLLLLL

GUNS IN MY WITCH BOOK BITCH YEAH DRESSED TO KILL YEAH 

BY THE WAY WHAT HE SAY HE SAY NO PUSSY DELAY 

IF YOU WANT DZIWKO ŻYĆ YOU BETTER LEARN SPELLS BITCH

MY HOGWART DON'T 

MY HOGWART DON'T 

MY HOGWART DON'T WANT EVIL SPIRITS ON MY ZĄB YEAH


-Kochani, jest dalsza wersja ale zapomniałam tekstu sorry. Tak w ogóle to jestem Nicki Minaż, możecie mnie znać z teledysków w sieci ale zostałam lesbijką, zostałam wege i przeniosłam się na hogwart a co tam psss.

Nagle Jolasia podniosła rączkę do góry.

-Tak kochanie psss?

-ALE PROSZĘ PANI JA PRZYSZŁAM TUTAJ STUDIOWAĆ PRAWO?! NIKT NIE MOŻE SIĘ DOWIEDZIEĆ O TYM ŻE JESTEM CZAROWNICĄ !!! I CZEMU WY JESTEŚCIE WITCHES RÓWNIEŻ? WHY? 

-Kochanie to szkoła dla magicznych stworzeń co ty kurwa myślałaś? - spytała sie Niki

-KURWA FAK NIE UMIEM DOBRZE CZYTAĆ SORRY.. NO CHUJ RAZ SIĘ ŻYJE MOGĘ SPRÓBOWAĆ HIHIHI. DOBRZE BĘDZIE SIĘ PODSZKOLIĆ 

Jolasia podjęła się testu no-fashion czapeczki. Będzie w domku... 

? :) 

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Mar 11, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Sekretne RZYCIE JolasiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz