Sen Kim Oluyorsun??

4 1 0
                                    

Demir'den :
-Okula geldiğimiz de yine ders başlamıştı. Kapıyı çalmadan içeriye girince yerime geçtim zaman kaybetmeden. Tabiki de hocanın laflarına aldırış etmedim. Irmak'a baktığımda ise kafasını sıraya koymuş ve kağıda resim çiziyordu. Saçları yine sıramı işgal ediyordu . Tam kafamı saçlarına gömecekken Muro başkan sınıfa daldı.

Muro Başkan:
-Hocam dersinizi bölüyorum ama kusura bakmayın.

Tarih hocası:
-Buyrun Efendim.

Ulan ben olsam" siktir git lan benim dersimi bölemezsin derdim."

Muro Başkan:
-Evet Demir ve Irmak Hanım rahatınızı bozuyorum ama  yarın müzik yarışması için çalışma var.

Umut ve Beyto birden kahkahalar atarak güldüler.

Muro Başkan:
-Hayırdır oğlum açıkta birşey mi var?

Beyto:
-Aslında var hocam şimdi siz daha yeni ki konuşmanızda Demir ve Irmak Hanım dediniz ya işte biz oradaki Demir Hanıma güldük.

Ben:
-Beyto gelirsem oraya kimin hanım olduğunu gösteririm sınırını zorlama.

Beyto:
-Abi ben bişey demedim ki Muro... Ha Murat Hocamız Müdürümüz Başkanımız dedi .

Bir ara bu Beyto ve Umut'u eşek sudan gelinceye kadar dövmeliyim hata bir ara değil şimdi diyip Beyto ve Umut'u yakalarından tutup dövdüm. Bu sırada Gamze sürdüğü :

-Aşkım sen onlara karışma erkek olduğunu çok iyi biliyorum.

Bu kız orjinal mal ya . Birde aşkım demiyor mu sinirimi bozuyor oru*u .
Birden Irmak lafa girdi:

-Çok gördün galiba . Diyip tekrar  Gamze'nin oru*u olduğunu kanıtladı bütün sınıfa . Gamze dayanamayıp kahkaha attı ve lafa girdi:

-Senin gibi sürtükler de iyi bilir tatlım dedi .

Irmak yerinden kalkıp Gamze'nin yakasından tutup gözaltına yumruğu çaktı ve sakın beni kendine benzetme .

Muro Başkan:
- Siz olay çıkaranlar hemen odama.

Irmak'tan:
-Yine Gamze orus*su ceza almaktan son dakika da yırtı. Ve ben Demir ceza aldık . Bu gün boyunca okulun harita odasını temizleme görevini bize verdi Muro Başkan.

Demir:
-Hadi temizle Irmak. Hep senin suçun burda olmanızın nedeni .

-Ne benim suçum? Kafayı yiyecem şimdi beyfendiye bak . Daha yeni Beyto ve Umut'u dövdün farkında mısın?

Demir:
-Sende suçsuz yere Gamze'ye vurdun farkında mısın?

-Suçsuz yere değil!!

Demir:
-Ha doğru beni kıskandın değilmi ???

-Offf kes saçmalamayı.

Demir:
-Kızım bana bak senin gibi çocuklarla uğraşamam . Ben aşık olmam hele senin gibi çirkin bir kıza asla fizik tedavisine uğraman lazım göğü... Demeden azına bir tane geçirdim. Kafasını kaldırıp bana sinirli sinirli bakması bile beni ele geçirdi. Sinirli mavilerini benim kahvelere indirince soğuk soğuk sular kafamdan düşmüş gibi oldu. Daha fazla bana böyle bakmaması veya dövmemesi için lafa girdim:

-Tamam sen otur ben bütün temizliği yapıcam derdemez hemen yerini kurup oturdu beyfendi.

Demir:
Beni seviyorsun gerçi duygularına saygı duyuyorum ama seninle yatak dışında bir ilişkim olamaz güzelim.

Ben:
-Bu lafının üzerine azını gözünü kırpmadan dura bilmem mucize.Ama laf atmak en güzeli. Kendini herkese sunmak namussuzluk. Tek aşka tek sevgiliye sunmak ise namusun ta kendisidir.
Demir'e baktığımda yatıyordu. O kadar masum uyuyordu ki sanki bu uyku ilk uykusu ve son uykusu olucak gibi.
İşime bakıp bütün temizliği yaptım. O kadar yorgundum ki Demir'in yanında boş bir yer vardı ve oraya uzanıp uyumaya çalıştım zaten bir ders sonra Aslı yada Deniz beni alırlar.

İÇİMDEKİ NOTAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin