--- 015 ---
28 листопада 2008
«Боги мої, я ж зараз віддамся за каву першому ліпшому!» - єдине, наче запис на повторі, що лунало в голові журналістки.
- Ганна Радівно! – секретарка-стажерка покликала дівчину до своєї стійки.
- А ось і моя кава! День змінюється на краще.
- Що? – здивувалася стажерка.
- Спочатку кажи, що там у тебе? І забудь про цю офіційність, бо занадто старою себе тоді відчуваю, скільки разів повторювати?
Нюша кожну подію приймала як свою власну, тому тремтячим голосом промовила про останні новини.
- На шосе біля Лівадійського сталася жахлива аварія. Багато смертей. Туристичний автобус, вантажівка і пара легкових. Чорний день якийсь. – Стажерка витерла сльози. – На Вас чекає, тобто на тебе чекає вже наш водій біля воріт.
«Збігла моя кава, чорт забирай!» - Ганна повернулася за дублянкою-авіатор і пішла на вулицю.
Біля виходу з центру, як і було обіцяно, вона зустріла штатного водія.
- Петровичу! Скільки вже можна? – дівчина обурливо поглянула на літнього чоловіка.
- Доню, то це ж вчора. Вихідний то був. Зараз я а ні-ні. Не дурний же. – водій знову відчув сором.
«Не дурний, то якого ж не пішов з роботи досі, якщо побачене доводиться душити змієм?» - журналістка, не зважаючи, на перегар вмостилася на передньому сидінні і без жодного діалогу вони доїхали до місця призначення.
- Справжнє місиво. І кого ж цього разу покидьком виставлять? – сама до себе промовила Ганна, вийшовши з машини.
Біля перекинутого і гарно пом'ятого автобусу вона помітила двох міліціонерів, що повільно смалили цигарки, але поки вона до них дійшла, то встигла пару разів впасти через ожеледицю.
- Панове, я журналістка «РК» і чи могли б ви відповісти на декілька моїх запитань?
- Ще один стерв'ятник. Мала, йди звідси. Що написати придумаєш, вам же все-одно правда не потрібна, лише щоб смаженим пахло.
- Ви...
- Так, - заговорив інший мент, - видиш, возле в хлам помятой легковушки, репортеров с камерами? Катай к ним, и делите себе тушку, или что это для вас, а мы больше не хотим сегодня кормить таких как ты.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Прокляті благословенням. Фатум
Mistero / ThrillerМістика,яка втрачала елементи пригодницького детективу і набувала рис соц.-побут. чи соц.-психологічної драми з елементами укр.фольклору та інших народів.Крізь пошук себе,прийняття себе справжнього,ставилися питання:чи релігійні вчення відрізняються...