Ha Bu Arada Umut Enişteniz Olur!!

24 5 0
                                    

Kaan'dan:
- Umut'un ilan-ı aşkından sonra hepimiz evlere dağıldık. Umut ve Aslı okadar mutluydular ki yol boyunca arabayı beraber iterek eve kadar geldiler. Bizi sorucak olursanız  bizde yoldan eve gelene kadar Umut'a bir sürü küfür ettik.

Eve vardığımızda herkes yorgunluktan bitap düşmüş halde koltuklara yayıldı. Ben ise odama geçtim. Kulaklıklarımı takıp müzik dinlemeye başladım. Hava kararmaya başlamıştı gün batımının o eşsiz kızıllığı odama girmişti. Ve kapım birden açılınca karşımda gördüğüm kişiyle şok olmuştum.

Aslı'dan:
-Umut'un bana hazırladığı süprizden dolayı çok mutluyum. Ha bu arada Umut enişteniz olur!! 
Eve geldiğimizde Beyto'nun üzerine yığıldım pastamı yedi diye aç hayvan ya ...
Odama gidip bilgisayarımın başına geçtim ve Umut'un face book'unda Instagramda ki bütün kızları çıkardım. Amerika'da da büyüsek ben Türk'üm ulan Türk . Kıskanıcam tabi sevdiğim çocuğu. Kendi hesaplarıma girdiğimde ise bir erkek bile yoktu. İki dakika sonra Umut'tan msj geldi.

Esmerim:
-Birtanem iyiki çıkardın o kızları ha bu arada ilişki durumunu düzelt 😊😊

Ben:
-Tamam birtanem 😍😍

Esmerim:
-Akşama hazırlanın birtanem sizi almaya gelicem .

Ben:
-Aşkım nereye gidicez çok yorgunlar bizimkiler.

Esmerim:
-Bize geçeriz birtanem . Sizi almaya gelirim. Sakın yanlız kız başınıza gelmeyin!!

Ben:
-Aşkım sen gelme hem yanımızda Beyto var. Sıkıntı olmaz 😊😊

Esmerim:
-Tamam güzelim 😘😘

Mesajlaşma bittikten sonra hemen aşağıya indim . Aşağıdaki manzarayı görünce gülmekten karnıma ağrılar girdi. Deniz Beyto'nun üzerine çıkmış Beyto'nun çoraplarını Beyto'nun ağzına tıkıyordu.

Deniz:
-Ulan kuduz köpek senin çoraplarının benim çantamda ne işi var lan??

Beyto:
-Ab..La... O ..be..nim..

Deniz ağzındaki çorabı çıkarırken Beyto konuşmaya başladı.

-Ablam güzel ablam bokunu yiyeyim ablam. Allah şaşırtı bir hayvanlık yaptım bir yıldır yıkamaya kıyamadığım çorabımı çantana atmış olabilirim ama cahiliğime ver güzel ablam ben dedim belki bizim Irmak'ın çantasıdır ondan.

Irmak:
- Beyto ulan peki benim niye çantama atıyon o mikrop çorabını ha??

Ben lafa girdim:

-Sayın çok değerli kardeşlerim . Deniz sen ki bizim evimizin kardeşliğimizin en güzel ve en tatlı....

Deniz:
-Aslı kes zırvalamayı da dökül ne istiyorsun ?

Deniz'den:
-Aslı'nın zorlamasına sonunda Umut ve tayfasının evine geldik. İçeriye girdiğimizde selamlaşarak oturduk. Kaan etrafta yoktu. Çok sıkışmıştım  Umut'a dönerek :

-Lavabo nerde ?

-Yukarıda koridorun sonunda sağda .

Beyto kulağıma yaklaşarak:
-Kız yanında geleyim mi yardım ederim.

Ben:
-Ölmek istiyorsan gel 😉

Beyto:
-Buyur bacım yukarıda koridorun sonunda. Diyip sırıtı. Merdivenlerden dörder dörder çıkarak kapıyı çalmadan açtığımda karşımda Kaan'ı görmemle şok olmam bir oldu.

Kaan'dan:
-Deniz'di bu evet karşımdaki Deniz'di.Bana dönüp:

-Lavabo nerde ?

Odamdaki lavaboyu göstererek :

İÇİMDEKİ NOTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin