Irmak:
- Daha iki gün bile olmamıştı İstanbul'a gelmemiz. Bizimkilerin bize aldığı eve geldik. Ev o kadar muazzamdı ki Amerika' daki evimiz bile bu kadar güzel değildi. Türkiye' deki en iyi iç mimarlarına tasarlatırmıştı bizimkiler bu evi.
Deniz' in ellini omzuma koymasıyla kendime geldim.
- ohaa abi bu ne lan bizimkiler zevkliymiş ya..
Aslı hala açık olan azını kapatıp lafa girdi:
- Aynen AMK süper evmiş ama kankalar ben yorgunum çöküşteyim pilim bitmek üzere bi koşu duş alıp yatıcam hadi size iyi eğlenceler. Diyip odasına gitti.Gözlerim Deniz' e kaçarken yanğımı sıkıp:
- Bende bi yatağıma bakayım. Nede olsa yatak bu çok önemli diyip merdivenleri dörder beşer atladı.
- Kızlar bari temizlik yapsaydık diye cırladım ama nafile bütün iş bana kitlendi. Saçlarımı tepeden topuz yapıp rahat kıyafetler üzerime geçirip bana şeytan gibi bakan kovaya bakıp:
-Temizlik imandan gelir diyip dört elle giriştim işe. Sonunda biraz olsun evin temiz olduğuna kannat getirdikten sonra oturdum TV açtım . Hani bu her hafta sonu akşama doğru yemek programları olurya gıcık oluruz ha işte tamda o kanaldayım . Karnım ve uykum isyan edercesine kadar üzerime geldiler ama tabiki yemeği seçtim .Nede olsa aç ayı halay çekmez diyip bi atasözünün de katliyamını yapıp mutfağa daldım. İçerisi doluydu her türlü yemek malzemesi vardı. Kollarımı sıvazlıyarak yemek yapmaya başladım . Yemek yapmayı Aslı' nın annesi Emine teyzoşumdan öğrenmiştim.Annemi küçük yaşta kaybetmiştim tıpkı Deniz gibi .Sofrayı hazırlayıp koltuğa atladım çok yorgun olmalıyım ki koltukta uykuya dalmışım .
Taki Deniz ve Aslı' nın didişmelerini duyana kadar. Aslı Deniz' e dönüp:
- Oğlum zaten bin kiloluk götün var bu köfteyi yemesende olur. Deniz:
- Lan mk ben zayıfım kemiklerim azcık kalın olabilir ama zayifim lan ben. En iyisi bunu da bizim kelebeğe verelim zaten hepsini yedik bari aç kalmasın zavallım . Birden ben cırlıyarak :
- Ohaa ya insavsızlar birazda bana bıraksaydınız diyip Aslı' nın elindeki son köfteyi ekmeğe sıkıştırıp azıma tıktım üzerine de şeftali suyu ohh miss. Tamam biraz hayvanlık yapmış olabilirim ama bütün evi temizledim buda yetmezmiş gibi açmı kalayım hıhh.
Deniz ile Aslı bana bakarak kahkaha patlatılar eminim ki şuan azımdakı yemeğe bakıyolar Aslı bana dönüp :
- Kızım kıtlıktan mı çıktın yavaş boğulcan be yavaş diyip sırtıma zümzüğünü çakıp çakıp duruyordu .
Sofrayı toplar toplamaz hemen bi korku filmi açtı bizim Deniz. Aslı' ya dönüp:
- Bu kız tam bir psikopat melek yaaa dedim. Aslı ufak bi kahkaha atıp :
- O nasıl oluyor be?
- Görmüyon mu baksana kız melek gibi çok güzel bide izlediği filimlere bak . Aslı bana dönüp :
- Haklısın knk ben bile bu hatunu hala çözemedim.
Filmi Deniz izler izlemez herkes odalarına dağıldı.Farkındaysanız Deniz izler izlemez dedim çünkü ben ve Aslı çok korkardık korku filmlerinden onun için saatler boyunca Aslı' nın facebook ' undaki kızlara küfürler yağdırmasını zor olsa da dinledim.
Yine her zamanki gibi en çok ve benim için önemli olan annemden yadigar kalan mavi kelebekli günlük defterimi alıp yazmaya başladım.
Aslı ,Ben ,Deniz bablarımızın yıllardan beri süren arkadaşlık ve ortaklıkları sayesinde tanışmıştık. Deniz ve Aslı' nın babaları çok iyi ve yardım sever insanlardandı. Babalarımızın çocukluk arkadaşları olmaları ve dostluklarına ilk gün ki gibi halla değer vermeleri bize örnek olmalarını sağlıyolar.
Bizler babalarımızın tek kızlarıydık. Aslında yıllardan beri Amerika' da yaşıyorduk.Amerika' da özel bir kojde Güzel Sanatlar lisesinin müzik bölümüne gidiyorduk ama isteğimiz üzere İstanbul'da özel bi kolejde Güzel Sanatlar lisesinde müzik sınıfına yazıldık. Aslı' nın sesi, Deniz' in gitarı ve benim ise piyonom bu müzik aletleri bizim hayatımızdı. Hata Amerika' da üçümüzün oluşturduğu gurubumuz vardı.Sadece kimsesizler yurdunda,huzur evlerinde çalardık yani gerçek mutluluğu hak eden insanlara çalardık. Aslı,ben ve Deniz kardeş gibi büyütüldük.
Aslı uzun boylu,sarı saçlı ,mavi gölü zayıf olmasına rağmen düzgün bir fiziğe sahipti.
Deniz ise sarışın, kahverengi gözlü,düzgün bir fiziğe sahipti.
Ve ben siyah saçlı, mavi gözlü ,düzgün bir fiziğe sahip bir kızdım.
Üçümüzde fıstık gibiyiz maşallah ego biraz tavan yapsın değil mi????İçimizden en piskopatımız Deniz'dir. Deniz sevdiklerini sahiplenir gerisinde boş koyan bi kızdı. Atarlı, giderli,agrasif yapıya sahip bir kızdı.Böyle hırçın ve zor bi kız olmasının nedeni ailenin tek çocuğu
olması değildi.Sadece babalarımızın ve bizim bildiğimiz bir olay yüzünden bu hale gelmişti. Henüz daha 7 yaşındayken annesinin ve doğmamış kardeşinin gözlerinin önünde kapkaççılar sayesinde öldürülmesi sayesinde böyle agrasif ve koruyucu bir kalıba girmisti. Annesini koruyamadığı için hep kendisini suçluyordu .Bu olay Deniz'in erken yaşta büyümesine ve sevdiklerini sahiplenme duygusunu öne çıkardı.
Gel gelelim bizim Aslı cadısına. O kadar iyi ve bi o kadar da psikopat birisidir.Bol bol küfürler eder sevmediğine veya sevdiğine. İnternet,barlar,gece kulüpleri onun işidir.Ha bide Irmak ve Deniz'in stil danışmanıdır. Tek çocuk olup başına gelmedik belayı getiren bi kızdı. İnternet üzerinden babasının bir günde kazandığı milyonları kendisi bir iki saate kazanıyordu.Irmak daha annesini görmeden onu kaybetmişti. Annesinin karnındayken bir trafik kazası geçirmişlerdi ve annesi Irmağ' ın yaşamasını istedi. Bu durum her ne kadar Irmağ' ı çok üzsede belirtmemeye çalışıyordu. Irmak Deniz ve Aslı' ya nazaren biraz daha uyusal ve duygusal bir kızdı. Onun için piyano bir yaşam stili dir. Babasının anlattıklarına göre tıpkı annesi Nihal Atagillere çok benziyordu. Yüzü, konuşmasındaki narinlik ,güzelliği tıpkı annesi idi.
Acaba bu yeni şehir ve yeni okul bu üç arkadaşa neler vericek???? :)) <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDEKİ NOTA
ChickLitBu kitapta arkadaşlıkların önemi sevgisi ve en çok ta eğlence barınıyor. Irmağ' ın zarifliği Deniz' in inatçılığı ve sertliği Aslı'nın maceralarına ev sahipliği yapan İstanbul İstanbul olanı böyle bi arkaşlık ve eğlence görmemiştir. Yeni maceralara...